1 / 14
Najważniejsze
Przebieg
170 000 km
Rodzaj paliwa
Benzyna+LPG
Skrzynia biegów
Automatyczna
Typ nadwozia
SUV
Pojemność skokowa
3 605 cm3
Moc
284 KM
Opis
Rubicon, 2012, 170tys mil.
Przyjechał z USA bez żadnej szkody. VIN: 1C4BJWFG1CL173574
3.5 tony na haku.
Kolor to nie czarny, to black forest green, ma zielony brokat, świetnie to wygląda.
Auto jest w doskonałym stanie. Nic nie stuka, puka, trzeszczy czy cieknie. Nie ma też rdzy. Ja używałem go do „bujania się” po mieście, bo mimo, że plany na teren były spore to wyszło co wyszło i się nie udało. Zawsze jeździłem sportowymi małymi autami i znowu mnie do nich ciągnie, stąd pomysł o sprzedaży, mogę też się wymienic. Idealnie byłoby za mazdę MX5 ND, tylko manual wchodzi w grę. Natomiast może być też coś innego bo zawsze warto spróbować różnych rzeczy:)
Części, a więc cały spis tego skąd wzięła się taka, a nie inna cena:
- Przełożenie główne zmienione na 5.13 - standardowe skrzynie nawet z przełożeniem rubicona mielą się przy 35” w terenie. Tutaj można śmiało montować i 42” koło bez żadnych obaw. (Koło 5000zl komplet) oczywiście mosty DANA 44.
- pancerne osłony dyfrów
- przekładnia kierownicza PSC (standardowa przekładnia to gotujący się syf, nie zapniemy nawet blokady w większym błocie bo się usmaży) można blokować przód w dowolnym momencie bez żadnych obaw o układ. (Koszt nowej to 23.500zl:) )
- Regulowane drążki panharda (ponad 2tys sztuka)
- Lift zawieszenia 4,5” AEV long arm, z amortyzatorami Bilstein. Topowy sprzęt topowej marki, ciężko o lepszy lift. (Jakieś 25tys zł)
- Pancerna reszta zawieszenia typu drążki kierownicze metal cloak itd
- Płyty pod całym samochodem - można ślizgać się po skałach bez obaw.
- Zderzak przedni z bullbarem, halogenami i mocowaniem wyciągarki. Pancerny z grubej blachy. Malowany proszkowo.
- Zderzak tylny pancerny tak samo malowany proszkowo z niezależnym ogromnym mocowaniem tylnego koła.
Można sobie założyć i ponad 40”, nie zrobi to na nim wrażenia. Do tego jest cichy na nierównościach w porównaniu do gownianego seryjnego mocowania. (Około 15tys)
- Amortyzator skrętu Falcon topowy, nowy
- Mocowanie haka (w dowodzie 3.5t na haku:) )
- Nadkola przednie JL firmy MP concepts (z ledami, bardzo porządne, 3tys)
- Grill JL
- światła przednie JW Speaker full ledowe, doskonale świecą (7,5tys) najlepsze światła do jeepa
- Światła na masce Rigid Industries D-XL series PRO, ledowe, świetnie świecą (2.5tys)
- Nowy akumulator
- Chłodnica wody CSF Race, to auto nigdy nie widziało wskazówki za połową skali (to nie jest typowy jeep który się zagotuje po spakowaniu na wakacje na autostradzie, jest do tego w pełni aluminiowa) kolejne kilka tys
- Komputer do prądu Spod4x4, który rozdziela prąd na dodatki, nie ma pod maską syfu przy akumulatorze. Jest porządek, do tego ma on swoje bezpieczniki i wyprowadzenie na 6 ładnych przełączników w kabinie. (Jakies 3tys)
- Wyciągarka WARN Zeon 10-S, topowy sprzęt, który faktycznie nam pomoże i nie spali się jak chińczyk. Na podwójnym heblu prądu. (10.500zl) pomijam już fakt że linia Zeon jest składana w USA i ciężko o lepszą wyciągarkę. VR są składane w Chinach.
- Nowe tarcze, klocki
- Krótka antena
- Instalacja CB radio
- Sejf pod fotelem
- CarPlay, założone radio Alpine za ~3tys (gra doskonale), do tego fabryczne audio infinity z subwooferem
- Nowa instalacja LPG (ma 3tys km), z butla w bagażniku, spala około 18/19l lpg jeżdżąc po mieście. Wychodzi to w przeliczeniu na benzynę jakieś 7.5l przy aktualnych cenach:) jeździ się za pół darmo.
- Felgi Procomp 17”, bardzo porządne bez najmniejszej ryski, pomalowałem sobie je na srebrny kolor bo mam awersję do czarnych felg.
- Dystanse po 50mm na każde koło
- Nowe opony Radar Renegade RT+ w rozmiarze 37x12.5”. Bardzo przyjemnie się na nich jeździ zarówno w terenie jak i po ulicy. 120kmh wg. GPS tego auta nie rusza.
Do tego:
- usunięta wada podstawy filtra oleju, silnik z najlepszego rocznika (nie zniszczalny, mało ekologii)
- pełna wieloetapowa korekta lakieru wraz z nałożeniem powłoki ceramicznej 5 letniej na wszystko (lakier, dach, szyby)
- Środek pełna brązowa skóra (najładniejszy wybór w JK)
- Podgrzewane oczywiście fotele
- Świeżo przeserwisowana klimatyzacja (nowy kompresor)
- Świeży olej w skrzyni oraz mostach (jakieś 8tys km)
- Nowy olej w silniku (Millers), nowe filtry oraz świece (OEM)
- Nowe wycieraczki
- Gumowe wykładziny do środka
- Zdjęty tylny wydech, super brzmi ale dorzucam oczywiście go w komplecie ew. mogę założyć
- Wyprowadzona wtyczka do bagażnika do lodówki ARB
Pomijam oczywistości (dla mnie) typu skalibrowane napędy pod rozmiar koła, licznik itd. Czy jedziemy 50 czy 130, licznik nie przekłamuje więcej niż 1/2kmh, tak wiem, że to brzmi absurdalnie ale zapraszam to pokażę:)
Wiem, że można sobie takiego znaleźć za 30tys czy 40tys mniej - śmiało, można kupować i dokładać. Takiego wyposażenia nie ma żaden na sprzedaż. I to zarówno JK jak i inne JL i JT:)
Napewno o czymś zapomniałem ale można założyć że jest tu wszystko.
6 października 2025 11:24
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Jeep
Model pojazdu
Wrangler
Wersja
3.6 Unlim Rubicon
Kolor
Czarny
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Rok produkcji
2012
Generacja
III (2006-2018)
VIN
Oblicz
14/14 zweryfikowanych pól
Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Apple CarPlay
Interfejs Bluetooth
Radio
Zestaw głośnomówiący
Gniazdo USB
System nawigacji satelitarnej
System nagłośnienia
Ekran dotykowy
Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu
Dostęp do internetu
Informacje o sprzedającym
Michał
Osoba prywatna
Bardzo sprawnie odpowiada
Sprzedający na OTOMOTO od 2020
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie