1 / 27
Najważniejsze
Przebieg
475 000 km
Rodzaj paliwa
Benzyna+LPG
Skrzynia biegów
Automatyczna
Typ nadwozia
Sedan
Pojemność skokowa
2 997 cm3
Moc
222 KM
Opis
Witam,
Na sprzedaż posiadam świetnie utrzymanego mechanicznie Lexus GS300 2000 r., z niezawodnym silnikiem 2JZ-GE.
OC - do 02/26
PT - do 05/26
Jestem drugim właścicielem w Polsce oraz w moich rekach jest od niespełna 4 lat. W tym czasie zrobiłem autem 120 tys.km. także o aucie mogę sporo powiedzieć. Wyposażenia nie będę wymieniał bo każdy, kto interesuje się tym modelem wie, że było w nim niemalże wszystko.
Z racji pokonywanych przebiegów auto utrzymane w idealnym stanie mechanicznym - pełna historia potwierdzona FV VAT.
Auto robione dla siebie przez co nie oszczędzałem na cześciach oraz serwisie - ma „bezpiecznie” pokonywać kilometry przy V-Max i z takim podejściem był serwisowany. Od niemalże samego początku całość serwisów głównych robiona w M4K Garage Wrocław.
W samochodzie wymieniany olej 5w30 co 10 tys km (potwierdzone FV)
W aucie w ostatnim miesiącu zrobione:
- wymiana świec Denso IK20TT (FV VAT)
- wymiana map sensora LPG (FV VAT)
- wymieniony olej w skrzyni biegów (FV VAT)
SILNIK:
zmieniona pompa hamulcowa (poprzednia ciekła)
Ściągnięta z Australii przeźroczysta obudowa rozrządu VVTi (koszt 500-600 zł)
Wymienione przewody zapłonowe NGK plus zaizolowane rękawem termicznym
Wymienione cewki zapłonowe 3 szt wraz z przewodami
Przy wymianie świec sprawdzona kompresja na cylindrach - 14 bar na każdym cylindrze - potwierdzone FV z M4K
Pompa paliwa japońska HKT - starą, sprawna OEM Denso dodaje do auta (wymiana przed hamowaniem auta)
Zregenerowany alternator
Nowy akumulator
Założony adapter filtra oleju pod czujniki FMIC
Wymienione podciśnienia na zbrojone od FMIC
Wymienione kolektor dolotowy na dedykowany pod silnik i moc auta wraz ze stożkowym filtrem powietrza. Dolot USA HPS Performance -koszt ok 3 tys
SKRZYNIA BIEGÓW:
Skrzynia działa perfekcyjnie - żadnych szarpnięć, przyciągań biegów
Olej wymieniany co ok. 50kkm
Po zakupie wymieniony olej w skrzyni wraz z filtrem OEM Toyota za ok 500-700 zł.
Wymieniona poduszka skrzyni biegów OEM Toyota
Zawieszenie przód:
Ostatnio wymienione zostały sworznie górnych wahaczy REGUM
Pełny poliuretan na wszystkich wahaczach od Strongflex
Dolne sworznie 555
Nowe OEM Toyota tarcze kotwiczne
Nowe łożyska koła SNR/NTN
Regenerowane zaciski przód OEM Lexus
Tarcza Brembo Xtra - najdroższa tarcza seryjna do tego auta - tarcze nie biją nawet przy hamowaniu z dużych prędkości+klocki Brembo
Stalowy oplot HEL od FMIC
Zawieszenie tył:
Wymieniony cały wózek - polakierowany, zabezpieczony na nowo
Wszystkie wahacze (poza tymi ze sworzniami) polakierowane i założony poliuretan czerwony na tyle
Regenerowane sworznie tylnych wahaczy REGUM
Polakierowany stabilizator
Nowe tuleje wózka czerwony poliuretan
Nowe łożyska koła SNR/NTN
Wymienione zaciski tył AISIN
NOWE tarcze tył TRW+klocki TRW
Stalowy oplot HEL od FMIC
BIAŁY KRUK WŚRÓD LEXSUSÓW - tarcze kotwiczne w bdb stanie, polakierowane na czarno+zabezpieczenie bezbarwnym lakierem oraz środkami antykorozyjnymi przez lakierowaniem
UKŁAD WYDECHOWY:
Wymieniony kolektor wydechowy zakupiony w TurboWorks owinięty bandażem termicznym - koszt ok. 1000 zł
Dedykowany układ z katalizatorem ściągnięty z UK BM Catalyst - katalizator pod autem sportowy zamiast dwóch przy samym silniku - koszt 1400 zł
Końcówki tłumików od Ulter Sport z dyfuzorem - 400 zł
Tłumiki końcowe od RM Motors ze stali kwasoodpornej - auto nie drze się w trasie, ale przyjemnie brzmi podczas przyspieszania
Oryginalna strumienica została
Nowe wieszaki gumowe wydechu tył - OEM Toyota
NAPĘD:
Wymieniony dyferencjał - mój zaczął huczeć - kupiony z Lexmania - auto 4 bieg odcina przy 210 km/h
Przy wymianie mostu, wymieniony olej
Przy wymianie dyfra założona nowa podpora wału na japońskim łożysku SNR
KOŁA:
Auto jeździ na 18” felgach włoskiej marki ATP oraz nowych oponach 245/40 z roku 2022/23 NEXEN i ZEETEX
Do auta mam OEM felgę 17” chromowaną w zapas na oryginalnej oponie
LPG:
Auto ma zainstalowaną instalację gazową STAG
Nowy sterownik gazu STAG300-6Q-MaxBasic
Butla z legalizacją na 10 lat
W aucie założony gwint TEIN Street Advance Z - nowy FMIC
32 stopniowa, niezależna regulacja twardości
Niezależna regulacja wysokości względem ustawionej twardości
Możliwość zainstalowania akcesoryjnych silniczków i komputera by zawias stał się aktywny
28 lipca 2025 7:56
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Lexus
Model pojazdu
GS
Wersja
300
Kolor
Srebrny
Liczba drzwi
4
Liczba miejsc
5
Rok produkcji
2000
Generacja
II (1997-2004)
VIN
Oblicz
14/14 zweryfikowanych pól
Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Radio
System nawigacji satelitarnej
System nagłośnienia
Ekran dotykowy
Informacje o sprzedającym
Paweł
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2021
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie