Na sprzedaż moja Honda Accord CL9 typeS z 2004r. Samochód w bardzo dobrym stanie, uszanowany i mocno doinwestowany. Wyposażenie standardowe dla wersji typeS, m. in: klimatyzacja automatyczna dwustrefowa, fotele alkantara ze skórą, tempomat, elektryczne szyby, lusterka (podgrzewane), czujnik deszczu itd.
Podwozie zabezpieczone kilka lat temu, bez korozji. Nadwozie w bardzo dobrym stanie, lakier bardzo zadbany, z powłoką ceramiczną. Wnętrze w bardzo dobrym stanie, nie zużyte.
Accord w moim posiadaniu jest trzeci rok ale zapadła decyzja o przesiadce na Accorda SC2. Przebieg 381tys km, instalacja LPG Stag (od 2018r.), OC do 07.2025, przegląd do 06.2025.
Silnik K24a3 w świetnej kondycji, po remoncie bez poboru oleju. Seria 190KM/220Nm, po modyfikacjach zmierzone 230KM/260Nm:
- wałek ssący K24z3 z kółkiem VTC50
- kolektor dolotowy RSP po portingu, przepustnica J35, dolot 3" zakończony filtrem KN
- kolektor wydechowy 4-2-1
- dedykowany układ wydechowy Bastuck RVS 2,5", tłumik środkowy Slide, puszki przelotowe, brzmią rasowo ale bardzo kulturalnie i nie męczą w trasie
- strojenie Dr. Fox: wcześniejsze załączanie VTEC, przesunięcie odcinki, poprawiona mapa paliwowa, zmniejszone spalanie itp. co dało znaczną poprawę osiągów w porównaniu do serii, auto jedzie już od samego "dołu"
- zawieszenie gwintowane ISC z regulacją twardości niezależną od ustawionej wysokości auta
- felgi Tomason TN25 18x8J super lekkie 7,9kg, opony Goodyear 2021r stan bardzo dobry, razem 15.6kg - odczuwalnie wpływają na poprawę osiągów
- stalowy oplot hamulcowy przód, tył
- tarcze tył z CRV 309mm
- regulowane wahacze tylne do ustawienia kąta pochylenia koła
- short shifter
- radio Android, GPS, kamera cofania
- wygłuszona matami podłoga, 4x drzwi, bagażnik. W efekcie w środku jest wyraźnie ciszej w porównaniu do serii
- dechroming ramek i klamek, przyciemnione szyby
- podświetlenie przycisków kierownicy do multimediów i tempomatu, kierownica i gałka zmiany biegów polift
- przyciemnione wnętrza lamp przednich z regenerencją odbłyśników i kloszy, xenon z hidretrofit.pl, ledowe obrysowki tylnego zderzaka, dyfuzor, siłowniki maski i inne mniejsze modyfikacje wizualne i użytkowe.
Najważniejsze naprawy i eksploatacja:
- Silnik po remoncie, wymieniony rozrząd, sprzęgło przy 300tys km, bez oznak zużycia
- ostatnia regulacja zaworów - 362000km
- olej silnikowy Ravenol VST 5w40 co 8000 km, ostatnia wymiana 374000km
- olej w skrzyni Honda MTF-3 - 365000km
- sonda lambda Denso - 342000km
- świece zapłonowe Denso - 345000km
- akumulator Yuasa 09.2023r
- naprawa klimatyzacji: nowa sprężarka i skraplacz NRF, płukanie układu i nabicie nowym czynnikiem - 377000km
- elementy zawieszenia: łączniki stabilizatorów x4, drążki i końcówki kierownicze x2, sworznie dole przód x2, tuleje wahacza duże przód x2, piasta tył x2, łożysko przód, tarcze hamulcowe przód Zimmerman, tył Ate plus klocki, czujniki ABS itp
- wymiana maglownicy, prawej półosi, regeneracja pompy wspomagania, alternatora, rozrusznika, wymiana paska wielorowkowego i rolki itd.
Powyższe bolączki Accordow które pojawiają się przy 200/300 tys km zostały usunięte, także proszę nie sugerować się tylko przebiegiem, ale przeprowadzonymi naprawami i modyfikacjami. Myślę, że po wykonaniu szybkiej kalkulacji wg powyższego opisu można policzyć, ile zostało w auto zainwestowane. Do wglądu posiadam szczegółową listę wszystkich napraw i modyfikacji oraz wykres z hamowni.
Accord w porównaniu do serii nabrał charakteru: lepiej się prowadzi, brzmi, jest dużo mocniejszy a przy tym ekonomiczny dzięki instalacji gazowej (moje średnie spalanie to 11l/100km). W razie pytań zapraszam do kontaktu.
https://youtu.be/3zVjYGSkJ0g?si=M3Ex1o4NfjTX1h4K
https://youtu.be/5wsIwlkKggU?si=P9oqiuaUumJ4r1CI