1 / 15
Najważniejsze
Przebieg
183 000 km
Rodzaj paliwa
Diesel
Skrzynia biegów
Automatyczna
Typ nadwozia
Kombi
Pojemność skokowa
1 685 cm3
Moc
136 KM
Opis
Sprzedam własny samochód. Nie handluję samochodami. Sprzedaję na umowę kupna-sprzedaży.
I40 kupiłem w sierpniu 2022 z AutoHero.pl. Samochód miał jednego wściela (właścicielka - Panią znając jej dane z DR znalazłem na FB) we Włoszech od nowości (10 lat).
Jestem drugim posiadaczem od nowości. W 2022 przed zakupem auto weryfikowałem w Carvertical - mogę wysłać raport mejlem. W PL zero szkód, Carvertical także nie wykazał szkód.
Posiadając włoski numer rejestracyjny od AutoHero w odpowiedniku włoskiego CEPiK weryfikowałem przebieg we Włoszech przed zakupem.
W czerwcu 2020 we włoskim CEPiK auto miało przebieg 101 000. W 2022 podczas kupna miał 121 300. Auto we Włoszech robiło 10k rocznie. Obecne przebieg jaki jest moim dziełem można zweryfikować tutaj wpisujac dane podane w ogłoszeniu:
https://www.gov.pl/web/gov/sprawdz-historie-pojazdu
Przebieg z Włoch jest więc wielce prawdopodobnym. Potwierdził go też AutoHero.pl
Jakby ktoś chciał grzebać we włoskiej historii zamieszczam zdjęcie z weryfikacji pojazdu we włoskim CEPiKu. Tam podany jest włoski numer rejestracyjny.
Auto nigdy mnie nie zawiodło ale standardowo posiadał pewne drobne bolączki 10-13 letniego i40, które miał lub będzie miał każdy i40 - nawet jak komis powie, że auto bez bolączek :-).
Co zrobiłem poza przeglądami i naprawami u mechanika:
- wymienione LEDy w lusterkach. Po kilku-nastu latach przepalają się.
- wymieniona tzw. gwiazdka w elektrycznym wspomaganiu kierownicy. Objawem zepsutej gwiazdki w i40 (plastikowa zębatka, który z biegiem czasu twardnieje lub robi się gumowata lub zamienia się w pył) jest stukająca przy szybkich ruchach na postoju kierownica. Mechanicy bez znajomości i40 niekiedy wymieniają końcówki drążków, a kierownica dalej stuka. Wymiana to zrzucenie całej kolumny. Koszty gwiazdki to kilkadziesiąt PLN, poza całym dniem roboty i wiedzą co stuka.
- wymieniona tylna kamera cofania. Także standardowa usterka w i40 (niebieski obraz).
Mechanik:
- 2023 - nowa chłodnica (standard w i40 po kilkunastu latach użytkowania)
- 2023 - poduszka olejowa silnika - objaw to buczenie silnika przy około 2500 obrotów/min.
- 2024 - regeneracja kolektora ssącego
- 2024 - czyszczenie dolotu. Mam zdjęcia jak wyglądał przed i jak wygląda po czyszczeniu.
- 2024 - łącznik stabilizatora LT
Wymienione około około 250km temu.
- 06.10.2025 - klocki tył
- 06.10.2025 - klocki + tarcze przód
- 06.10.10.2025 - przegub LP (na przeglądzie technicznym wyszło pocenie)
- 06.10.2025 - szlifowanie piast przed wymianą tarczy
- 06.10.10.2025 - diagnostyka komputerowa.
Pomiędzy wymieniane oleje i filtry. Ostatnia wymiana oleju 173 000 + filtry (paliwo, powietrze, kabinowy) więc dobrze byłoby wymienić olej + filtry bo przejechane jest 10k.
W AutoHero przy przebiegu 121 300 wymieniali olej w skrzyni, która działa płynnie, bez szarpnięć. Skrzynia to zwykły niezniszczalny prawie hydrokinetyk + łopatki + możliwość klikania biegów dźwignią, zastąpiony później po lifcie i40 bardzo awaryjną dwusprzęgłową (odpowiednik DSG w VW). Auto ma ekologię (DPF), która działała bez zarzutu.
Samochód przez 10 lat jeździł we włoskim upale więc są ślady na skórze kierownicy. Poprzednia właścicielka dość mocno eksploatowała jeden z klawiszy na kierownicy. Pęknięty jest też jeden dekor. Wszystko na zdjęciach. Nie naprawiałem tego.
Do wymiany:
- z bolączek jakie mają wszystkie i40 to jeden z czujników parkowania z przodu. Niestety nie zdążyłem ale zamawiając zamiennik jest to robota na max 2h.
- pstryczek automatu włączania oświetlenia wewnątrz na podsufitce. Oświetlenie działa ale trzeba zaopiekować się pstryczkiem aby zapalało się po otwarciu drzwi.
Auto ma 13 lat więc jak ktoś liczy, że nie ma odprysków, drobnych rysek czy czegoś mechanicznie do dopieszczenia będzie zawiedziony (takie "bez wkładu" jedynie w komisie - nie odpowiadam także za ewentualne przyszłe awarie). Nie robiłem korekty lakieru, nie plakowałem wnętrza. Z pomiarów lakieru przy kupnie wynikało, że nie miał poważnych szkód ale nie gwarantuję za przycierki we włoskich miastach. W PL auto nie widziało się z lakiernikiem.
Samochód stoi na letnich oponach (czeskie Barum: data produkcji piąty tydzień 2020r) jakie przejadą na pewno 2 sezony. Dodaję także opony zimowe (japoński producent Riken, przejęty przez Michelina - data produkcji 39 tydzień 2023) opony na 3-4 sezony.
Badanie techniczne do 28.08.2026
Proszę o telefony. Jak nie odbiorę oddzwonię. Na sms mogę nie odpowiadać.
Auto do obejrzenia w Starych Babicach, 5km od Bemowa i zjazdu z S8.
3 listopada 2025 23:02
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Hyundai
Model pojazdu
i40
Wersja
1.7 CRDi Comfort +
Kolor
Czarny
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Rok produkcji
2012
VIN
Oblicz
14/14 zweryfikowanych pól
Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Interfejs Bluetooth
Radio
Zestaw głośnomówiący
Gniazdo USB
System nawigacji satelitarnej
System nagłośnienia
Ekran dotykowy
Informacje o sprzedającym
Mariusz
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2014
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie