Jaguar F-Type R Coupe AWD - 1
Jaguar F-Type R Coupe AWD - 2
Jaguar F-Type R Coupe AWD - 3
Jaguar F-Type R Coupe AWD - 4
Jaguar F-Type R Coupe AWD - 5
Jaguar F-Type R Coupe AWD - 6
Jaguar F-Type R Coupe AWD - 7
Jaguar F-Type R Coupe AWD - 8
Jaguar F-Type R Coupe AWD - 9
Jaguar F-Type R Coupe AWD - 10
Jaguar F-Type R Coupe AWD - 11
Jaguar F-Type R Coupe AWD - 12
Jaguar F-Type R Coupe AWD - 13
Jaguar F-Type R Coupe AWD - 14
Jaguar F-Type R Coupe AWD - 15
Jaguar F-Type R Coupe AWD - 16
Jaguar F-Type R Coupe AWD - 17
Jaguar F-Type R Coupe AWD - 18
Jaguar F-Type R Coupe AWD - 19

1 / 20

Jaguar F-Type R Coupe AWD - 1
Jaguar F-Type R Coupe AWD - 2
Jaguar F-Type R Coupe AWD - 3
Jaguar F-Type R Coupe AWD - 4
Jaguar F-Type R Coupe AWD - 5
Jaguar F-Type R Coupe AWD - 6
Jaguar F-Type R Coupe AWD - 7
Jaguar F-Type R Coupe AWD - 8
Jaguar F-Type R Coupe AWD - 9
Jaguar F-Type R Coupe AWD - 10
Jaguar F-Type R Coupe AWD - 11
Jaguar F-Type R Coupe AWD - 12
Jaguar F-Type R Coupe AWD - 13
Jaguar F-Type R Coupe AWD - 14
Jaguar F-Type R Coupe AWD - 15
Jaguar F-Type R Coupe AWD - 16
Jaguar F-Type R Coupe AWD - 17
Jaguar F-Type R Coupe AWD - 18
Jaguar F-Type R Coupe AWD - 19

Najważniejsze

Przebieg

120 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Coupe

Pojemność skokowa

5 000 cm3

Moc

550 KM

Opis

Samochód w USA od nowości użytkowany przez 1 właściciela (Texas - Houston), został kupiony przeze mnie na aukcji (przebieg 71 tys. mil) i sprowadzony do Polski.

Auto było lekko uszkodzone, nie odpalone poduszki, przetarty prawy przedni bok - na końcu zdjęcia z aukcji.

Mogę udostępnić link do CARFAX, wg raportu 11 sierpnia 2024 roku auto uległo uszkodzeniu oceniono jako minor damage (niewielkie uszkodzenia), następnie 18 października 2024 zakwalifkowany przez ubezpieczenie jako total loss do sprzedania. CARFAX posiada 23 wpisy, dotyczące okresowych przeglądów, innych uszkodzeń/wpisów jw. nie odnotowano. W CARFAX potwierdzenie przebiegu, braku uszkodzeń "strukturalnych", braku otwarcia poduszek.


Samochód sprowadzony początkiem bieżącego roku naprawiony i zarejestrowany początkiem kwietnia.

Naprawa to m.in.: przedni zderzak nie był pęknięty, urwane było plastikowe mocowanie/ślizg-wymieniono, został przeszlifowany i pomalowany, kratki uzupełniono, lampa przednia prawa była w bagażniku, obie przednie lampy i tylne zostały oddane do przeróbki na europejskie i odnowione (przednia prawa - naprawa mocowania, zmiana przesłon, wypolerowane/oklejone folią, tylne zmiana LED kierunkowskazów i odnowione - wszystkie lampy oryginalne - dostosowane do EU), maska i prawy błotnik nie były wymieniane, błotnik przedni prawy oraz wąski pas nad samym nadkolem plus prawa dolna listwa pod drzwiami pomalowane, reszta tj. drzwi i tylny błotnik wymagały tylko polerki. Z nowych części m.in.: wyłożenie plastikowe nadkola, osłona dolna przednia i pod skrzynią, mocowanie zderzaka przód i prawy tył, elementy dekoracyjne - wloty maski/wloty w błotnikach, chrom prawa strona drzwi, inne mniejsze normalia i brakujące elementy. Szyba tylna trójkątna prawa była w bagażniku nie zniszczona.


Przy naprawie wymieniono: filtry powietrza 2 szt., filtr kabinowy, filtr oleju, oleje silnika i mechanizmów różnicowych przód/tył (MOTUL), sprawdzono zbieżność/geometrie (nie wymagała korekty).


Następnie samochód pojechał na przegląd do warsztatu dedykowanego/specjalizującego się tylko w JLR celem kompleksowego przeglądu samochodu po naprawie:

a) stwierdzono zapocenie przy pompie vacuum (wymieniono uszczelnienie pompy),

b) uszkodzenie tulei wahacza dolnego PP (wymieniono wahacz - banan),

c) łączniki stabilizatora tył popękane gumki (wymieniono łączniki),

d) sprawdzono i wymieniono olej w przekładni 4x4,

e) odczyt błędów z komputera/usunięcie starych logów, jazda próbna ponowny odczyt, brak błędów,

f) sprawdzono zawieszenie, układ hamulcowy, zdjęto osłony samochód został przepatrzony, dokręcono rozpórki pod maską.

Nie stwierdzono by samochód miał w przeszłości poważne naprawy itp.


Auto z zewnątrz uszanowane, nie zniszczone. Przez 9 lat jeden właściciel, brak śladów by poprzednik upalał samochód (opony z 2021 roku, bieżnik nie popalony itd.), samochód dobrze utrzymany.

Na samochód położono ceramikę plus na fotele we wnętrzu.


Z ważniejszego doposażenia samochodu:

a) przednie reflektory skrętne

b) audio meridian surround +800W (jest zwykły meridian i z dopiskiem surround z subwooferem, 3D- najwyższy model, jednak wg. mnie gra na poziomie BOSE, Harmann i B&O grają lepiej)

c) szklany dach panoramiczny

d) fotele recaro regulowane elektrycznie i pompowane, podgrzewane, z pamięcią kier./pasażer, z czerownymi pasami

e) pakiet carbon (wnętrze, listwy zewnętrzne, lusterka)

f) kute alufelgi 20"

g) podsufitka alkantara (wymieniono)

h) czujnik martwego pola (sygnalizacja w lusterkach)


Główne cechy za tym samochodem, dźwięk aktywnego układu wydechowego (model przed liftingiem zwłaszcza z USA są dosyć głośne i brzmią rewelacyjnie, nie są stłumione jak po liftingu), wygląd zewnętrzny samochodu, bdb osiągi 0-100 3,7 sek., 100-200 ~8 sek, w trasie przy 140 km/h rozsądne spalanie 9L, w miarę dynamiczna jazda 12-13 L, w mieście bardzo dynamiczna jazda +16-17 L. Samochód wykonany z aluminium nadwozie, struktura - sztywny. Napęd na 4x4, tylny aktywny dyferencjał, skrzynia ZF 8 biegów, amortyzatory o zmiennej charakterystyce, układ kierowniczy o zmiennej charakterystyce.

Auto bardzo dobrze się prowadzi, skrzynia nie szarpie, brak stuków z zawieszenia itd.

Samochód jako nowy w EU w 2024 roku cena: 800 tys PLN plus


Do zrobienia/wykonania w niedalekiej przyszłości:

a) wymiana oleju w skrzyni biegów (planuje wymianę w przyszłym m-c)

b) wymiana świec

c) drążki zbieżności tył (nie stuka, ale elementy gumowe lekko sparciałe)


Inne rzeczy, które mogą "denerwować":

a) nawigacja nie przeprogramowana na EU (nie używam, radio odbiera normalnie itd..)

b) licznik elektroniczny w km, analogowy w milach

c) obicie ze skóry daszka prędkościomierza (na samym końcu nie przylega właściwie/przesunięte o 1 cm jak ktoś nie wie to nie zauważy)

d) wnęka bagażnika między klapą a bokiem nadwozia (wada fabryczna wszystkich modeli) z czasem listwa/czarne wyłożenie odstaje od nadwozia ~1 mm (nie widać z zewnątrz dopiero po otwarciu bagażnika) - należy to podkleić by nie dostawała się woda lub przy wyższych prędkościach nie było słychać szumów

e) usunięto z dolnej części gałki skrzyni biegów (pod obiciem ze skóry) wyklejenie z gumy

f) na tylnej półce między fotelami lekkie zagięcie 2-3 cm


Auto na forach i przez dziennikarzy oceniane bardzo pozytywnie za wygląd, dźwięk (zwłaszcza model przed liftingiem), przyjemność z jazdy - dlatego ten samochód sprowadziłem. Oceniany jako jeden z najmniej awaryjnych Jaguarów.


Samochód sprowadzony dla siebie, przejechałem nim 5000 km (obecnie wymieniłem ponownie olej silnika), sprzedaje by kupić następny ciekawy samochód na kolejny sezon (i tak co roku).


Kontakt tel. - gdy nie odbieram prośba o sms lub kontakt na whats up.

Auto do obejrzenia 15 km od Józefowa, 25-30 km od centrum W-wy.

Samochód można zabrać do dowolnego serwisu itd.


Cena do rozsądnej negocjacji.

Sprzedaje jako osoba prywatna.

 

14 września 2025 20:21

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Jaguar

Model pojazdu

F-Type

Wersja

R Coupe AWD

Kolor

Biały

Liczba drzwi

3

Liczba miejsc

2

Rok produkcji

2015

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

200000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Ubezpieczenie

financing/insurance

Interesuje Cię możliwość ubezpieczenia samochodu?

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Gniazdo USB

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Informacje o sprzedającym

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2014

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni