1 / 24
Najważniejsze
Przebieg
106 000 km
Rodzaj paliwa
Benzyna+LPG
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Kompakt
Pojemność skokowa
1 368 cm3
Moc
100 KM
Opis
### Sprzedaję prywatnie, proszę wszelkich pośredników i komisy o niezawracanie głowy ###
Wystawiam na sprzedaż moje auto:
Hyundai i30 1.4 wersja Classic+, 6-biegowa skrzynia manualna, 100 KM, przebieg 106 tysięcy. Auto ciągle w użyciu. Polski salon
Auto w rodzinie od 2019 roku, wykupione jako poleasingowe dwuletnie z przebiegiem 5 tys. km. A więc zrobiliśmy nim ponad 100 tysięcy kilometrów.
Streszczając kolejne akapity:
Auto z kategorii "wsiadam i jadę do Paryża nie martwiąc się o nic". Spalanie w mieście około 8 litrów gazu. Trasa podobnie.
Wybrane z wyposażenia:
- system LKAS
- ostrzeżenie przed kolizją
- klimatyzacja manualna
- wszystkie szyby elektryczne
- czujniki cofania
- tempomat/limit
- wielofunkcyjna kierownica
- bluetooth
- kontrola ciśnienia w oponach
Mechanicznie:
Zero nadchodzących napraw.
Hamulce wzorowe, nie piszczą, nie trą, hamują bardzo dobrze.
Układ kierowniczy sztywny i bez luzów - jest więc bezpiecznie.
Zawieszenie bez żadnych hałasów. Nie ma żadnego stukania, pukania, skrzypienia, po prostu nic.
Układ napędowy zero najmniejszych zastrzeżeń. Skrzynia biegów pracuje wzorowo, sprzęgło bierze od razu. Przeguby nie stukają, zero luzów, hałasów.
Silnik pracuje cicho i równiutko. Dalej jeździ na pełnym syntetyku, wymienianym regularnie. Zero dolewek oleju.
Nie ma żadnych błędów, klimatyzacja 100% sprawna, chłodzi wzorowo.
Powyższy opis sugeruje jakbym opisywał nowe auto, ale świadomie zaznaczam, że tyczy się to tego Hyundaia. 106 tysięcy kilometrów mechanicznie nie zrobiło na nim najmniejszego wrażenia.
Przechodzimy więc do przygód:
Auto miało dwie naprawy blacharskie - pierwsza przed naszą kadencją, lakierowany prawy tylny błotnik i cieniowane drzwi. Według naszej oceny przy zakupie było to raczej uszkodzenie typu przycierka o słupek. Na pewno na czas naszego zakupu zawieszenie i reszta była fabrycznie nieruszona, więc kosmetyczny zabieg, żadna kolizja.
Drugie to już kolizja, około 5 lat temu zapatrzony kierowca nie wyhamował skutecznie i Hyundai mu w tym pomógł - uszkodzona klapa bagażnika i zderzak. PODŁOGA NIETKNIĘTA. Oba elementy wymienione, naprawa ASO. Żadnych innych kolizji nie było. Auto trafiło na amatora czujników parkowania, jeden tylny czujnik zginął. Niski koszt, jeżeli nie zdążę kupić i zamontować przed sprzedażą - opuszczę o tą różnicę.
Lakierniczo zero korozji, ale trochę znaków miasta nazbierał. Tylny zderzak lekko przytarty z lewej strony, małe wgniotki od drzwi, drobne ryski. Auto ma 8 lat, trochę powojował z innymi na parkingach pod naszą nieobecność.
Nie zostawia plam, nie ma ukrytych wad.
Instalacja gazowa działa perfekcyjnie - przełącza szybko, nie rozłącza, nic tu nie wymaga specjalnej troski. Butla w kole. Koło dojazdowe w bagażniku.
Przegląd ważny do 16 września 2026, ubezpieczenie do grudnia 2025. Wykupiona pełna polisa OC/AC/NNW.
Komplet 2-3 letnich opon zimowych, nie pamiętam modelu, Michelin lub Bridgestone.
Wystawiam pełną fakturę VAT 23%. Auto do obejrzenia w Raszynie pod Warszawą.
### Sprzedaję prywatnie, proszę wszelkich pośredników i komisy o niezawracanie głowy ###
17 września 2025 22:34
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Hyundai
Model pojazdu
i30
Wersja
1.4 BlueDrive Classic +
Kolor
Czarny
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Rok produkcji
2017
Generacja
III (2017-)
VIN
Oblicz
14/14 zweryfikowanych pól
Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Interfejs Bluetooth
Radio
Gniazdo USB
Informacje o sprzedającym
Mariusz
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2025
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie