Witam
Mam na sprzedaż pomotanego w teren Jeep'a Grand Cherokee WJ z 4.7 V8 PT + LPG. Jeep był pierwotnie robiony typowo pod zabawę w terenie - dostał m.in. Long Army, lift 6 cali, stalowy zderzak z przodu z wyciągarką itd. jak poniżej, potem pojechałem na pierwszą wyprawę - i w tym roku był porobiony pod tym kątem - doszła zabudowa całego tyłu, aku LiFePO4 w bagażniku, zbiornik 50l na wodę z elektryczną pompką (przydaje się też do ciorania w terenie - można wstępnie umyć auto przed wyjazdem na drogę). Teraz nadaje się zarówno do zabawy wokół komina, ale równie dobrze można jechać na bałkany. W 2023r spód auta był kompleksowo ogarnięty u Diflok'a, z regeneracją mostów i reduktora włącznie - mam do wglądu fakturę na ponad 40k z wyszczególnieniem wszystkiego co było robione. Ostatni serwis niecały miesiąc temu na 3,5k, jest wstawiony nowy akumulator, nowa lina wyciągarki - wszystko do wglądu przy oględzinach.
Instalacja LPG miała serwis z wymianą filtrów ok. 10kkm temu, butla jest w miejscu koła zapasowego na równo z podłogą, wchodzi 58l gazu, co na autostradzie pozwala przejechać do 250km.
Na zdjęciach widać namiot, markizę i Hi-lift'a - sprzedaję auto bez nich.
Z fabrycznego wyposażenia:
Dwustrefowa klimatyzacja - nabita w zeszłym roku
Tempomat
Jak przystało na WuJa - nie działają grzane fotele
Skórzane fotele bez pęknięć, z elektryczną regulacją
Boczki przednich są popękane - dorzucam drugi komplet używanych w lepszym stanie, którego nie zdążyłem zamontować
Nowe lampy przednie (założone w zeszłym roku)
Mody w teren:
Lift 6" + Long Arm z przodu i z tyłu
Koła 33" Cooper STT Pro (w garażu mam jeszcze Coopery 35") + na bagażniku wisi pełnowymiarowe koło zapasowe
Amory Bilstein
Stalowy zderzak z przodu + wyciągarka (jest założona nowa lina syntetyczna - jeszcze nie używana)
LED bar
Snorkel
LEDy w tylnym zderzaku - działa tylko jeden
Montaż koła zapasowego na klapę bagażnika - dzięki czemu koło nie zabiera miejsca w środku i nie trzeba go mocować na dachu - dzięki czemu można wjechać autem do garażu
Hak z tyłu do szarpania
Stalowe progi pod Hi-Lift
Są zamontowane pasy ograniczające wykrzyż, żeby nie zgubić sprężyn w terenie
Z fabrycznych spraw - Qudra Drive, mosty regenerowane 10kkm temu
Część elementów spodu, np. sprężyny czy drążki - są pomalowane na zielone fluo, ostatnim etapem modów miało być pomalowanie budy na szary Raptor z dodatkami zielone fluo, ale zdążyłem już kupić Wranglera i na razie został z fabrycznym malowaniem
Na wyprawy:
Zabudowa bagażnika (duża szuflada, blat ponad 1m, szuflada na lodówkę) - robiona samemu na porządnych prowadnicach do zabudowy off-road i ze sklejki wodoodpornej
Zamiast tylnych foteli jest płaska podłoga ze schowkami na narzędzia pod spodem - można bez problemu wrócić do foteli, które dorzucam oczywiście do auta, zabudowa bagażnika może zostać przy fotelach
Półka pod sufitem bagażnika + panele coś jak "molle" na szyby od wewnątrz - można wieszać na nich szpej
Na półce jest akumulator LiFePO4 80Ah + inwerter 800W - z LiFePO4 o poj. 80Ah można wyssać tyle prądu co z kwasiaka 110Ah, do tego waży koło 10kg, a nie 30kg. Jest też instalacja z 3 gniazdami 12v z aku. Akus jest ładowany specjalną ładowarką, do której jest podciągnięty gruby kabel z podstawowego akusa w komorze silnika, jest też separator, który ładuje dodatkowy aku tylko na odpalonym silniku
Zbiornik wody 50l + pompa elektryczna z prawie 5m wężem i pistoletem
Bagażnik dachowy niskoprofilowy (na pustym bagażniku Jeep wjeżdża do garażu podziemnego)
Listwa LED od wnętrza bagażnika do oświetlania zabudowy
Mechanicznie nie ma nic do roboty - silnik, zawieszenie, reduktor, skrzynia, mosty - wszystko jest sprawne i nie wymaga wkładu. Boki auta i w mniejszym stopniu maska są porysowane od gałęzi. Z rzeczy do zrobienia:
Tylny zderzak jest do wymiany (schodzi z niego Raptor, jest połamany i słabo się trzyma na obecnych mocowaniach)
Nie działa lewa tylna szyba
Nie działa grzanie foteli
Po około godzinie działania wentylatora nawiewu zaczyna słabiej lecieć powietrze - nie jest to kwestia blend door'sów, te działają OK - po wyłączeniu na jakiś czas z powrotem dmucha na maxa.
Jest do zrobienia parę poprawek lakierniczych
Przy montażu koła na klapę była usunięta tylna wycieraczka - na razie dziura po niej jest zaślepiona taśmą, wypada dać tam jakąś zaślepkę
Jest do przejrzenia odprowadzanie skroplin z klimy - czasem w kabinie pojawia się woda pod schowkiem pasażera