Zalety;
-Z polskiego salonu
-zawsze uważałem, żeby technicznie było dobrze utrzymany: zrobione przegląd techniczny i państwowy przed sprzedażą: ostatnio wymieniany pierwszy hamulec razem z tarczą, olej, filtry, zamek, damil do powiewu. Części zamiennych na bieżąco zostali wymienieni (nawet z dobrym wyprzedzeniem).
-Dodatkowo zlecałem profesjonalne zabezpieczenie podwozia przed korozją oraz pomiędzy blachami zabezpieczenie tłuszczowo przed korozją
-Nowe opony letnie. Zrobiłem na nich pewnie nie więcej niż 2 tyś km.
-Auto zostało przekazane tylko w rodzinie.
-W większość czasu było w ogrzewanym garażu.
Błędy:
-Tylny część plastiku lekko uszkodzony. Jest to tylko i wyłącznie problem estetyczny. (Drugi samochód podczas parkowania zachaczył mnie kilka lat temu)
-długo tylko zamek centralny był używany, przez co zamki się zakorodowali. Oprócz jednego zamka resztę udało się naprawić, takim sposobem klucz fabryczny nadal może być używany, jednak zamknięcie / otwarcie samochodu możliwe z zamkem centralnym ze strony drzwi pasażera (od strony kierowcy nie).
-nie ma klimatyzacji. Według mojego doświadczenia powyżej 20-24 C po prostu trzeba otwierać okna.
Dane samochodu:
Liczba drzwi
3
Liczba miejsc
5
Produkowany
w 2011 roku (pierwsza rejestracja w 2012)
Pojemność skokowa
1248 cm³
Typ silnika
benzynowy
Moc silnika
78 KM
Maksymalny moment obrotowy
118 Nm przy 4000 obr/min
Liczba cylindrów
4
Rodzaj układu kierowniczego
przekładnia zębatkowa ze wspomaganiem hydraulicznym
Opony podstawowe
175/70 R14
Rodzaj hamulców (przód)
tarczowe wentylowane
Rodzaj hamulców (tył)
tarczowe
Rodzaj skrzyni
manualna
Liczba biegów
5
Prędkość maksymalna
165 km/h
Przyspieszenie (od 0 do 100km/h)
12.9 s