Hyundai Santa Fe - 1
Hyundai Santa Fe - 2
Hyundai Santa Fe - 3
Hyundai Santa Fe - 4
Hyundai Santa Fe - 5
Hyundai Santa Fe - 6
Hyundai Santa Fe - 7
Hyundai Santa Fe - 8
Hyundai Santa Fe - 9
Hyundai Santa Fe - 10
Hyundai Santa Fe - 11
Hyundai Santa Fe - 12
Hyundai Santa Fe - 13
Hyundai Santa Fe - 14
Hyundai Santa Fe - 15
Hyundai Santa Fe - 16

1 / 17

Hyundai Santa Fe - 1
Hyundai Santa Fe - 2
Hyundai Santa Fe - 3
Hyundai Santa Fe - 4
Hyundai Santa Fe - 5
Hyundai Santa Fe - 6
Hyundai Santa Fe - 7
Hyundai Santa Fe - 8
Hyundai Santa Fe - 9
Hyundai Santa Fe - 10
Hyundai Santa Fe - 11
Hyundai Santa Fe - 12
Hyundai Santa Fe - 13
Hyundai Santa Fe - 14
Hyundai Santa Fe - 15
Hyundai Santa Fe - 16

Najważniejsze

Przebieg

237 000 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

SUV

Pojemność skokowa

2 188 cm3

Moc

149 KM

Opis

Dzień dobry,


samochód jest ze mną równe dwa lata. Sprawdził się fantastycznie jako auto rodzinne – na wakacje zabraliśmy wszystko dla noworodka (w szczególności duży wózek dla leżącego malucha) i nic nie trzeba było wieźć poza bagażnikiem. Druga podłoga też się sprawdziła, np. przy pakowaniu mniejszych rzeczy, bo można przesuwać ścianki. Mega komfortowe auto, na tych konkretnych oponach trzyma się w zakrętach świetnie, jak na tak wysoki samochód. Dużo „gumy” robi też robotę, jeśli chodzi o nasze polskie drogi.


Silnik – w zależności od stylu jazdy – autostradowo, z całą rodziną, pełnym bagażnikiem i rowerem na platformie, zszedłem poniżej 8 litrów, ale oczywiście z kilkumiesięcznym maluchem licznika nie zamykałem (ale ogólnie 190 km/h pojechał). Mieszany latem 9 litrów, mieszany zimą 10–11 litrów. Bak bodajże 75 litrów, więc w długą podróż można bardzo komfortowo jechać i nie martwić się o stacje. Silnik jest całkiem elastyczny, a dodatkowo można włączyć sekwencyjną zmianę biegów, która mnie np. bardzo dobrze się sprawdziła w górach (szczególnie na drogach typu Droga Stu Zakrętów).


Kupiłem go, jak miał 225 tys. przebiegu, więc przez ostatnie 12 tys. kilometrów zrobione:


- rozrząd na samym początku + olej, filtry


- wahacz przód, wahacz tył wzdłużny i poprzeczny


- śruby regulacyjne


- tarcze przód


- klocki przód


- olej w skrzyni biegów + olej w tylnym napędzie


- nowy akumulator w pazdzierniku 2024


- regeneracja turbiny (wrzesień 2024) + intercooler + na nowo uszczelniana miska olejowa


- nabita w maju 2025 klimatyzacja


- przeglad rowniez na poczatku maja 2025, takze rok spokoju


Napęd działa bardzo dobrze, mieszkamy na końcu spadu, więc w zimę praktycznie codziennie napęd był testowany, bo mam wyjazd pod górkę.


Radio Pioneer, nie jest oryginalne, ale ma m.in. możliwość podłączenia telefonu po kablu i z iPhonem sprawowało się super.


Założone letnie opony:

Michelin Pilot Sport 4 SUV 235/60R18 – kupione w marcu 2024


Zimowe opony w komplecie:

Yokohama BlueEarth Winter V905 235/60R18 – kupione w listopadzie 2024


Tak więc nie dość, że kupujący nie musi się martwić o opony przez kolejne dwa sezony, to są to też opony z najwyższej półki.


Mam też dodatkowo chlapacze (zacząłem zbierać różne rzeczy, bo ciężko dostać nowe oryginały, a zamienniki albo uniwersalne nie chciały pasować).


Hak z nowymi śrubami, ściągnięty nalot i zabezpieczony czarną farbą.


Czujniki parkowania działają, na zdjęciu ciężko było uchwycić moment, ale normalnie pokazują 0.6 i informuja dzwiekowo (mozna wylaczyc).


Prośba o wiadomość na Otomoto albo SMS, bo mam słaby zasięg w domu.


Sprzedaję tylko z uwagi na fakt, że muszę wziąć coś w leasing, żeby podatek dochodowy zmniejszyć – bez tego nie przymierzałem się w ogóle do sprzedaży.


Zapraszam :)

 

29 maja 2025 0:12

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Hyundai

Model pojazdu

Santa Fe

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2006

Generacja

II (2006-2012)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

24999

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Hak

Klimatyzacja automatyczna

Tapicerka skórzana

Podgrzewany fotel kierowcy

Podgrzewany fotel pasażera

Kierownica skórzana

Elektryczne szyby przednie

Elektryczne szyby tylne

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Mateusz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store