Jeep Wrangler GME 2.0 Turbo Rubicon - 1
Jeep Wrangler GME 2.0 Turbo Rubicon - 2
Jeep Wrangler GME 2.0 Turbo Rubicon - 3
Jeep Wrangler GME 2.0 Turbo Rubicon - 4
Jeep Wrangler GME 2.0 Turbo Rubicon - 5
Jeep Wrangler GME 2.0 Turbo Rubicon - 6
Jeep Wrangler GME 2.0 Turbo Rubicon - 7
Jeep Wrangler GME 2.0 Turbo Rubicon - 8
Jeep Wrangler GME 2.0 Turbo Rubicon - 9
Jeep Wrangler GME 2.0 Turbo Rubicon - 10
Jeep Wrangler GME 2.0 Turbo Rubicon - 11
Jeep Wrangler GME 2.0 Turbo Rubicon - 12
Jeep Wrangler GME 2.0 Turbo Rubicon - 13
Jeep Wrangler GME 2.0 Turbo Rubicon - 14
Jeep Wrangler GME 2.0 Turbo Rubicon - 15
Jeep Wrangler GME 2.0 Turbo Rubicon - 16
Jeep Wrangler GME 2.0 Turbo Rubicon - 17
Jeep Wrangler GME 2.0 Turbo Rubicon - 18
Jeep Wrangler GME 2.0 Turbo Rubicon - 19
Jeep Wrangler GME 2.0 Turbo Rubicon - 20
Jeep Wrangler GME 2.0 Turbo Rubicon - 21
Jeep Wrangler GME 2.0 Turbo Rubicon - 22
Jeep Wrangler GME 2.0 Turbo Rubicon - 23
Jeep Wrangler GME 2.0 Turbo Rubicon - 24
Jeep Wrangler GME 2.0 Turbo Rubicon - 25
Jeep Wrangler GME 2.0 Turbo Rubicon - 26
Jeep Wrangler GME 2.0 Turbo Rubicon - 27

1 / 28

Jeep Wrangler GME 2.0 Turbo Rubicon - 1
Jeep Wrangler GME 2.0 Turbo Rubicon - 2
Jeep Wrangler GME 2.0 Turbo Rubicon - 3
Jeep Wrangler GME 2.0 Turbo Rubicon - 4
Jeep Wrangler GME 2.0 Turbo Rubicon - 5
Jeep Wrangler GME 2.0 Turbo Rubicon - 6
Jeep Wrangler GME 2.0 Turbo Rubicon - 7
Jeep Wrangler GME 2.0 Turbo Rubicon - 8
Jeep Wrangler GME 2.0 Turbo Rubicon - 9
Jeep Wrangler GME 2.0 Turbo Rubicon - 10
Jeep Wrangler GME 2.0 Turbo Rubicon - 11
Jeep Wrangler GME 2.0 Turbo Rubicon - 12
Jeep Wrangler GME 2.0 Turbo Rubicon - 13
Jeep Wrangler GME 2.0 Turbo Rubicon - 14
Jeep Wrangler GME 2.0 Turbo Rubicon - 15
Jeep Wrangler GME 2.0 Turbo Rubicon - 16
Jeep Wrangler GME 2.0 Turbo Rubicon - 17
Jeep Wrangler GME 2.0 Turbo Rubicon - 18
Jeep Wrangler GME 2.0 Turbo Rubicon - 19
Jeep Wrangler GME 2.0 Turbo Rubicon - 20
Jeep Wrangler GME 2.0 Turbo Rubicon - 21
Jeep Wrangler GME 2.0 Turbo Rubicon - 22
Jeep Wrangler GME 2.0 Turbo Rubicon - 23
Jeep Wrangler GME 2.0 Turbo Rubicon - 24
Jeep Wrangler GME 2.0 Turbo Rubicon - 25
Jeep Wrangler GME 2.0 Turbo Rubicon - 26
Jeep Wrangler GME 2.0 Turbo Rubicon - 27

Najważniejsze

Przebieg

33 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

SUV

Pojemność skokowa

1 995 cm3

Moc

270 KM

Opis

Na sprzedaż Jeep Wrangler Rubicon 2-drzwiowy z silnikiem 2.0 Turbo 272 KM, pochodzący z polskiego salonu (Sobiesław Zasada Łódź)— jeden z ostatnich dwudrzwiowych egzemplarzy sprzedanych w polskiej dystrybucji. Prawdziwa perełka dla entuzjastów – krótszy rozstaw osi, niższa masa i pełna terenowa zwinność, jakiej nie ma w wersjach 4-drzwiowych Unlimited. Dla osób, które wiedzą, czym różni się Wrangler z duszą i proporcjami klasycznego Jeepa od współczesnych SUV-ów. Rubicon w tej konfiguracji z polskiej dystrybucji to dziś rzadkość.


To nie tylko samochód, to styl życia — ludzie kupują Wranglery, żeby nimi żyć, nie tylko jeździć, właściciele machają sobie na drodze, a grupy Jeep Polska organizują wspólne wyprawy. Wersja Rubicon to najbardziej autentyczne wcielenie Wranglera – z blokadami mostów, skrzynią „4L”. Jeden z ostatnich prawdziwych samochodów z ramą i napędem 4x4 z krwi i kości.


Oryginalna kombinacja kolorystyczna: Firecracker Red (wraz z twardym dachem i nadkolami w kolorze nadwozia) zestawionym z rzadko spotykaną, brązową skórzaną tapicerką Saddle Brown z przeszyciami „Rubicon” – niezwykle rzadkie połączenie, eleganckie i autentyczne. To zestawienie jest praktycznie niedostępne w nowych egzemplarzach. Auto bez żadnych udziwnień estetycznych – zachowany klasyczny wygląd Rubicon, doposażony tylko w to, co realnie poprawia jego właściwości użytkowe. Już z daleka cieszy wzrok i przyciąga uwagę gdziekolwiek się pojawi – a kierowcy innych Jeepów, jak to bywa w tej społeczności, zawsze pozdrawiają z uśmiechem.


Niski przebieg 33tys km. Pełna opcja (podgrzewane fotele i kierownica, aktywny tempomat, dach i nadkola w kolorze nadwozia). Serwisowany i modyfikowany w Edmark Warszawa (pełna i pewna historia). W bardzo dobrym stanie technicznym i wizualnym, garażowane. Świeżo po przeglądzie w październiku 2025 – wraz z wymianą obu akumulatorów, wszystkich filtrów i płynów. Użytkowany okazjonalnie – w 2025 roku jeździłem nim zaledwie kilka dni. Świeżo po dużym przeglądzie. Dopieszczony i doposażony. Lift 2” i akcesoria (dach, wyciągarka, lift regulowany, stabilizator regulowany). Robiony pod siebie, a nie na import i sprzedaż. Bez udziwnień estetycznych i wizualnych. Gotowy do jazdy, idealny zarówno w mieście, jak i w terenie.


Było to moje marzenie i bardzo go lubię na rodzinne przejażdżki, ale z racji częstych wyjazdów zagranicznych po prostu nie mam kiedy nim jeździć. W ostatnie 12 miesięcy przejechał raptem 4 tys. km. Większość czasu spędza w garażu, a przecież nie do tego stworzono Jeep’a. Dlatego dojrzałem do tego aby przekazać go w kolejne dobre ręce.


Dlaczego warto wybrać wersję krótką?

  • To oryginalna, pierwotna forma Wranglera – bez kompromisów
  • Legendarny, kompaktowy styl Jeepa
  • Lżejsza, bardziej zwinna, idealna zarówno w teren, jak i do miasta


Najważniejsze informacje

  • Napęd: 4x4 z reduktorem i blokadami mostów (tył, przód)
  • Skrzynia: Automatyczna 8-biegowa
  • Silnik: 2.0 Turbo benzyna, 272 KM - ten sam silnik co w wersji 4-drzwiowej ale przy 200kg mniej masy daje prawdziwą przyjemność z jazdy, szczególnie z tylnym napędem 2H


Dodatki i modyfikacje (łączna wartość ponad 40 tys PLN)

  • Folia ochronna XPEL samoregenerująca
  • Lift 2” z regulowanymi amortyzatorami (TeraFlex Falcon SP2 3.3 Fast Adjust Piggyback)
  • Amortyzator skrętu regulowany Falcon NEXUS EF 2.2
  • Opony BFGoodrich All-Terrain T/A KO2 315/70 R17 – wielosezonowe 35 cali
  • Wyciągarka WARN VR EVO 10-S z pilotem
  • Zderzaki aluminiowe, wzór Rubicon, przód/tył (stąd krótka tablica rejestracyjna)

W powyższej cenie dodaję oryginalny miękki dach Mopar (wartość 16 tys PLN)


Wyposażenie i komfort

  • System multimedialny Uconnect 8.4” z nawigacją
  • System nagłośnienia Alpine 552 W, 9 głośników, subwoofer
  • Apple CarPlay / Android Auto
  • Kamera i czujniki tył / przód
  • Przednie podgrzewane fotele
  • Keyless


Dlaczego warto:

  • Egzemplarz kupiony dla przyjemności, nie z potrzeby
  • Jeden właściciel od nowości, pełna dokumentacja — coraz trudniej o takie Wranglery
  • Polski salon (nie import z USA)
  • Wersja 2-drzwiowa – już niedostępna w sprzedaży, zwinna i legendarna
  • Wersja Rubicon – najwyższa specyfikacja terenowa
  • Pełna faktura VAT 23% – atrakcyjna dla firm i leasingu
  • Oryginalna konfiguracja kolorystyczna — nie spotkasz drugiego takiego
  • Folia ochronna na całym aucie – lakier w idealnym stanie, zabezpieczony od nowości
  • Cena adekwatna do stanu i pochodzenia


Podsumowanie

Dwudrzwiowy Jeep Wrangler Rubicon to najbardziej charakterystyczne wcielenie tej ikony terenówek. To samochód z duszą, w oryginalnym, klasycznym kształcie Wranglera – prawdziwy Jeep, nie SUV. To samochód, który daje coś więcej niż tylko jazdę – to symbol wolności, indywidualizmu i charakteru. Idealny dla osoby, która nie idzie utartymi ścieżkami i ceni prawdziwe motoryzacyjne emocje.


Gotowy do jazdy, po serwisie, w wyjątkowej konfiguracji. Wersja 2-drzwiowa w tej konfiguracji to dziś prawdziwa rzadkość i perełka – nie znajdziesz drugiego takiego auta na rynku i nie da się już dziś takiego zamówić. Krótszy rozstaw osi daje mu oryginalne proporcje i wyjątkową zwinność w terenie. To właśnie ten rozstaw osi i proporcje nadwozia stanowią o prawdziwej tożsamości Jeepa – stworzonej do jazdy w terenie.


Ten egzemplarz wyróżnia się wyjątkową kombinacją kolorystyczną, polską dystrybucją i pełną historią serwisową. Jeśli szukasz prawdziwego Wranglera z duszą – krótkiego, mocnego, w idealnym zestawieniu kolorów i świetnie doposażonego, to ten samochód jest wart Twojej uwagi.


Wersja 2-drzwiowa Rubicon w taki kolorze i z takim wnętrzem to dziś jedna z najrzadszych konfiguracji na polskim rynku. Każdy resorak Jeep Wrangler jest czerwony – ten może być Twoim prawdziwym resorakiem w realnym świecie. Zapraszam do kontaktu i obejrzenia na żywo – zdjęcia nie oddają charakteru tego auta.


Sprzedaję z żalem i pełnym sentymentem – po prostu zbyt rzadko mam okazję nim jeździć.


✅ Pełna faktura VAT 23% – idealna okazja dla firm i przedsiębiorców. W 2025 roku obowiązują jeszcze wyższe limity na samochody firmowe, więc to moment, by kupić auto, o którym zawsze marzyłeś, z pełnym odliczeniem VAT.

 

6 listopada 2025 19:34

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Jeep

Model pojazdu

Wrangler

Wersja

GME 2.0 Turbo Rubicon

Kolor

Czerwony

Liczba drzwi

3

Liczba miejsc

4

Rok produkcji

2021

Generacja

IV (2017-)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

200000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Apple CarPlay

Android Auto

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Informacje o sprzedającym

Łukasz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2017

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni