1 / 36
Najważniejsze
Przebieg
138 800 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Automatyczna
Typ nadwozia
Coupe
Pojemność skokowa
4 969 cm3
Moc
477 KM
Opis
Cześć!
Do sprzedania mój prywatny Lexus RCF 2016. Jestem pierwszym właścicielem w kraju, osobiście importowałem i ogarniałem samochód. Wiem o nim wszystko, także jeżeli czegoś nie znajdziesz w opisie to śmiało dzwoń :).
Opis ogólny modelu - moja recenzja (jak ktoś jest zaznajomiony to może przejść niżej):
Luxury sport coupe, gran turismo - myślę że to określenie najlepiej oddaje charakter samochodu. Często porównywany przez dziennikarzy do M4, moim zdaniem błędnie. RCF jest zdecydowanie bardziej zbalansowanym samochodem. Nadaje się perfekcyjnie do komfortowego codziennego pokonywania kilometrów, a okazjonalnie do przegonienia po torze. Nie odwrotnie.
W trybie normal to bardzo wygodny, dynamiczny samochód świetnie spisujący się w jeździe miejskiej i autostradowej. Jest płynny, zawieszenie świetnie wybiera nierówności, a fotele nie męczą przy długich trasach. Obcujemy z doskonałym wykończeniem, wysokiej klasy materiałami, a wszystko jest spójne i eleganckie, bez krzykliwości. Na trasie ta spora V8 potrafi zaskoczyć spalaniem rzędu 8-9 litrów, a my podróżujemy komfortowo słuchając genialnego nagłośnienia Mark Levinson i mruczenia silnika, a hydrokinetyczna skrzynia zmienia biegi leniwie bez szarpania.
W trybie sport i sport+ oblicze samochodu zmienia się nie do poznania. Genialna trakcja, przewidywalność, doskonała skrzynia biegów - najszybszy automat montowany w seryjnych samochodach, który powoduje łamanie karku przy każdej zmianie biegu, a wolnossący silnik zaskakuje dostępnością momentu obrotowego niemal natychmiast po wciśnięciu gazu.
To co mnie skłoniło do zakupu RCF i co jest jego niebywałą zaletą to kompletna bezawaryjność i naprawdę łatwe utrzymanie. Części są dostępne, serwis LEXUS nie kroi milionów, a i Toyota też chętnie podejmuje się serwisu (w niższych cenach). Silnik 2UR-GSE produkcji Yamahy został już wcześniej sprawdzony W ISF i GSF, a także znajdziemy go w LC500. W każdym przypadku sprawuje się idealnie.
Skrzynia biegów hydrokinetyczna - miększa w codziennym używaniu od DSG, a piekielnie szybka i precyzyjna w trybie sport +. Bezproblemowa przy regularnym serwisowaniu.
Do czego jedynie można się przyczepić to, że jednak mieliśmy już rok 2016, a nie uświadczymy tu carplaya. Mi osobiście nie było to potrzebne (sterowanie głosowe, muzyka po bluetooth to wszystko czego mi trzeba), ale nie obraziłbym się gdyby było :). Można to naprawić gotowym zestawem ekranu do podmiany.
Wnętrze doskonale wykonane, przeszycia, carbon, stylowy zegar na środku konsoli, FIZYCZNE PRZYCISKI (nic mnie tak nie irytuje jak przeklikiwanie 4 ekranów żeby cokolwiek przestawić). Przebywanie wewnątrz to czysta przyjemność, wszystko jest dobrze przemyślane i znajduje się na swoim miejscu.
Mój egzemplarz:
Zakupiony przeze mnie z Arizony półtorej roku temu. Sprowadzony z pomocą znajomego. Specjalnie wybierałem suchy, ciepły stan, unikałem egzemplarzy popowodziowych, wymagających grubych ingerencji blacharskich, czy z wystrzelonymi poduchami.
Uderzony był delikatnie w prawy przedni narożnik - dzięki temu wszystkie części można było podmienić na nowe unikając cięcia i spawania. Poskładany na wszystkich spinkach, wszystkie elementy oryginalne. Po wpisaniu VINu w google można namierzyć zdjecia z aukcji - rozszabrowali go dość mocno przez ubezpieczalnie, ale wszystko przyjechało schowane w środku, posortowane, każda śrubka, spinka.
Samochód bez żadnych modyfikacji, dodatków z aliexpress, temu itp. poza wydechem robionym na zamówienie przez NipponToys. X pipe, tłumiki końcowe komorowe, sterowanie z pilota. Można grzecznie, można tak żeby wszyscy słyszeli :).
Wyposażenie:
W salonie dobrany Premium Package + Navigation/Mark Levinson Audio Package + 19 calowe felgi 10spoke.
- szyberdach uchylny i otwierany
- czujnik martwego pola przy zmianie pasa ruchu, a także ruchu poprzecznego przy cofaniu
- wentylowane i grzane fotele
- czujniki parkowania przód tył + kamera
- wykończenie w czarnym karbonie
- 835 watowe nagłośnienie z 17 głośnikami
- dywaniki gumowe i materiałowe + mata bagażnika oryginalne
oraz całe standardowe wyposażenie.
Stan obecny:
Samochód świeżo po wymianie oleju, filtra powietrza, kabinówki, filtra oleju, filtra skrzyni biegów, wymianie oleju w skrzyni, zbieżności. Założone nowe opony Pirelli P ZERO PZ5 o fabrycznych rozmiarach - jeszcze niewidoczne na zdjęciach. Przebieg na ten moment to kilka kilometrów. Wizualnie prezentuje się genialnie, lakier perłowy zadbany, zabezpieczony świeżo na 5000km, wszystkie dekory piano black po polerce, skóry wyczyszczone i zakonserwowane. Od ideału odbiega tylko odpryskiem na masce (kamień), i kilkoma rysami wewnątrz - zdemontowane elementy były transportowane wewnątrz - nie kłuje to w oczy i jest niezauważalne na co dzień.
Samochód sprzedaje umyty, na nowych oponach, ze zrobionymi wszystkimi eksploatacyjnymi wymianami i zatankowany 98 do pełna.
Nie negocjuje ceny przed spotkaniem, nie przewiduję z resztą dużych upustów bo samochód uczciwy i zadbany.
Zgadzam się na wizytę w dowolnie wybranym warsztacie. Udostępniam również do wglądu raport z ASO Lexus - byłem na pełnym dwugodzinnym sprawdzeniu przed wystawieniem ogłoszenia, żeby nie robić nikomu niemiłych niespodzianek :).
23 września 2025 18:39
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Lexus
Model pojazdu
RC
Wersja
F Prestige
Kolor
Biały
Liczba drzwi
2
Liczba miejsc
4
Rok produkcji
2016
VIN
Oblicz
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Interfejs Bluetooth
Radio
Zestaw głośnomówiący
Gniazdo USB
System nawigacji satelitarnej
System nagłośnienia
Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu
Informacje o sprzedającym
Mateusz
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2016
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie