Jeep Cherokee 4.0 - 1
Jeep Cherokee 4.0 - 2
Jeep Cherokee 4.0 - 3
Jeep Cherokee 4.0 - 4
Jeep Cherokee 4.0 - 5
Jeep Cherokee 4.0 - 6
Jeep Cherokee 4.0 - 7
Jeep Cherokee 4.0 - 8
Jeep Cherokee 4.0 - 9
Jeep Cherokee 4.0 - 10
Jeep Cherokee 4.0 - 11
Jeep Cherokee 4.0 - 12
Jeep Cherokee 4.0 - 13
Jeep Cherokee 4.0 - 14
Jeep Cherokee 4.0 - 15
Jeep Cherokee 4.0 - 16
Jeep Cherokee 4.0 - 17
Jeep Cherokee 4.0 - 18
Jeep Cherokee 4.0 - 19
Jeep Cherokee 4.0 - 20
Jeep Cherokee 4.0 - 21
Jeep Cherokee 4.0 - 22
Jeep Cherokee 4.0 - 23
Jeep Cherokee 4.0 - 24
Jeep Cherokee 4.0 - 25
Jeep Cherokee 4.0 - 26

1 / 27

Jeep Cherokee 4.0 - 1
Jeep Cherokee 4.0 - 2
Jeep Cherokee 4.0 - 3
Jeep Cherokee 4.0 - 4
Jeep Cherokee 4.0 - 5
Jeep Cherokee 4.0 - 6
Jeep Cherokee 4.0 - 7
Jeep Cherokee 4.0 - 8
Jeep Cherokee 4.0 - 9
Jeep Cherokee 4.0 - 10
Jeep Cherokee 4.0 - 11
Jeep Cherokee 4.0 - 12
Jeep Cherokee 4.0 - 13
Jeep Cherokee 4.0 - 14
Jeep Cherokee 4.0 - 15
Jeep Cherokee 4.0 - 16
Jeep Cherokee 4.0 - 17
Jeep Cherokee 4.0 - 18
Jeep Cherokee 4.0 - 19
Jeep Cherokee 4.0 - 20
Jeep Cherokee 4.0 - 21
Jeep Cherokee 4.0 - 22
Jeep Cherokee 4.0 - 23
Jeep Cherokee 4.0 - 24
Jeep Cherokee 4.0 - 25
Jeep Cherokee 4.0 - 26

Najważniejsze

Przebieg

264 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

SUV

Pojemność skokowa

3 964 cm3

Moc

184 KM

Opis

Sprzedam swoje prywatne autko, z którego korzystałem głównie weekendowo. Niestety brak czasu na dalsze naprawy i brak miejsca do garażowania sprawiają, że muszę się z nim rozstać.


Jeep z solidnym, sensownie zbudowanym zawieszeniem — robionym jeszcze w Niemczech (auto nie jest ze Stanów). Mimo 4-calowego liftu prowadzi się zaskakująco dobrze, a przy prędkościach powyżej 120 km/h nie trzeba “szukać drogi”, co było dla mnie dużym atutem przy zakupie.


Opony Grabber 31" MT ale już wiekowe z połową bieżnika.

Przewody hamulcowe w stalowym oplocie, wszystkie nowe. Na ostatnim przeglądzie zawieszenie bez luzów. Niedawno wymieniony alternator. Piasta z łożyskiem, Uszczelniacz na reduktorze, łozysko na ataku ze wszystkim co potrzebne do okoła. Krzyżaki. Zaworki do ogrzewania. Olej filtry. Kompletny cały układ zapłonowy, dosłownie cały. I włącznik świateł.


Wyposażenie (wszystko działa):


  • Silnik 4.0 HO (najmocniejsza wersja)


  • Tylny most z fabryczną, sprawną szperą (LSD)


  • Reduktor 242


  • Automat AW4 – pracuje bardzo dobrze


  • Elektryczne lusterka


  • Tempomat


  • Klimatyzacja


  • Kompas


  • Elektryczne, skórzane fotele


  • 4 elektryczne szyby (wszystkie sprawne – działają z panelu kierowcy)


  • Wyciągarka z liną syntetyczną (sprawdzona w terenie, działa świetnie)


  • Akcesoryjny przedni zderzak


  • Ledbar na osobnym przekaźniku


  • Snorkel ze stożkiem Simota ( posiadam orginalne części do przywrócenia)


  • Lampy: w tej chwili chińskie, ale dorzucam dwa dodatkowe komplety (oryginalne oraz nowe zamienniki)


Auto użytkowane hobbystycznie w terenie — bardzo dzielne i sprawdzone.


Wady (szczerze):

Są wibracje powyżej 80/90km/h przez koła ( przelotowe dystanse ) i krzyżak.


Jak to z Jeepami bywa, liczyłem że „jak kupię zadbany egzemplarz i będę o niego dbał, to mnie bolączki ominą”. No i… życie zweryfikowało :)


Wyciek z reduktora i silnika (po trzech próbach uszczelniania pokrywy zaworów i 2 krotnej wymianie tego samego uszczelniacza na reduktorze odpuściłem)


Jakiś hałas z okolic przedniego mostu


Przydałoby się wymienić krzyżak na wale jest w aucie.


Wyciek z pompy wspomagania — dolewałem, typowa przypadłość można regenerować.


Wyciek płynu chłodniczego z jednego cybanta (liczę, że zdążę wymienić)

– mimo to auto zrobiło ostatnio 400 km bez problemów


Tylne hamulce słabną — pewnie czas na konwersję na tarcze, bo teren robi swoje


Świeci się ABS

Ostatnio zerwała się poduszka silnika — naprawione, ale śruby warto dobrać nowe i poprawić


Stan blacharski


Auto było odbudowywane i zabezpieczone antykorozyjnie. W tym sezonie celowo go już nie odświeżałem, żeby nowy właściciel zobaczył stan faktyczny czyli bardzo dobry.


Blacha w świetnym stanie — żadnych dziur w podłodze, można śmiało „testować śrubokrętem”


Tylko pojedyncze odpryski i drobne powierzchowne naloty


Typowy problem: schodzi klar z dachu


Lakier ma ryski i ślady po użytkowaniu w lesie, ale po polerce 90% powinno zniknąć

Felgi po renowacji.


Podsumowanie


To najlepszy XJ, jaki oglądałem przed zakupem — i brałem go z pełną świadomością, bo był kompletny, bez druciarstwa, z dobrą blachą i w pełni działającą elektryką. Auto nie było topione. Wymiany eksploatacyjne robione na dobrych częściach (np. piasta i łożysko tylnego ataku Timken, ponad 2x droższa niż chińskie zamienniki). Oleje i płyny w skrzyni i mostach wymieniane regularnie.


Ma swoje typowe dla modelu bolączki, ale daje masę frajdy i na pewno posłuży — zarówno jeśli ktoś poświęci mu chwilę, jak i jeśli będzie tylko lał paliwo i jeździł (i płakał, że nie jest w gazie :) )

Zdecydowany kupujący dostanie ode mnie Busa części zamiennych używanych: drzwi wiązka silnika przekaźniki szyby klapy bagażnika plastiki na błotniki komplet plastików do wnętrza w pięknym stanie. no sporo tego jest :)

OC i przeglad oczywiście aktualne.

 

6 listopada 2025 15:39

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Jeep

Model pojazdu

Cherokee

Wersja

4.0

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

1995

Generacja

II (1987-2001)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

36000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Elektryczne szyby przednie

Elektryczne szyby tylne

Informacje o sprzedającym

Dariusz

  • Osoba prywatna

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2017

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni