1 / 16
Najważniejsze
Przebieg
298 320 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Kompakt
Pojemność skokowa
1 998 cm3
Moc
200 KM
Opis
Sprzedam Hondę Civic EP3 2.0 TypeR (oryginał, nie swap).
Prawdziwy klasy i ostatni analogowy R w wykonaniu Hondy.
Auto ze znana historia od czasu sprowadzenie ze Szwajcarii.
Sprowadzone jako pokolizyjny (felga, błotnik, zderzak przód, porysowana karoseria). Czysty CarVertical. Minimalne szkody i uszkodzenia.
Lakierowane zaraz po sprowadzeniu.
Od 2015 w rekach znajomych w tym klubowiczów H3M. Serwisowane w FF Garage.
Silnik wymieniony (tez na oryginalny K20A2) w 2018 o przebiegu mniejszym o - 45kkm w stosunku do przebiegu budy.
Odkupiony w 2023 w celach rekreacyjnych (auto sezonowe) i stopniowo odbudowywany.
Garażowany, nie jeżdżony zima.
Serwisowany u jednego mechanika.
W trakcie przeglądu przedsprzedażowego.
Główny zakres prac i modyfikacji przez ostatnie 2 lata to:
- Odbudowa nadkoli tył i lakierowanie
- Odbudowa zderzaka przód + lakierowanie
- Felgi 17" kute Excentric
- Nowe amortyzatory tył/przód kYB
- Obniżony -35mm na sprężynach APEX
- Cały nowy układ hydrauliczny hamulców
- Nowe tarcze nawiercane i nacinane Rottinger tył/przód
- Klocki Ferrodo tył/przód
- Pełna regeneracja zacisków tył/przód
- Przewody hamulcowe w oplocie stalowym Hell
- Przewód sprzęgła Hell
- Olej 5W40 Millers + filtr KN Gold
- Płyn chłodniczy Preston + termostat
- Płyn hamulcowy Ferrodo
- Węże chłodnicze TurboWorks
- Dolot powietrza KN typhoon
- Sworznie 555
- Tuleje, łączniki, końcówki Lameforder
- Rozporka przód Staffa
- Świece irydowe Denso
- Dywaniki red
- Gałka fake Skunk2
- Podstopnica Type R
- Nakrętki kol
- Żarniki Led
- Wymiana chłodnicy wody oraz klimatyzacji
- Serwis klimatyzacji
- Wymiana maski na ori EP3
- Zmodyfikowany układ wydechowy z końcowym tłumikiem Skorpion (w trakcie montażu)
- Wymiana wkładki przekładni kierowniczej (w trakcie montażu)
- Wymiana górnych poduszek mcpersonam (w trakcie montażu)
- Geometria (w trakcie)
- Wiele innch
Dodatkowo auto posiada sprzęgło organiczne stage 1 montowane przez poprzedniego właściciela oraz camber kity wraz z pouliretanami.
Sam silnik ma moc, pobór oleju nie odczuwalny, skrzynia i synchro OK. Lane tylko v-power racing. Auto jedzie prosto, żadne elementy nośne nieuszkodzone. Nie jeżdżony na kjs, torach czy time attack.
Auto jest w trakcie serwisu przedsprzedażowego z serwisem olejowym oraz wymiana wyżej zaznaczonych elementów.
Z rzeczy do ogarnięcia oraz wad:
- fotel kierowcy z wytarciem na siedzisku
- żarówki deski rozdzielczej
- cięgna regulacji temperatury się czasami zacinają
- świecąca kontrolka SRS (było naprawione i OK, ale po ostatnim przejeździe droga 3 kategoria się znowu zapaliła)
- akumulator w przypadku jazdy zima może się poddać
- brak wewnętrznych osłon lamp tylnych
- konserwacja podwozia
- rysa na masce
- pająk na zderzaku
- folia na tylnej szybie do wymiany
Jak widać po opisie nie jest to EP w stanie kolekcjonerskim lub gabinetowym niemniej jednak stanowi uczciwy i fajny punkt wyjścia do dalszej odbudowy/zabawy.
Sprzedaje z powody wymiany własnych samochodów na inne i braku miejsca w garażu.
Posiadam dostępny raport CarVertical, który podeślę zainteresowanym.
Pozdrawiam
KH
28 września 2025 23:00
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Honda
Model pojazdu
Civic
Wersja
2.0i Type-R
Kolor
Srebrny
Liczba drzwi
3
Liczba miejsc
4
Rok produkcji
2002
Generacja
VII (2001-2006)
VIN
Oblicz
14/14 zweryfikowanych pól
Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Sportowe fotele - przód
Elektryczne szyby przednie
Informacje o sprzedającym
Krzysztof
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2018
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie