1 / 41
Najważniejsze
Przebieg
140 266 km
Rodzaj paliwa
Diesel
Skrzynia biegów
Automatyczna
Typ nadwozia
SUV
Pojemność skokowa
2 993 cm3
Moc
258 KM
Opis
"Jeśli nie oglądasz się na swój samochód po zaparkowaniu, to wybrałeś zły samochód"... ponad 5 lat razem i nadal cieszy oczy.
Ale nadszedł czas na krok dalej, więc z bólem serca sprzedam swoje "dziecko"...
Range pochodzi z polskiego salonu (Karlik Poznań) skąd wyjechał w styczniu 2017 roku. W moje ręce trafił w kwietniu 2020 roku, gdyż wrócił do Karlika w rozliczeniu. Przebieg wynosił 48 500 km i był 500 km po gwarancyjnej wymianie silnika na nowy!!! Wobec tego przebieg na nowym silniku wynosi niewiele ponad 90 000 km. Auto pedantycznie utrzymane i serwisowane. Bez grama oszczędności. Było przeze mnie leasingowane, w maju 2025 roku wykupiłem Range Rovera z leasingu.
Samochód kupiłem jako bezwypadkowy i taki jest do dziś, jednak w styczniu 2021 roku miałem 2 małe kolizje. Pierwsza to sprawca najechał mi na tył na rondzie (zderzak i pokrywa bagażnika), druga kilka dni później „Uber” zajechał mi drogę i uciekając na pobocze uszkodziłem zderzak. Obie szkody (OC sprawcy i AC) zostały naprawione w ASO. Żaden element nie jest powtórnie lakierowany, wymieniono kilka elementów nadwozia na nowe.
Zaryzykuję, że jest to jeden z najbardziej zadbanych Range Roverów w kraju.
Range Rover Sport L494 • TDV6 258 KM wersja HSE • 2016/2017 • Salon PL • Pedantyczny stan
Kluczowe dane:
• Rok produkcji: 2016
• Pierwsza rejestracja: 01.2017 – Salon Polska (Karlik)
• Silnik: 3.0 TDV6 – 258 KM, diesel
• Skrzynia: automatyczna 8-biegowa, ZF 8hp
• Przebieg: 140 266 km
• Napęd: stały 4x4
• Kolor lakieru: Santorini Black
• Wnętrze: kremowa Skóra, Espresso/Almond
Serwis, inwestycje i historia:
• Silnik wymieniony na gwarancji na nowy w ASO przy 48 000 km – pełna dokumentacja.
• Nowe tarcze i klocki przód/tył – wymienione przy 107 000 km (03.2023) tarcze Brembo, klocki Ferodo
• Nowy alternator i akumulator - 2023
• Wymieniony olej w skrzyni biegów – 03.2023 przy 107 000 km, wymieniony olej wraz z oryginalną miską oeljową wraz z filtrem marki ZF
• Wymieniony rozrząd – przy 123 000 km (03.2024) wraz z oryginalną pompą wody i oleju. Koszt ok 10 000 zł
• Nowe kolektory dolotowe (fabrycznie nowe, oryginalne, 03.2024) – przy 123 000 km wymagały czyszczenia, ale dmuchając na zimne, bo są plastikowe, zdecydowałem się na wymianę, koszt ok 9 000 zł
• Olej i filtry wymieniane co 7 000 km – przez 5 lat wymieniony 13 razy!!! Zawsze Millers C1 5w30 i zawsze wraz z oryginalnym filtrem oleju
• Wszystkie czynności potwierdzone fakturami – bez oszczędzania, fv na ok 70 000 zł do wglądu
• Auto serwisowane wyłącznie w ASO do 03.2022 (przedłużona gwarancja) potem tylko w Difflandzie w Warszawie. Pełna historia dostępna w ASO/Diffland.
• Gotowe do jazdy – bez żadnego wkładu
Range przez 5 lat służył mi jako daily, którym woziłem dzieci, więc musiał być w stanie idealnym.
Wyposażenie poza standardowym wersji HSE:
• dach panoramiczny otwierany;
• przyciemnione szyby;
• bezkluczykowe zamykanie/otwieranie samochodu;
• system Terrain Response 2;
• 2 komplety dywaników lato/zima;
• ogrzewanie kierownicy, przedniej szyby i lusterek;
• dzielona kanapa 60/40 z wnęką na narty;
• wentylowane i ogrzewane fotele przód;
• progi ułatwiające wsiadanie;
Pełna specyfikacja wyposażenia na 2 ostatnich zdjęciach.
Stan wizualny i techniczny:
• Pedantyczny stan – garażowane, regularnie myty tylko bezdotykowo i detailingowo. Wczoraj odebrany ze studia detailingowego, gdzie przeszedł pełną korektę lakieru, pełen detailing wnętrze i lakier został zabezpieczony woskiem premium
•Tapicerka bez przetarć, przyciski jak nowe
• Brak dymu, zapachów, rys, wgniotek – wnętrze jak nowe, NIGDY nie palone
• Nigdy nie używane w terenie
• Salon Polska, drugi właściciel – osoba prywatna
• Brak haka - nigdy nic nie ciągał!!!
Dodatkowo:
• Komplet dokumentów
• 2 kluczyki
• Książka serwisowa/faktury
• Komplet prawie nowych opon zimowych klasy premium z 12.2023
• Możliwość sprawdzenia auta w ASO lub na dowolnej stacji diagnostycznej
• Cena odzwierciedla stan auta i historię serwisową.
Cena: 133 000 zł
(faktura vat zw, kupujący zwolniony z pcc 2%)
Wg ubezpieczalni wyceniony i ubezpieczony na 175 600 zł, nowy kosztował 482 000 zł ( w 2017 roku).
Poniżej link opisujący historię auta z ostatnich 5 lat w moim posiadaniu:
https://www.facebook.com/share/p/19SEgF2fxf/
Range jest 2000 km po przeglądzie, wsiadać i jeździć. Idealne auto na trasy, dalekie podróże (2x Eurotrip po 4000km) ale też na miasto. Polecam! Mega komfortowy samochód.
Jako dowód mojego podejścia do auta niech będzie fakt, że mam w telefonie 1017 zdjęć Range’a z okresu 04.2020-10.2025.
Jedynym powodem sprzedaży jest chęć zamiany na L494 ale SVR/5.0sc.
Zapraszam do kontaktu, jeśli nie odbieram poproszę sms – oddzwonię.
Wojtek
4 października 2025 19:24
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Land Rover
Model pojazdu
Range Rover Sport
Wersja
S 3.0 TD V6 HSE
Kolor
Czarny
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Rok produkcji
2016
Generacja
II (2013-2022)
VIN
Oblicz
14/14 zweryfikowanych pól
Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Interfejs Bluetooth
Radio
Zestaw głośnomówiący
Gniazdo USB
System nawigacji satelitarnej
System nagłośnienia
Ekran dotykowy
Informacje o sprzedającym
Wojtek
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2015
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie