Sprzedam Hondę CR-V IV Lifestyle 4x4 z silnikiem 2.2i-DTEC – auto z duszą, które urodziło się w 2012 roku i zadebiutowało na drogach już w 2013. Kupione powystawowo prosto z centrali Hondy, z historią niemalże rodem z rodzinnych anegdot – pierwszy właściciel to moja mama, więc można powiedzieć, że auto wychowało się pod czujnym okiem całej rodziny. Regularnie serwisowane w ASO (no, prawie zawsze – akumulator i siłowniki klapy bagażnika były samodzielnie wymienione). To auto nadal pokonuje trasy, mając już 247 tys. km przebiegu. Przy około 220 tys. km dostało nową dwumasę, sprzęgło i przeszło regenerację turbiny, w ubiegłym roku przeszło regenerację wału napędowego. Dodatkowo, świeże pióra wycieraczek sprawiają, że nawet deszcz nie zdoła zatrzeć uroku podróży, a komplet opon letnich i zimowych gwarantuje, że niezależnie od kaprysów pogody, zawsze jest gotowe do akcji.
Oczywiście, żaden bohater nie jest pozbawiony blizn – jedno z lusterek nie grzeje, dodając całej sprawie nutkę tajemniczości, a przedni zderzak pod lampą nosi pamiątkę zapomnianego ręcznego hamulca, który sprawił, że auto ma pękniety plastik. Korek wlewu paliwa, nietypowy dla Hondy bez zakrętki, z czasem przypomina artystyczną mozaikę od paliwa. Drobne obcierki na tylnym zderzaku oraz lekkie wgniecenie nad tylnym lewym nadkolem to świadectwa przeżytych przygód. Wnętrze opowiada swoją historię – wytarty plastik deski rozdzielczej, niedziałająca lampa nad kierowcą (żarówka chyba poszła na emeryturę) oraz sterownik szyby w drzwiach kierowcy, który od czasu do czasu postanawia zaskoczyć, odbijając szybę przy zamykaniu.
To auto to nie tylko środek transportu, ale prawdziwy kompan, który potrafi rozbawić nawet w najbardziej pochmurne dni i dodać każdej podróży nutki niepowtarzalnego charakteru. Jeśli masz ochotę poznać bliżej tę legendę na czterech kółkach – zapraszam do kontaktu. Na prośbę mogę wysłać więcej zdjęć, więc nie krępuj się pytać o szczegóły!
Podsumowując:
Stan techniczny:
- Mechanicznie bardzo zadbane, regularnie serwisowane w ASO
- Przy 190 tys. km regeneracja turbiny
- Przy 220 tys. km wymieniona dwumasa i sprzęgło
- W 2024 remont klimatyzacji, wymiana wymiennika ciepła, sprawdzenie szczelności układu.
- Wał napędowy po regeneracji pod koniec ubiegłego roku
- Nowe pióra wycieraczek
- W kwietniu zregenerowano alternator i wymieniono akumulator na nowy
- Przebieg 249 tys. km, auto cały czas w użytku
- Komplet opon letnich i zimowych marki premium
- Przegląd techniczny w kwietniu przeszedł bez problemu, podwozie i belki w dobrym stanie, zwrócono uwagę na brak podbitej gaśnicy i przednie tarcze hamulców do wymiany.
Co Honda przeżyła i z czym trzeba się liczyć:
- Jedno z lusterek nie grzeje
- Pęknięcie przedniego zderzaka pod lampą, efekt zapomnianego hamulca ręcznego
- Korek wlewu paliwa bez zakrętki, co może powodować zabrudzenia wokół wlewu
- Obcierka parkingowa na tylnym zderzaku z lewej strony
- Delikatne wgniecenie nad tylnym prawym nadkolem, lakier nienaruszony
- Wnętrze nosi ślady użytkowania, wytarcie plastików deski rozdzielczej
- Jedna lampa w środku nad kierowcą nie działa, prawdopodobnie spalona żarówka
- Sterownik szyby kierowcy czasami odbija szybę przy zamykaniu
Dodatkowe informacje:
- Choć w dokumentach jestem drugim właścicielem to pierwszym była mama
- Auto było serwisowane w ASO, poza siłownikami klapy bagażnika
- Mocniejszy silnik 2.2i-DTEC (150 KM) AWD – w odróżnieniu od słabszej wersji 1.6, ten daje prawdziwą frajdę z jazdy i świetnie radzi sobie zarówno na trasie, jak i w terenie
- Wersja wyposażenia Lifestyle – pełną specyfikację znajdziesz poniżej
Cechy wersji Lifestyle:
- Tapicerka skórzano-alcantarowa
- Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
- Skórzana kierownica i dźwignia zmiany biegów
- Fotele przednie z regulacją wysokości i podparcia lędźwiowego elektryczna
- Fotel pasażera z regulacją wysokości
- Podłokietniki przednie i tylne
- Siedzenia tylne dzielone asymetrycznie
- Przyciemniane szyby tylne
- Audio System Premium, sześć głośników i subwoofer
- Kolorowy wyświetlacz wielofunkcyjny
- Kamera cofania
- Sterowanie radiem w kierownicy
- Radioodtwarzacz CD, tuner cyfrowy DAB
- Bluetooth, USB, AUX
- Napęd 4x4
- System VSA – stabilizacja toru jazdy
- System TSA – stabilizacja toru jazdy przyczepy
- System wspomagania ruszania pod górę
- System wspomagania nagłego hamowania
- Czujniki zmierzchu i deszczu
- Automatyczne światła drogowe
- Reflektory z doświetlaniem zakrętów
- Spryskiwacze reflektorów
- Światła do jazdy dziennej LED
- Poduszki powietrzne czołowe, boczne, kurtynowe, aktywne zagłówki
- Autoalarm i immobilizer
- Tempomat
- Lusterka boczne składane elektrycznie
- Zdalnie sterowany centralny zamek
- Koło zapasowe dojazdowe
- Relingi dachowe
Auto ma swoje lata, ale to wciąż porządna Honda – jeździ, odpala i wciąż ma chęć do życia. Jeśli szukasz sprawdzonego SUV-a 4x4, który ma więcej charakteru niż plastikowe nowości, to może być coś dla Ciebie