Siema!
Po 6 latach wspólnej przygody przyszedł czas, żeby pożegnać się z moim Accordem. Przez ostatnie dwa lata auto częściej stało niż jeździło. Ma swoje mankamenty – co zresztą widać na zdjęciach i jest opisane poniżej – a ja nie mam już czasu, żeby się nim zająć.
Szkoda jednak, żeby się zmarnował, bo ten samochód naprawdę ma potencjał. Warto go ogarnąć i przywrócić do dawnej formy, kilka ostatnich zdjęć pokazuje, jak świetnie potrafił wyglądać.
Gdyby ktoś miał chęci, czas i miejsce opłaca się sprzedać go również na części.
Rocznikowo 2006 (pierwsza rejestracja 2007 – Szwajcaria)
• Jestem 1. właścicielem w kraju oraz 2. ogólnie
• Przebieg: 360kkm+
• PT do 31.12.2025
•OC do 01.12.2025
Moc w okolicy 230KM, nie hamowane, więc dokładnych wartości nie znam, ale na tym zestawie poniżej wychodzi właśnie coś koło tego.
Silnik & Dolot:
• 2.4 i-VTEC + instalacja LPG STAG
• Kolektor ssący FN2 po portingu
• Pokrywa silnika FN2
• Przepustnica Honda Odyssey J35Y7
• Wałek ssący Z3A2 + kółko VTC50
• Dolot Injen + filtr stożkowy K&N
• Reflash ECU u Rafała Foksa
• Kolektor wydechowy Martec 4-2-1 (wzorowany na Toda Racing)
• Układ wydechowy Invidia Q300
• Odelżone koło zamachowe
• Większy akumulator
• Short shifter
Zawieszenie i hamulce:
• Gwint Tein Street Advance Z
• Tył: adaptery pod tarcze 302 mm (z Hondy CR-V)
• Tarcze przód Zimmerman Sport Coat + klocki EBC Green Stuff bodajże
• Przewody hamulcowe w oplocie Hella
• Tylne wachacze Hardrace
• Rozpórka Staffa
Nadwozie & Styling:
• Rzadka, fabryczna wersja A-Spec
• Akcesoryjna kierownica + nakładki progów
• OEM czerwone emblematy (przód, tył, kierownica)
• Lusterka, klamki i listwy oklejone (dechroming)
• Przyciemnione lampy przód folią STEK DynoShade + tył jakaś randomowa folia
• Felgi Voltec Barracuda T6 19”
• 2x Opony Continental ContiSport 7 przód( DOT 4622)
• 2x nowe opony Zeteex HP6000(2024) kupione 23.06.2025
• Nowa pompa wody
• Nowa chłodnica
• Regeneracja przegubów
• Rozrząd wymieniony przy 300kkm
• Przy 355kkm ustawione luzy zaworowe + nowa uszczelka pokrywy
Do zrobienia:
• Auto do malowania – klar schodzi z większości elementów jedynie drzwi się uchowały
• Klimatyzacja do naprawy – sprężarka padła
• Błąd czujnika spalania stukowego