Hyundai i30 1.4 BlueDrive Classic + - 1
Hyundai i30 1.4 BlueDrive Classic + - 2
Hyundai i30 1.4 BlueDrive Classic + - 3
Hyundai i30 1.4 BlueDrive Classic + - 4
Hyundai i30 1.4 BlueDrive Classic + - 5
Hyundai i30 1.4 BlueDrive Classic + - 6
Hyundai i30 1.4 BlueDrive Classic + - 7
Hyundai i30 1.4 BlueDrive Classic + - 8
Hyundai i30 1.4 BlueDrive Classic + - 9
Hyundai i30 1.4 BlueDrive Classic + - 10
Hyundai i30 1.4 BlueDrive Classic + - 11
Hyundai i30 1.4 BlueDrive Classic + - 12
Hyundai i30 1.4 BlueDrive Classic + - 13
Hyundai i30 1.4 BlueDrive Classic + - 14
Hyundai i30 1.4 BlueDrive Classic + - 15
Hyundai i30 1.4 BlueDrive Classic + - 16
Hyundai i30 1.4 BlueDrive Classic + - 17
Hyundai i30 1.4 BlueDrive Classic + - 18
Hyundai i30 1.4 BlueDrive Classic + - 19
Hyundai i30 1.4 BlueDrive Classic + - 20
Hyundai i30 1.4 BlueDrive Classic + - 21
Hyundai i30 1.4 BlueDrive Classic + - 22
Hyundai i30 1.4 BlueDrive Classic + - 23

1 / 24

Hyundai i30 1.4 BlueDrive Classic + - 1
Hyundai i30 1.4 BlueDrive Classic + - 2
Hyundai i30 1.4 BlueDrive Classic + - 3
Hyundai i30 1.4 BlueDrive Classic + - 4
Hyundai i30 1.4 BlueDrive Classic + - 5
Hyundai i30 1.4 BlueDrive Classic + - 6
Hyundai i30 1.4 BlueDrive Classic + - 7
Hyundai i30 1.4 BlueDrive Classic + - 8
Hyundai i30 1.4 BlueDrive Classic + - 9
Hyundai i30 1.4 BlueDrive Classic + - 10
Hyundai i30 1.4 BlueDrive Classic + - 11
Hyundai i30 1.4 BlueDrive Classic + - 12
Hyundai i30 1.4 BlueDrive Classic + - 13
Hyundai i30 1.4 BlueDrive Classic + - 14
Hyundai i30 1.4 BlueDrive Classic + - 15
Hyundai i30 1.4 BlueDrive Classic + - 16
Hyundai i30 1.4 BlueDrive Classic + - 17
Hyundai i30 1.4 BlueDrive Classic + - 18
Hyundai i30 1.4 BlueDrive Classic + - 19
Hyundai i30 1.4 BlueDrive Classic + - 20
Hyundai i30 1.4 BlueDrive Classic + - 21
Hyundai i30 1.4 BlueDrive Classic + - 22
Hyundai i30 1.4 BlueDrive Classic + - 23

Najważniejsze

Przebieg

106 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna+LPG

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kompakt

Pojemność skokowa

1 368 cm3

Moc

100 KM

Opis

### Sprzedaję prywatnie, proszę wszelkich pośredników i komisy o niezawracanie głowy ###


Wystawiam na sprzedaż moje auto:

Hyundai i30 1.4 wersja Classic+, 6-biegowa skrzynia manualna, 100 KM, przebieg 106 tysięcy. Auto ciągle w użyciu. Polski salon


Auto w rodzinie od 2019 roku, wykupione jako poleasingowe dwuletnie z przebiegiem 5 tys. km. A więc zrobiliśmy nim ponad 100 tysięcy kilometrów.


Streszczając kolejne akapity:
Auto z kategorii "wsiadam i jadę do Paryża nie martwiąc się o nic". Spalanie w mieście około 8 litrów gazu. Trasa podobnie.


Wybrane z wyposażenia:
- system LKAS
- ostrzeżenie przed kolizją
- klimatyzacja manualna
- wszystkie szyby elektryczne
- czujniki cofania
- tempomat/limit
- wielofunkcyjna kierownica
- bluetooth
- kontrola ciśnienia w oponach

Mechanicznie:
Zero nadchodzących napraw.
Hamulce wzorowe, nie piszczą, nie trą, hamują bardzo dobrze.
Układ kierowniczy sztywny i bez luzów - jest więc bezpiecznie.
Zawieszenie bez żadnych hałasów. Nie ma żadnego stukania, pukania, skrzypienia, po prostu nic.
Układ napędowy zero najmniejszych zastrzeżeń. Skrzynia biegów pracuje wzorowo, sprzęgło bierze od razu. Przeguby nie stukają, zero luzów, hałasów.
Silnik pracuje cicho i równiutko. Dalej jeździ na pełnym syntetyku, wymienianym regularnie. Zero dolewek oleju.

Nie ma żadnych błędów, klimatyzacja 100% sprawna, chłodzi wzorowo.


Powyższy opis sugeruje jakbym opisywał nowe auto, ale świadomie zaznaczam, że tyczy się to tego Hyundaia. 106 tysięcy kilometrów mechanicznie nie zrobiło na nim najmniejszego wrażenia.


Przechodzimy więc do przygód:
Auto miało dwie naprawy blacharskie - pierwsza przed naszą kadencją, lakierowany prawy tylny błotnik i cieniowane drzwi. Według naszej oceny przy zakupie było to raczej uszkodzenie typu przycierka o słupek. Na pewno na czas naszego zakupu zawieszenie i reszta była fabrycznie nieruszona, więc kosmetyczny zabieg, żadna kolizja.

Drugie to już kolizja, około 5 lat temu zapatrzony kierowca nie wyhamował skutecznie i Hyundai mu w tym pomógł - uszkodzona klapa bagażnika i zderzak. PODŁOGA NIETKNIĘTA. Oba elementy wymienione, naprawa ASO. Żadnych innych kolizji nie było. Auto trafiło na amatora czujników parkowania, jeden tylny czujnik zginął. Niski koszt, jeżeli nie zdążę kupić i zamontować przed sprzedażą - opuszczę o tą różnicę.


Lakierniczo zero korozji, ale trochę znaków miasta nazbierał. Tylny zderzak lekko przytarty z lewej strony, małe wgniotki od drzwi, drobne ryski. Auto ma 8 lat, trochę powojował z innymi na parkingach pod naszą nieobecność.


Nie zostawia plam, nie ma ukrytych wad.


Instalacja gazowa działa perfekcyjnie - przełącza szybko, nie rozłącza, nic tu nie wymaga specjalnej troski. Butla w kole. Koło dojazdowe w bagażniku.


Przegląd ważny do 16 września 2026, ubezpieczenie do grudnia 2025. Wykupiona pełna polisa OC/AC/NNW.


Komplet 2-3 letnich opon zimowych, nie pamiętam modelu, Michelin lub Bridgestone.


Wystawiam pełną fakturę VAT 23%. Auto do obejrzenia w Raszynie pod Warszawą.


### Sprzedaję prywatnie, proszę wszelkich pośredników i komisy o niezawracanie głowy ###

 

17 września 2025 22:34

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Hyundai

Model pojazdu

i30

Wersja

1.4 BlueDrive Classic +

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2017

Generacja

III (2017-)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

41900

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Ubezpieczenie

financing/insurance

Interesuje Cię możliwość ubezpieczenia samochodu?

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Gniazdo USB

Informacje o sprzedającym

Mariusz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2025

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni