Hyundai i20 1.4 CRDi Classic + EU5 - 1
Hyundai i20 1.4 CRDi Classic + EU5 - 2
Hyundai i20 1.4 CRDi Classic + EU5 - 3
Hyundai i20 1.4 CRDi Classic + EU5 - 4
Hyundai i20 1.4 CRDi Classic + EU5 - 5
Hyundai i20 1.4 CRDi Classic + EU5 - 6
Hyundai i20 1.4 CRDi Classic + EU5 - 7
Hyundai i20 1.4 CRDi Classic + EU5 - 8
Hyundai i20 1.4 CRDi Classic + EU5 - 9
Hyundai i20 1.4 CRDi Classic + EU5 - 10
Hyundai i20 1.4 CRDi Classic + EU5 - 11
Hyundai i20 1.4 CRDi Classic + EU5 - 12
Hyundai i20 1.4 CRDi Classic + EU5 - 13
Hyundai i20 1.4 CRDi Classic + EU5 - 14
Hyundai i20 1.4 CRDi Classic + EU5 - 15
Hyundai i20 1.4 CRDi Classic + EU5 - 16
Hyundai i20 1.4 CRDi Classic + EU5 - 17

1 / 18

Hyundai i20 1.4 CRDi Classic + EU5 - 1
Hyundai i20 1.4 CRDi Classic + EU5 - 2
Hyundai i20 1.4 CRDi Classic + EU5 - 3
Hyundai i20 1.4 CRDi Classic + EU5 - 4
Hyundai i20 1.4 CRDi Classic + EU5 - 5
Hyundai i20 1.4 CRDi Classic + EU5 - 6
Hyundai i20 1.4 CRDi Classic + EU5 - 7
Hyundai i20 1.4 CRDi Classic + EU5 - 8
Hyundai i20 1.4 CRDi Classic + EU5 - 9
Hyundai i20 1.4 CRDi Classic + EU5 - 10
Hyundai i20 1.4 CRDi Classic + EU5 - 11
Hyundai i20 1.4 CRDi Classic + EU5 - 12
Hyundai i20 1.4 CRDi Classic + EU5 - 13
Hyundai i20 1.4 CRDi Classic + EU5 - 14
Hyundai i20 1.4 CRDi Classic + EU5 - 15
Hyundai i20 1.4 CRDi Classic + EU5 - 16
Hyundai i20 1.4 CRDi Classic + EU5 - 17

Najważniejsze

Przebieg

243 000 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kompakt

Pojemność skokowa

1 396 cm3

Moc

75 KM

Opis

Hyundai i20 1.4 CRDi 75 KM | 2011 | Ekonomiczny diesel | 2 komplety opon | Zadbany egzemplarz


Na sprzedaż oferuję Hyundaia i20 z 2011 roku z niezawodnym silnikiem diesla 1.4 CRDi o mocy 75 KM. Auto ma przebieg 242 000 km i jest w bardzo dobrym stanie technicznym oraz wizualnym.


Jednostka 1.4 CRDi to sprawdzony silnik wysokoprężny opracowany przez koncern Hyundai-Kia, znany z niskiego spalania (ok. 4–5 l/100 km), dużej trwałości oraz niskich kosztów eksploatacji. Napęd ten idealnie sprawdza się w codziennej jeździe miejskiej i na trasie, zapewniając dobrą dynamikę przy zachowaniu doskonałej ekonomii.


Parametry pojazdu:


Rok produkcji: 2011


Przebieg: 242 000 km


Silnik: 1.4 CRDi, 75 KM, diesel


Wyposażenie:


Klimatyzacja


Elektryczne szyby


Podgrzewane lusterka


AUX – możliwość podłączenia własnego urządzenia audio


Autoalarm


ABS, ESP – systemy bezpieczeństwa


ISOFIX – bezpieczny montaż fotelików dziecięcych


Dodatkowo:

Samochód sprzedawany jest z dwoma kompletami opon:


Letnie opony w bardzo dobrym stanie na felgach aluminiowych,


Zimowe opony w bardzo dobrym stanie na felgach stalowych z oryginalnymi kołpakami.


Dlaczego warto?

Hyundai i20 to niezawodny, praktyczny hatchback o nowoczesnej stylistyce i bardzo niskich kosztach utrzymania. Silnik 1.4 CRDi zapewnia wyjątkową trwałość, świetną ekonomię i bezproblemową eksploatację. Auto jest idealne dla osób szukających ekonomicznego, zadbanego i sprawdzonego samochodu, gotowego do jazdy bez dodatkowych inwestycji.


Polisa OC oraz Przegląd techniczny ważne do końca sierpnia 2026r


Auto od nowości w jednych rękach, sprzedaż prywatna.

 

5 listopada 2025 15:55

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Hyundai

Model pojazdu

i20

Wersja

1.4 CRDi Classic + EU5

Kolor

Srebrny

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2011

Generacja

I (2008-2014)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

13/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

9900

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Informacje o sprzedającym

Zbigniew

  • Osoba prywatna

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2014

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni