Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 1
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 2
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 3
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 4
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 5
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 6
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 7
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 8
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 9
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 10
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 11
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 12
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 13
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 14
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 15
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 16
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 17
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 18
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 19
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 20
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 21
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 22
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 23
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 24
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 25
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 26
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 27
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 28
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 29
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 30
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 31
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 32
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 33
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 34
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 35
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 36
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 37
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 38
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 39
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 40

1 / 41

Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 1
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 2
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 3
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 4
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 5
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 6
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 7
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 8
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 9
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 10
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 11
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 12
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 13
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 14
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 15
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 16
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 17
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 18
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 19
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 20
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 21
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 22
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 23
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 24
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 25
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 26
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 27
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 28
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 29
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 30
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 31
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 32
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 33
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 34
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 35
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 36
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 37
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 38
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 39
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Trailhawk - 40

Najważniejsze

Przebieg

78 000 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

SUV

Pojemność skokowa

2 987 cm3

Moc

250 KM

Opis

JEEP GRAND CHEROKEE TRAILHAWK 3.0 DIESEL 250 KM – MALINOWA BESTIA DLA TYCH, CO WIEDZĄ, O CO CHODZI


Proszę Państwa, oto wjeżdża na arenę zawodnik wagi ciężkiej. Nie byle kto, tylko Jeep Grand Cherokee Trailhawk, w kolorze, który na ulicy robi większe wrażenie niż czerwony dywan w Cannes. Malinowy czerwony – nie mylić z pospolitym czerwonym z kiosku za rogiem. To barwa dla tych, którzy chcą się wyróżniać, bo takich aut w tym kolorze jest na drogach tyle, co grzybów w lesie zimą.


Pod maską – legenda. 3.0 Diesel, 250 koni mechanicznych, czyli motor, który łączy dwie cechy rzadko spotykane razem: potrafi ciągnąć przyczepę, jakby ciągnął pociąg towarowy, a jednocześnie nie wypłucze Ci całej kieszeni na stacji benzynowej. No i kultura pracy tego silnika – jak w dobrym hotelu pięciogwiazdkowym.


Napęd 4x4 na sterydach – bo tu nie ma żartów. Jeep to nie zabawka do parkowania pod Biedronką. To auto stworzone do tego, żeby śmigać po asfalcie, śniegu, błocie czy piachu. Wersja Trailhawk to najbardziej terenowa odmiana w gamie, więc masz tu tematyczne zawieszenie, które łyknie krawężnik w mieście, ale też wyciągnie Cię z błota po ośnieżonym leśnym dukcie.


Auto jest mocno wyposażone – nie, że “ma klimę i cztery koła.” Mówimy tu o konkretach:

• LED-y do jazdy dziennej, żeby Cię było widać z kosmosu,

• bi-xenony, które rozjaśnią noc lepiej niż stadionowe reflektory,

• czujniki parkowania przód i tył, żeby nie całować się z sąsiednimi autami,

• aktywny tempomat – sam zwolni, sam przyspieszy, a Ty możesz tylko obserwować,

• asystent pasa ruchu, co pilnuje, żebyś nie wylądował na pasie sąsiada,

• auto samo parkuje, więc Twoje stresy przy równoległym parkowaniu odchodzą w zapomnienie,

• klapa bagażnika elektryczna, co jest zbawieniem, jak masz ręce zajęte zakupami, dzieckiem albo kebabem,

• skórzana tapicerka częściowo z Alcantarą, czyli luksus i sportowy sznyt w jednym,

• automatyczna skrzynia biegów, czarna jak noc, która zmienia biegi szybciej niż zdążysz mrugnąć,

• panoramiczny dach, żeby wpuścić do środka trochę słońca albo księżycowej poświaty,

• nawigacja, co nie tylko pokazuje drogę, ale też gada do Ciebie, jakbyś miał prywatnego przewodnika,

• kamera cofania, co wyłapie nawet rowerzystę przemykającego za Twoimi plecami,

• podgrzewane siedzenia przód i tył, żeby zimą poczuć się jak w spa,

• wirtualny kokpit, czyli zegary rodem z filmów sci-fi,

• relingi dachowe, gdybyś chciał wrzucić na dach rowery, box albo cokolwiek innego,

• klimatronik dwustrefowy, żeby każdy pasażer miał swoją własną pogodę we wnętrzu.


A to tylko początek, bo ten Jeep ma jeszcze więcej smaczków, które odkryjesz dopiero, gdy wsiądziesz za kółko.


Auto świeżo sprawdzone w Szwajcarii, w pełni opłacone, przygotowane do rejestracji w Polsce. Koszt rejestracji? Śmieszne 150 zł i jeździsz. Wystawiam fakturę VAT-marża, więc kupujący zwolniony z podatku PCC, a skarbówka nie zapuka do Twoich drzwi.


Istnieje też możliwość wystawienia pisemnej gwarancji – od miesiąca do nawet roku, w zależności od Twoich potrzeb.


Potrzebujesz auta pod dom? Żaden problem – transport na terenie całej Polski i za granicę do ogarnięcia.


Zapraszamy na jazdę próbną – odwiedzimy stację diagnostyczną, pokażemy wszystko, jak na dłoni. Pomagamy w załatwieniu kredytu, leasingu, wszystkich formalności, żebyś nie musiał tracić czasu w bankach.


Podsumowując: jeśli wiesz, co to jest Grand Cherokee Trailhawk, to wiesz, że ten wóz to nie jest zwykły SUV. To styl życia, prestiż i kawał solidnej, amerykańskiej technologii. A jak nie wiesz – to przyjedź, to Ci opowiem i pokażę. Bo na zdjęciach wygląda dobrze, ale na żywo… to już jest zupełnie inna liga.


Zapraszam serdecznie.

 

29 czerwca 2025 10:23

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Jeep

Model pojazdu

Grand Cherokee

Wersja

3.0 CRD Trailhawk

Kolor

Czerwony

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2019

Generacja

IV (2010-2021)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

119000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu

Informacje o sprzedającym

ZatokaAut

  • Firma

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2024

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    10:00 - 18:00

  • wtorek

    10:00 - 18:00

  • środa

    10:00 - 18:00

  • czwartek

    10:00 - 18:00

  • piątek

    10:00 - 18:00

  • sobota

    10:00 - 16:00

  • niedziela

    10:00 - 15:00

Oferowane usługi