Jaguar , wersja: X308 (1997-2003), Sedan biały akryl niemetalizowany, 4-ro drzwiowy, liczba miejsc 5
Rok produkcji: 1997
Przebieg: 224 495 km
Pojemność skokowa: 3 996 cm3
Rodzaj paliwa: Benzyna
Moc: 286 KM
Skrzynia biegów automatyczna hydrauliczna (klasyczna)
Napęd na tylne koła
Kraj pochodzenia: , pierwsza rejestracja: 29.01.1998
Zarejestrowany w Polsce, bezwypadkowy
Serwisowany w ASO
Przedmiotem sprzedaży jest Jaguar XJ z silnikiem 4.0 V8 286KM w najbogatszej wersji Sovereign. W Szwajcarii było dwóch właścicieli. Do Polski sprowadzony 7 lat temu, w Polsce drugi właściciel. Auto w bardzo rzadkiej konfiguracji, raz że biały, dwa to kolor wnętrza Catkin. Poprzedni właściciel – pasjonat Jaguarów. Jak twierdził, z tym wnętrzem widział tylko 4 egzemplarze XJ. Jednego w Belgii, dwie sztuki są w Polsce (w tym ten w ofercie) i największym rarytasem był Daimler królowej Elżbiety II wystawiony 12 lat temu na sprzedaż. Pierwszym autem, w którym zastosowano to wnętrz był Daimler Corsica w 1996 roku. Zielona deska rozdzielcza z kierownicą, górne wykończenie drzwi i zielone dywany. Auto powstało tylko w jednym egzemplarzu, a kolorystykę zastosowano dopiero i tylko w X308 oraz X100. Biały Jaguar idealnie nadaje się na „ślubowóz”. Także inwestycja może się szybko zwrócić.
Pierwszy właściciel mimo, że wybrał najbogatszą wersję wyposażenia grubo doposażył auto. Wybrał wszystkie pozycje z listy opcji. Wyposażenie auta:
- nagłośnienie Harman Kardon z wooferem, wzmacniaczem i zmieniarką w bagażniku
- zawieszenie CATS
- tylny most ze szperą i dodatkowym stabilizatorem
- dodatkowa chłodnica oleju fabrycznie zamontowana
- lusterka elektryczne, podgrzewane, z funkcją cofania (opuszcza się na żądanie by pokazać krawężniki)
- 3 pamięci kierowcy (programujemy 3 ustawienia fotela, kierownicy i lusterek bocznych)
- spryskiwacze reflektorów
Auto w bardzo dobrym stanie technicznym, a w szczególności trzeba zaznaczyć, że auto jest bezwypadkowe i na całym aucie (prócz jednego elementu) jest fabryczny lakier 130-150 mikronów. Na tylnym lewym błotniku czujnik pokazuje ok. 250 mikronów, czyli druga warstwa lakieru. Podobno pierwszy właściciel zarysował błotnik (okolice rantu) o słupek parkingowy. Naprawa została przeprowadzona w ASO w Szwajcarii bez wycinania elementu i odwzorował pasek.
Poprzedni właściciele wymienili kompletny rozrząd (Szwajcar) oraz wymiana kosza skrzyni biegów w wersji wzmocnionej, sprężynki w sterowniku oraz sprzęgło hydrokinetyczne zregenerowane (poprzedni właściciel). Te rzeczy padają w każdym Jaguarze XJ8, bez względu na sposób użytkowania. Poprzedni właściciel wymienił również łączniki stabilizatorów (mimo że był tylko jeden do wymiany), sworznie, pompa wody, nowe rolki i pasek wielorowkowy, renowacja oryginalnych alufelg 20 Spoke. W ciągu ostatnich 2 lat przeprowadzono dodatkowo kilka napraw: wymiana obu katalizatorów na nowe, wymiana akumulatora na nowy w ubiegłym roku, naprawa mocowania fotela kierowcy. Auto na bieżąco serwisowane.
Wnętrze samochodu jest również bardzo zadbane. Jasna skóra jest w doskonałym stanie. Brak przetarć czy dziur. Drewniane dodatki w świetnym stanie. Drewno po renowacji. Wygląda super, żadnej ryski (po za standardowym pęknięciem klaru na drzewie, na drzwiach kierowcy). Komplet nowych dywaników.
Wady samochodu: Rozkodowały się piloty od alarmu. Alarm uzbraja się i rozbraja kluczykiem. Wszystko zgodne ze stanem fabrycznym. Widoczne przerdzewienia przy dwóch kołach – do naprawy. Warto dbać o ten egzemplarz. Zapraszam. Jeśli nie odbieram, wyślij smsa, oddzwonię.