Jaguar XF 3.0 T AWD Premium Luxury - 1
Jaguar XF 3.0 T AWD Premium Luxury - 2
Jaguar XF 3.0 T AWD Premium Luxury - 3
Jaguar XF 3.0 T AWD Premium Luxury - 4
Jaguar XF 3.0 T AWD Premium Luxury - 5
Jaguar XF 3.0 T AWD Premium Luxury - 6
Jaguar XF 3.0 T AWD Premium Luxury - 7
Jaguar XF 3.0 T AWD Premium Luxury - 8
Jaguar XF 3.0 T AWD Premium Luxury - 9
Jaguar XF 3.0 T AWD Premium Luxury - 10
Jaguar XF 3.0 T AWD Premium Luxury - 11
Jaguar XF 3.0 T AWD Premium Luxury - 12
Jaguar XF 3.0 T AWD Premium Luxury - 13
Jaguar XF 3.0 T AWD Premium Luxury - 14
Jaguar XF 3.0 T AWD Premium Luxury - 15
Jaguar XF 3.0 T AWD Premium Luxury - 16

1 / 17

Jaguar XF 3.0 T AWD Premium Luxury - 1
Jaguar XF 3.0 T AWD Premium Luxury - 2
Jaguar XF 3.0 T AWD Premium Luxury - 3
Jaguar XF 3.0 T AWD Premium Luxury - 4
Jaguar XF 3.0 T AWD Premium Luxury - 5
Jaguar XF 3.0 T AWD Premium Luxury - 6
Jaguar XF 3.0 T AWD Premium Luxury - 7
Jaguar XF 3.0 T AWD Premium Luxury - 8
Jaguar XF 3.0 T AWD Premium Luxury - 9
Jaguar XF 3.0 T AWD Premium Luxury - 10
Jaguar XF 3.0 T AWD Premium Luxury - 11
Jaguar XF 3.0 T AWD Premium Luxury - 12
Jaguar XF 3.0 T AWD Premium Luxury - 13
Jaguar XF 3.0 T AWD Premium Luxury - 14
Jaguar XF 3.0 T AWD Premium Luxury - 15
Jaguar XF 3.0 T AWD Premium Luxury - 16

Opis

Witam, z grubsza opisze ten model, z grubsza dlatego ze nie pamietam tych wszystkich szczegółów i wyposażenia, a trochę tego jest, tylko wymienię te najciekawsze. Trochę było wersji wyposażenia i można to sprawdzić w internecie. to Jaguar xp, 3.0 v6 sc AWD, premium luxury, 2013r, z fabrycznie sportowym wydechem, ładnie mruczy, przy czym jak wiadomo jeszcze klienci mogą sobie jakieś indywidualne doposażenie zamawiać wiec te wersje mogą się różnic szczegółami. To jest bardziej sportowa limuzyna, jeśli chodzi o charakter, niż limuzyna latający tapczan. Szukałem samochodu premium, ktorym mozna jeździć sportowo, z charakterem i jakością, z możliwością komfortowego przewozu od czasu do czasu pasażerów, przy relatywnie niskich kosztach eksploatacji, i wybór padł na jaguara, bo potrafi być komfortowy, a można nim pojeździć naprawdę sportowo, ma napęd na wszystkie kola wiec bezpieczeństwo w trudnych warunkach pogodowych jest znacznie większe. Miałem zostawić tego kota, ew. dla potomnych i zrobiłem go pod siebie, ale musze go sprzedać niestety. Wedle mojej opini to raczej rzadkie pojazdy w tej wersji u nas, nie to co inne marki niemieckie przez co się bardziej wyróżnia, pojazdy z klasą, i charakterem, i niezawodne jeśli chodzi o benzynę, tylko trzeba dbać o wymiany co 10k oleje, takie jak zaleca producent, filtry i jeździć, co tez było robione, i dające mnóstwo frajdy z jazdy, za relatywnie niskie koszta utrzymania, i niskie spalanie, jak na tą moc, klasę samochodu i wagę. Na początku trochę się wahałem przy kupnie jaguara, ale teraz bym go nie sprzedawał gdybym nie musiał. U nas na rynku jest duża część jaguarów sprowadzanych z zagranicy i usa, są to często rozbite pojazdy i niezbyt dobrze naprawiane i przerabiane na europejskie warunki, polskie, i być może z tego wynika strach przed tą marką pojazdów, dlatego zależało mi żeby wziasc pojazd z europejskiego, polskiego rynku. Jaguar to jaguar, to nie mercedes ani bmw. pali benzyny 9-10l trasa, miasto 11-13, u mnie w cyklu mieszanym 10l-11 zima, 60/40 trasa miasto, w zimie te 0.5-1l więcej pali ale to normalne, i zaznaczam ze nie jeździłem typowo oszczędnie, tylko normalnie, przyjemność z jazdy tu się liczy u mnie, po to kupuje się taki samochód. oleje, filtry wszystkie są wymienione, takie jak producent zaleca czyli np: w silniku olej Millers xf premium oil 5w20 dedykowany dla tego modelu(made in Britain)itd., z dodatkiem ceramizerow po konsultacji z mechanikami żeby zabezpieczać silnik, tarcze przód z klockami dedykowane Brembo tez wymienione, opony kupione nowe na felgi 19", pirelli all season, z technologią "run flat" (czyli można jechać jeszcze przynajmniej 80 km, przy prędkości nie przekraczającej 80km/h na przebitej oponie do punku załatania dziury lub wymiany opony, przydatne w awaryjnych sytuacjach na autostradzie gdzie nie można stawać), półtora roku temu były kupione, przy okazji wymieniony jeden akumulator na nowy, tu są dwa. wszystko jest porobione co trzeba, tylko jeździć. Sprzedaje tylko samochód i to co było dołączone z nim, a resztę rzeczy ze zdjęć zostaje u mnie, czyli wieszaki itd.. sprzedaje go bo mam już kilka samochodów, mało co nim jeżdżę teraz, a ubezpieczenia musze płacić, odpalać go co tydzień przejechać się w weekend wokół komina i tyle, a mam coraz mniej czasu na takie rzeczy, szkoda żeby tak stal w garażu a to bardzo fajna, elegancka maszyna. Głownie był jeżdżony na trasach, głównie viacarpatia itd.. Teraz tylko wokół komina weekendowo jeżdżę tylko, żeby akumulator podładować i oleje ruszyć rozgrzać, bo nie może tak stać, musi być w dobrej kondycji. To jest model Jaguar XF z fabrycznie sportowym wydechem, 3.0 sc, z kompresorem, AWD (napęd na wszystkie kola, o ile się nie mylę dozowanie mocy przód 40%/60% tył, napęd jest na tył, a przód jest dołańczany elektronicznie gdy gubi przyczepność tył), 2013r, wersja x250 z nowszą skrzynią biegów, ze sprzęgłem hydropneumatycznym(role sprzęgła pełni ciecz, dzięki temu zmiany są płynne, bez szarpania, jak w przypadku skrzyń z bardziej klasycznym sprzęgłem), zf8 hp (8 biegów), lakier czarny (champaine black) czarny metalik z drobinkami metalicznymi kolorowymi po bliższym przyjrzeniu, naturalna skóra w środku brązowo czarna, wszystkie siedzenia wentylowane, przód sportowe siedzenia kubełkowe, co widać na zdjęciu, z pełna regulacja łącznie z podparciem lędźwiowym regulowanym(międzyinnymi pompowane poduszki podparcia lędźwiowego wedle uznania) ogrzewane/chłodzone itd., temperatury ustwia się osobno dla każdej strony. długo szukałem tego samochodu, jest kupiony z polskiego salonu. nie jest to pojazd sprowadzany jako rozbity, jak większość pojazdów na rynku u nas i przerabiany. wszystko jest oryginalne, na czym mi zależało. Po odpaleniu samochodu, jest wyłączony start/stop elektronicznie, żeby nie zużywało silnika przygaśnięciu i odpalaniu na światłach w miescie, wiec następny właściciel będzie mial ten irytujący problem z głowy, nie trzeba klikać i wylanczać tego za każdym razem przy odpaleniu pojazdu. Uprzedzam pytanie, nie wiem jak to zmienić/przeprogramować w innych pojazdach, start stop mam wyłączony gdy uruchamiam pojazd, pierwszy właściciel jakoś to zrobil, ja taki już kupiłem, nie znam się na przeróbkach zabardzo. Samochód był przed kupnem dokładnie sprawdzony, zatwierdzony jego stan przez rzeczoznawcze, przetestowany i wydana jego opinia z podpisem, i wtedy tez na podstawie tej opinii pojechałem po niego na Śląsk, pod granice niemiecką i go kupiłem. Telefon podany w ogłoszeniu jest numerem grzecznościowym, jestem osoba prywatną, generalnie odpowiadam na telefony i smsy, i jeśli nie odbiorę z braku czasu, to będę starał się w najbliższym czasie oddzwonić. Ewentualnie resztę danych uzupełnię później, czy dodam więcej zdjęć. Jaguar jest do obejrzenia w Lublinie, pozdrawiam i zapraszam.

 

22 maja 2025 20:22

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

66800

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo
Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Artur

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2023

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store