Honda Jazz - 1
Honda Jazz - 2
Honda Jazz - 3
Honda Jazz - 4
Honda Jazz - 5
Honda Jazz - 6
Honda Jazz - 7
Honda Jazz - 8
Honda Jazz - 9
Honda Jazz - 10
Honda Jazz - 11
Honda Jazz - 12
Honda Jazz - 13

1 / 14

Honda Jazz - 1
Honda Jazz - 2
Honda Jazz - 3
Honda Jazz - 4
Honda Jazz - 5
Honda Jazz - 6
Honda Jazz - 7
Honda Jazz - 8
Honda Jazz - 9
Honda Jazz - 10
Honda Jazz - 11
Honda Jazz - 12
Honda Jazz - 13

Najważniejsze

Przebieg

177 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kompakt

Pojemność skokowa

1 198 cm3

Moc

90 KM

Opis

Witam,


na sprzedaż mam samochód Honda Jazz 1.2 z 2011 roku, który jest w MOIM posiadaniu od ponad 3,5 roku, najpierw jako współwłaściciel, a potem jako właściciel.


Krótka historia:

Samochód został kupiony u znajomego handlarza, który sprowadza samochody z Niemiec. Znajomy handlarz kupił ten samochód dla swojego ojca (pierwszy właściciel w kraju), a następnie został zakupiony przeze mnie i tak od ponad 3 lat jestem właścicielem. Tak naprawdę nie mam pojęcia co się z tym samochodem działo przez większość lat jego użytkowania, czyli głównie w Niemczech.


Samochód przez lata mojego użytkowania naprawdę był solidny i niezawodny i nie mogę na niego narzekać. Z napraw, które wyszły "ponad program" to:

- naprawa rezystora dmuchawy (klimatyzacja) i naprawa wentylatora (klimatyzacja) - koszt ponad 500 zł (robota + części);

- regeneracja wtryskiwacza (styczeń 2023) - koszt około 600 zł (robota + cześci).


Oprócz ponad programowych napraw, były wykonywane rzeczy typowo eksploatacyjne:

- wymiana oleju (zawsze Shell Helix Ultra 5w30) co 12,12 i 13 tyś km z filtrami: oleju, kabiny i powietrza (w ostatniej wymianie nie był wymieniany filtr powietrza);

- opony całoroczne nowe Yokohama zakupione w 2024 roku;

- wymiana płynu hamulcowego przy 144 tyś km;

- wymiana płynu w sprzęgle przy 144 tyś km;

- serwis klimatyzacji przy 144 tyś km;

- tarcze i klocki hamulcowe tył oraz prowadnice zacisków przy 155tyś km;

- przy wymianie oleju raz było robione płukanie silnika płukanką przy 154tyś km;

- klocki hamulcowe przód i blaszki montażowe klocków hamulcowych przy 164 tyś km.


Z rzeczy dodatkowych to przyciemnienie tylnych lamp + tylnych szyb w profesjonalnym zakładzie. Dodatkowo kołpaki z emblematami Hondy. "Lakierowanie" chromowanych emblematów plasti dipem - w każdym momencie można to ściągnąć i wrócić do chromu (w gratisie dostajesz srebrne kołpaki). Zakupiony również został podłokietnik.


Na zdecydowaną większość mam dokumenty: co było kiedy robione, za ile, przy jakim przebiegu itd. do pokazania i ewentualnego przekazania następnemu właścicielowi.


Samochód nie jest bez wad, z rzeczy do naprawy:

- progi w jednym miejscu z lewej i prawej strony samochodu skorodowane.


Mechanicznie naprawdę solidna jednostka i nie było strachu tym jeździć, że zaraz stanie na drodze. To co warto wspomnieć to to, że do samochodu nie dolewałem nigdy oleju, co symbolizuje dobry motor.


Aktualnie samochód przez prawie rok pokonuje trasy głównie autostradowe.


Badanie techniczne do 24 czerwca 2026

Ubezpiecznie OC do 6 lipca 2026


Powód sprzedaży: sprowadziłem sobie samochód z USA.

 

27 października 2025 10:07

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Honda

Model pojazdu

Jazz

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2011

Generacja

III (2008-2014)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

17000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Informacje o sprzedającym

Tomasz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2024

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni