Honda Civic 1.3i - 1
Honda Civic 1.3i - 2
Honda Civic 1.3i - 3
Honda Civic 1.3i - 4
Honda Civic 1.3i - 5
Honda Civic 1.3i - 6
Honda Civic 1.3i - 7
Honda Civic 1.3i - 8
Honda Civic 1.3i - 9
Honda Civic 1.3i - 10
Honda Civic 1.3i - 11
Honda Civic 1.3i - 12
Honda Civic 1.3i - 13
Honda Civic 1.3i - 14
Honda Civic 1.3i - 15
Honda Civic 1.3i - 16
Honda Civic 1.3i - 17
Honda Civic 1.3i - 18
Honda Civic 1.3i - 19
Honda Civic 1.3i - 20
Honda Civic 1.3i - 21
Honda Civic 1.3i - 22
Honda Civic 1.3i - 23
Honda Civic 1.3i - 24
Honda Civic 1.3i - 25
Honda Civic 1.3i - 26
Honda Civic 1.3i - 27
Honda Civic 1.3i - 28
Honda Civic 1.3i - 29
Honda Civic 1.3i - 30
Honda Civic 1.3i - 31

1 / 32

Honda Civic 1.3i - 1
Honda Civic 1.3i - 2
Honda Civic 1.3i - 3
Honda Civic 1.3i - 4
Honda Civic 1.3i - 5
Honda Civic 1.3i - 6
Honda Civic 1.3i - 7
Honda Civic 1.3i - 8
Honda Civic 1.3i - 9
Honda Civic 1.3i - 10
Honda Civic 1.3i - 11
Honda Civic 1.3i - 12
Honda Civic 1.3i - 13
Honda Civic 1.3i - 14
Honda Civic 1.3i - 15
Honda Civic 1.3i - 16
Honda Civic 1.3i - 17
Honda Civic 1.3i - 18
Honda Civic 1.3i - 19
Honda Civic 1.3i - 20
Honda Civic 1.3i - 21
Honda Civic 1.3i - 22
Honda Civic 1.3i - 23
Honda Civic 1.3i - 24
Honda Civic 1.3i - 25
Honda Civic 1.3i - 26
Honda Civic 1.3i - 27
Honda Civic 1.3i - 28
Honda Civic 1.3i - 29
Honda Civic 1.3i - 30
Honda Civic 1.3i - 31

Najważniejsze

Przebieg

130 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Auta małe

Pojemność skokowa

1 343 cm3

Moc

75 KM

Opis

Samochód użyty kilka razy na torze w treningach amatorskich.



W roku 2023 samochód przeszedł generalny remont, od remonu przejechał około 2 tyś km.



Poniżej specyfikacja samochodu:


Honda Civic 2.0 258km, Type r. Samochód z 1992 roku przeszedł generalny remont wszystkiego. W poprzednim wcieleniu buda nie dzwoniona i bez rudej.


Buda:

Rozebrana wypiaskowana obspawana, pomalowana i zabezpieczona.

Klatka VicaRS – Adam Kozak, do samodzielnego montażu, zgodna z załącznikiem J.

Tylna burta laminat, boczki laminat, drzwi z poliwęglanem w miejsce szyb, lusterka małe, sportowe.


Silnik:

Po kompleksowej rewizji. Panewki główne i korbowe wymienione na ACL Reacing - nominał.

Kompresja równa na wszystkich cylindrach.

Wałki od Japan spec,

Kolektor ssący RBC po portingu + przepustnica Chińczyk ala Skunk 82mm,

Miska olejowa z grodziami,

Nowe poduszki silnika,

Nowe świece NGK + nowe cewki, nowy czujnik oleju, nowy filtr VTC, nowe uszczelki i uszczelniacze, Nowe wtryski 440,

Samochód wystrojony przez „Niutona”

Silnik zalany olejem Liqui Moly 10W60

W tym setupie 258KM i 243Nm

Nowa pompa olejowa, nowy łańcuch pompy i napinacz, nowy rozrząd, napinacze i prowadnice (ślizgi) (pompa wody, pasek).

Skrzynia rozebrana i złożona na nowych łożyskach oem Honda. Nowe oem Honda przełożenia krótkie 4,5,6, i przełożenie główne 5,33. Nowa szpera Mfactory 1,5-2,0way zalana nowym olejem MOTUL 75w140.

Nowe lekkie koło zamachowe od FN,

Nowa tarcza sprzęgłowa EXIDE docisk oryginalny Honda,

Zawieszenie wypiaskowane pomalowane w całość na strongflexsie

Nowe stabilizatory przód i tył

Po regeneracji kolumna kierownicza (maglownica wraz z drążkami kierowniczymi nowymi i sworzniami wahaczy)

Amortyzatory MxProfi 3way + rebound z możliwością regulacji 3stopniowej + sprężyna Eibach i KW po przeglądzie.

Kompletny układ wydechowy 2,75cala z kwasówki, kolektor wydechowy dedykowany do K swap Amerykańskiej firmy 1324 zabandażowany 4w1.

Płyta aluminiowa pod silnik,

Zregenerowany alternator, Zregenerowany rozrusznik,

Nowy zbiornik paliwa i cały nowy układ paliwowy z regulatorem ciśnienia i nową pompą paliwową,

Zregenerowane zaciski,

Nowe przewody hamulcowe w oplocie,

Nowe tarcze hamulcowe przód i tył,

Nowe klocki hamulcowe przód i tył,

Ręczny - hydrołapa, korektor siły hamowania

Układ hamulcowy zalany Motul RBF 660

Nowe łożyska w piastach

Nowa kierownica RRS + naba

Pasy 5punktowe Takata z utraconą homologacją

Fotele Sparco Sprint z aktualną homologacją w super stanie.

Główny włącznik prądu, dodatkowy włącznik wentylatora.

Deska flok, nowa lekka nagrzewnica sportowa 2 biegowa.

Komputer sterujący EMU Classic. Nowa instalacja elektryczna.

Nowy, lekki akumulator.


Dodatkowo do samochodu dołącze pięć kompletów kół oraz komplet opon, Filtry szt. 10, skrzynia biegów widoczne na zdjęciach.

 

4 czerwca 2025 17:15

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Honda

Model pojazdu

Civic

Wersja

1.3i

Kolor

Biały

Liczba drzwi

3

Liczba miejsc

2

Rok produkcji

1992

Generacja

V (1991-1996)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

13/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

90000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Elektryczne szyby przednie

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Andrzej

  • Osoba prywatna

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2024

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store