Jeep Grand Cherokee 4.7 Limited - 1
Jeep Grand Cherokee 4.7 Limited - 2
Jeep Grand Cherokee 4.7 Limited - 3
Jeep Grand Cherokee 4.7 Limited - 4
Jeep Grand Cherokee 4.7 Limited - 5
Jeep Grand Cherokee 4.7 Limited - 6
Jeep Grand Cherokee 4.7 Limited - 7
Jeep Grand Cherokee 4.7 Limited - 8
Jeep Grand Cherokee 4.7 Limited - 9
Jeep Grand Cherokee 4.7 Limited - 10
Jeep Grand Cherokee 4.7 Limited - 11
Jeep Grand Cherokee 4.7 Limited - 12
Jeep Grand Cherokee 4.7 Limited - 13

1 / 14

Jeep Grand Cherokee 4.7 Limited - 1
Jeep Grand Cherokee 4.7 Limited - 2
Jeep Grand Cherokee 4.7 Limited - 3
Jeep Grand Cherokee 4.7 Limited - 4
Jeep Grand Cherokee 4.7 Limited - 5
Jeep Grand Cherokee 4.7 Limited - 6
Jeep Grand Cherokee 4.7 Limited - 7
Jeep Grand Cherokee 4.7 Limited - 8
Jeep Grand Cherokee 4.7 Limited - 9
Jeep Grand Cherokee 4.7 Limited - 10
Jeep Grand Cherokee 4.7 Limited - 11
Jeep Grand Cherokee 4.7 Limited - 12
Jeep Grand Cherokee 4.7 Limited - 13

Najważniejsze

Przebieg

235 711 km

Rodzaj paliwa

Benzyna+LPG

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

SUV

Pojemność skokowa

4 701 cm3

Moc

223 KM

Opis

Witam


Mam na sprzedaż pomotanego w teren Jeep'a Grand Cherokee WJ z 4.7 V8 PT + LPG. Jeep był pierwotnie robiony typowo pod zabawę w terenie - dostał m.in. Long Army, lift 6 cali, stalowy zderzak z przodu z wyciągarką itd. jak poniżej, potem pojechałem na pierwszą wyprawę - i w tym roku był porobiony pod tym kątem - doszła zabudowa całego tyłu, aku LiFePO4 w bagażniku, zbiornik 50l na wodę z elektryczną pompką (przydaje się też do ciorania w terenie - można wstępnie umyć auto przed wyjazdem na drogę). Teraz nadaje się zarówno do zabawy wokół komina, ale równie dobrze można jechać na bałkany. W 2023r spód auta był kompleksowo ogarnięty u Diflok'a, z regeneracją mostów i reduktora włącznie - mam do wglądu fakturę na ponad 40k z wyszczególnieniem wszystkiego co było robione. Ostatni serwis niecały miesiąc temu na 3,5k, jest wstawiony nowy akumulator, nowa lina wyciągarki - wszystko do wglądu przy oględzinach.

Instalacja LPG miała serwis z wymianą filtrów ok. 10kkm temu, butla jest w miejscu koła zapasowego na równo z podłogą, wchodzi 58l gazu, co na autostradzie pozwala przejechać do 250km.


Na zdjęciach widać namiot, markizę i Hi-lift'a - sprzedaję auto bez nich.


Z fabrycznego wyposażenia:

Dwustrefowa klimatyzacja - nabita w zeszłym roku

Tempomat

Jak przystało na WuJa - nie działają grzane fotele

Skórzane fotele bez pęknięć, z elektryczną regulacją

Boczki przednich są popękane - dorzucam drugi komplet używanych w lepszym stanie, którego nie zdążyłem zamontować

Nowe lampy przednie (założone w zeszłym roku)


Mody w teren:

Lift 6" + Long Arm z przodu i z tyłu

Koła 33" Cooper STT Pro (w garażu mam jeszcze Coopery 35") + na bagażniku wisi pełnowymiarowe koło zapasowe

Amory Bilstein

Stalowy zderzak z przodu + wyciągarka (jest założona nowa lina syntetyczna - jeszcze nie używana)

LED bar

Snorkel

LEDy w tylnym zderzaku - działa tylko jeden

Montaż koła zapasowego na klapę bagażnika - dzięki czemu koło nie zabiera miejsca w środku i nie trzeba go mocować na dachu - dzięki czemu można wjechać autem do garażu

Hak z tyłu do szarpania

Stalowe progi pod Hi-Lift

Są zamontowane pasy ograniczające wykrzyż, żeby nie zgubić sprężyn w terenie

Z fabrycznych spraw - Qudra Drive, mosty regenerowane 10kkm temu

Część elementów spodu, np. sprężyny czy drążki - są pomalowane na zielone fluo, ostatnim etapem modów miało być pomalowanie budy na szary Raptor z dodatkami zielone fluo, ale zdążyłem już kupić Wranglera i na razie został z fabrycznym malowaniem


Na wyprawy:

Zabudowa bagażnika (duża szuflada, blat ponad 1m, szuflada na lodówkę) - robiona samemu na porządnych prowadnicach do zabudowy off-road i ze sklejki wodoodpornej

Zamiast tylnych foteli jest płaska podłoga ze schowkami na narzędzia pod spodem - można bez problemu wrócić do foteli, które dorzucam oczywiście do auta, zabudowa bagażnika może zostać przy fotelach

Półka pod sufitem bagażnika + panele coś jak "molle" na szyby od wewnątrz - można wieszać na nich szpej

Na półce jest akumulator LiFePO4 80Ah + inwerter 800W - z LiFePO4 o poj. 80Ah można wyssać tyle prądu co z kwasiaka 110Ah, do tego waży koło 10kg, a nie 30kg. Jest też instalacja z 3 gniazdami 12v z aku. Akus jest ładowany specjalną ładowarką, do której jest podciągnięty gruby kabel z podstawowego akusa w komorze silnika, jest też separator, który ładuje dodatkowy aku tylko na odpalonym silniku

Zbiornik wody 50l + pompa elektryczna z prawie 5m wężem i pistoletem

Bagażnik dachowy niskoprofilowy (na pustym bagażniku Jeep wjeżdża do garażu podziemnego)

Listwa LED od wnętrza bagażnika do oświetlania zabudowy


Mechanicznie nie ma nic do roboty - silnik, zawieszenie, reduktor, skrzynia, mosty - wszystko jest sprawne i nie wymaga wkładu. Boki auta i w mniejszym stopniu maska są porysowane od gałęzi. Z rzeczy do zrobienia:

Tylny zderzak jest do wymiany (schodzi z niego Raptor, jest połamany i słabo się trzyma na obecnych mocowaniach)

Nie działa lewa tylna szyba

Nie działa grzanie foteli

Po około godzinie działania wentylatora nawiewu zaczyna słabiej lecieć powietrze - nie jest to kwestia blend door'sów, te działają OK - po wyłączeniu na jakiś czas z powrotem dmucha na maxa.

Jest do zrobienia parę poprawek lakierniczych

Przy montażu koła na klapę była usunięta tylna wycieraczka - na razie dziura po niej jest zaślepiona taśmą, wypada dać tam jakąś zaślepkę

Jest do przejrzenia odprowadzanie skroplin z klimy - czasem w kabinie pojawia się woda pod schowkiem pasażera

 

15 czerwca 2025 21:44

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Jeep

Model pojazdu

Grand Cherokee

Wersja

4.7 Limited

Kolor

Zielony

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2000

Generacja

II (1999-2004)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

46900

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

System nagłośnienia

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Piotr

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2015

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store