Honda Pilot 3.5 V6 EX - 1
Honda Pilot 3.5 V6 EX - 2
Honda Pilot 3.5 V6 EX - 3
Honda Pilot 3.5 V6 EX - 4
Honda Pilot 3.5 V6 EX - 5
Honda Pilot 3.5 V6 EX - 6
Honda Pilot 3.5 V6 EX - 7
Honda Pilot 3.5 V6 EX - 8

1 / 9

Honda Pilot 3.5 V6 EX - 1
Honda Pilot 3.5 V6 EX - 2
Honda Pilot 3.5 V6 EX - 3
Honda Pilot 3.5 V6 EX - 4
Honda Pilot 3.5 V6 EX - 5
Honda Pilot 3.5 V6 EX - 6
Honda Pilot 3.5 V6 EX - 7
Honda Pilot 3.5 V6 EX - 8

Najważniejsze

Przebieg

192 975 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

SUV

Pojemność skokowa

3 471 cm3

Moc

244 KM

Opis

Pojazd w 100% bezwypadkowy sprawdzany przed zakupem m.in. w historii CARFAX i fizycznie miernikiem grubości lakieru. Można sobie to spokojnie ponownie zweryfikować nie mam nic przeciwko. Pojazd sprowadzony z Niemiec w roku 2022r. Podwozie było czyste prawie jak z salonu bez grama rdzy mimo że nie był wcześniej specjalnie zabezpieczany antykorozyjnie. Efekt nie używania auta zimą gdy było śnieżnie mokro więc nie poczuł soli drogowej. Chcąc utrzymać taki stan i jednocześnie mogąc go używać zimą pojazd został przekazany staremu doświadczonemu warsztatowi zabezpieczeń antykorozyjnych. Po odczekaniu na swój termin został poddany kosztownemu ale profesjonalnemu zabezpieczeniu antykorozyjnemu co jest udokumentowane fakturą i wpisem do książki serwisowej. Ponieważ był jednym z czterech posiadanych jednocześnie aut, to użytkowany był nie zbyt intensywnie ok. 3000km w roku gdyż przez trzy lata zostało zrobione nim 9000km. Obecnie zarówno nadwozie jak i podwozie nadal jest w bardzo dobrym stanie bez żadnej rdzy. Środek czyściutki, zadbany, tapicerki z naturalnej skóry w najbardziej praktycznym ciemno szarym kolorze konserwowane bez jakiś spękań i przetarć czy dziur. Bogata wersja m.in.: podgrzewane fotele, klimatyzacja trzy strefowa, skrzynia automatyczna doskonale pracująca, doskonałe fabryczne nagłośnienie z radia/CD wraz z subwooferem, szyberdach. Jest to duży rodzinny, bardzo wygodny pojazd ośmioosobowy z bagażnikiem na trzy duże walizki lub po złożeniu ostatniego rzędu pełnowymiarowych siedzeń pięcioosobowy z potężnym bagażnikiem. Podróżuje się nim komfortowo szczególnie czuć to na dłuższych trasach. W pojeździe jest zastosowany największy i najmocniejszy 3,5 litrowy widlasty V6 silnik hondy, który mimo nie zastosowania żadnych turbin przy swoich 247KM i masie nie całych 2 ton niesamowicie sprawnie i dynamicznie przyspiesza i porusza się wprawiając czasem w osłupienie innych kierowców patrzących i myślących że to powolny ociężały pojazd. Po za tym jak to V6 pięknie pracuje może nie aż tak jak V8 ale bez porównania do silników rzędowych 4 czy 5 cylindrowych. Pojazd był na bieżąco serwisowany co dokumentowane było w, książce serwisowej. Wymienione m.in. w ciągu roku: nowa chłodnica, oryginalny płyn chłodzącym honda, termostat, nowy wentylator, nowe opony przednie. W ciągu miesiąca: olej silnikowy shell, filtr oleju bosch, klocki hamulcowe przód. Kilkanaście dni temu podczas jazdy silnik uległ awarii, mimo że do końca pracował i odpalał, nie było problemu ze smarowaniem żadna kontrolka ciśnienia oleju/smarowania się nie zapalała ani nawet nie migała, temperatura silnika była normalna zaczął nagle głośno u góry jak by pod pokrywą głowicy bliższej przedniej ściany komory silnika dziwnie hałasować. W obawie przed pogorszeniem stanu został zgaszony i przewieziony do warsztatu lawetą celem diagnozy. Ponowne odpalany w warsztacie celem osłuchania. Następnie wgląd kamerą przez otwory świec nie wykazał żadnych uszkodzeń denek tłoków, gładzi cylindrowej czy pierścieni. Kontrola paska i rolek rozrządu również nie wykazała żadnych luzów ani uszkodzeń(kompletny rozrząd + pompa wody mają dopiero 9000km). Kontrola osprzętu na paskach m.in. pompy wspomagania itd. nie wykazała również żadnych uszkodzeń mogących powodować w/w hałas. Zdjęcie pokrywy zaworowej w/w głowicy również nie wykazało żadnych uszkodzeń tzw. klawiatury(całe i nie uszkodzone sprężyny zaworowe, trzonki zaworów, dźwigienki, popychacze, wałek rozrządu itd. Zdjęcie miski olejowej wykazało przyczynę hałasu, na jednym z cylindrów w w/w opisywanej głowicy dokładnie środkowym uszkodzeniu uległo łożysko ślizgowe panewka. Nie jest zatarta czy przytarta jednak dostała luzu i przesunęła się na czopie co powodowało w/w hałas. Nie za bardzo mam potrzebę ani chęć bawić się w naprawę gdyż tak jak pisałem mam czym jeździć więc podjąłem decyzję o sprzedaży w takim stanie jak jest. Celowo nie skręcam w/w rozebranych elementów silnika żeby można było sobie dokładnie obejrzeć uszkodzenie i ocenić dokładnie stan mając fachową wiedzę przed ewentualnym zakupem. W razie potrzeby możliwość wystawienia faktury zakupu.

 

5 października 2025 18:01

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Honda

Model pojazdu

Pilot

Wersja

3.5 V6 EX

Kolor

Szary

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

8

Rok produkcji

2008

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

13/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

28000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Ubezpieczenie

financing/insurance

Interesuje Cię możliwość ubezpieczenia samochodu?

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

System nagłośnienia

Informacje o sprzedającym

Piotr

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2014

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni