Maserati Levante MY18, rok prod. 2017, I rejestracja koniec 2017 roku. Silnik 3.0 benzyna, bi-turbo, produkcji Ferrari dla Maserati, 350KM. Skrzynia automatyczna, ośmiobiegowa ZF 8HP. Przebieg 26,5 tys. km. (100% autentyczny). Lakier niebieski, trójwarstwowy typu micametallic tzn. Metalic i Perła o nazwie Blu Emozione. Pełna skórzana, w maksymalnie rozszerzonym pakiecie, karmelowa tapicerka Cuoio. Ta konfiguracja kolorystyczna była prezentowana przez Maserati dla luksusowej wersji później nazywanej GranLusso.
Wersja europejska na rynek Japoński. Sprowadzony przeze mnie z Japonii dla siebie z przebiegiem 19 tys. km. Kupiony z domu aukcyjnego z wysoką oceną 4,5A. Jeden właściciel od nowości w Japonii (lekarz). Ja jestem I właścicielem w Polsce (architekt). Nie jest to samochód sprowadzony z USA czy Kanady z ubezpieczalni po szkodzie całkowitej. Samochód całkowicie w 100% bezwypadkowy, bezkolizyjny i bez żadnych szkód w przeszłości. 100% oryginał. Oryginalny lakier na całym pojeździe. Stan praktycznie jak nowy. We wnętrzu dalej czuć świeżą, skórzaną tapicerką. Samochód jak go odbierałem posiadał jeszcze folie na pedałach i spodzie drzwi. Wszystkie uszczelki w perfekcyjnym stanie, żadne elementy nie są wypłowiałe. Bezramkowe, podwójne szyby bez utlenienia na krawędziach. Samochód nie ma żadnych braków czy prób jakichkolwiek napraw. Przez pierwszego właściciela w Japonii samochód regularnie serwisowany w ASO Maserati. W Polsce serwisowany w PIT-LANE na Arkuszowa 2a w Warszawie.
10.2024 r. przy 19 305 km wymienione opony na nowe Continental All Season2
10.2024 r. przy 21 170 km zrobiony kompleksowy serwis i przegląd w PIT-LANE na Arkuszowa 2a (wymieniony olej Millers + filtr, filtry powietrza i kabinowe). Opinia serwisu: "samochód jest jak nowy, jeszcze długo poza wymianą oleju i filtrów nie będzie potrzeby robić nic więcej"
11.2024 r. przy 21 690 km wykonany kompleksowy detailing całego samochodu razem ze środkiem. Na lakierze położona profesjonalna 5 letnia ceramika Fireball + powłoki na szyby. We wnętrzu na skórze położono oczywiście tylko naturalny wosk.
05.2025 przy 26 400 km wykonano wiosenny detailing zewnętrzny i wewnętrzny z odświeżeniem ceramiki + założono matową, niepalcującą się folię na wyświetlacz.
05.2025 przy 26 470 km wykonany kompleksowy, sezonowy serwis klimatyzacji.
Samochód maksymalnie możliwie zadbany, bez żadnego wkładu finansowego na długi okres czasu.
Samochód pasjonata marki Maserati, członka Maserati Owners Group Polska. Jest to kolejne moje Maserati po Maserati GranTurismo. Samochód widywany na niejednym spotkaniu pasjonatów Maserati. Traktowany wręcz fanatycznie. Regularnie serwisowany. Olej i filtry wymieniane od nowości średnio co ok 5 tys. km (pierwsza wymiana oleju już przy 3459 km). Nigdy nie przekraczane 3 tys. obrotów dopóki silnik i skrzynia nie osiągną odpowiedniej temperatury. Kiedy należy również odpowiednio schładzany przed zgaszeniem silnika. Myty praktycznie po każdej większej trasie z uwzględnieniem nadkoli i spodu samochodu (szczególnie w zimie). Tankowany głównie paliwem Shell V-Power Racing 100 oktanów, tylko w przypadku braku stacji shell w drodze wyjątku paliwem 98 oktanów na innych stacjach. Prowadzony praktycznie tylko w skórzanych, samochodowych rękawiczkach.
Od wersji 430KM nie różni się niczym poza standardowo trochę niższą mocą, którą można w krótkim czasie odblokować do wersji 430KM (jest to całkowicie ten sam silnik) i lekko mniejszymi tarczami hamulcowymi z przodu. Przed zakupem porównując wersje 350KM i 430KM nie odczułem praktycznie żadnej różnicy. Różnica wg mnie jest dopiero przy wersji Trofeo V8, która ma już 580KM.
Egzemplarz wyceniony i ubezpieczony na kwotę 250 tys. zł.
Samochód zaskakująco ekonomiczny jak na swoje osiągi, gabaryty i wagę. Min. średnie spalanie w trasie przy ekonomicznej jeździe to nawet 8,5L/100KM. Średnie spalanie w cyklu mieszanym przy spokojnej jeździe to ok 11L/100KM (większość trasa). Średnie spalanie w cyklu mieszanym przy dynamicznej jeździe i większości w mieście to ok 14-15L/100KM.
Egzemplarz w mojej opinii w jednej z najładniejszych konfiguracji kolorystycznych, posiada bogate wyposażenie i sporo opcji dodatkowych.
Wyposażenie:
- Lakier trójwarstwowy micametallic w kolorze Blu Emozione
- Tapicerka z naturalnej skóry w maksymalnym rozszerzonym pakiecie (fotele, deska rozdzielcza, boki drzwi, tunel środkowy), koloru karmelowego Cuoio
- Chromowane listwy okien
- Chromowany grill
- Chromowane klamki
- Aluminiowe, ochronne dokładki zderzaka
- Felgi 21” Anteo, dwukolorowe
- Zaciski hamulcowe koloru czerwonego
- Podwójne szyby przednie i tylne
- Atermiczne szyby
- Oryginalnie przyciemnione szyby tylne i szyba klapy bagażnika
- Elektrochromatyczne lusterka w środku i na zewnątrz
- Dekory z drewna hebanowego Ebano
- Czarna podsufitka z alcantary
- Aluminiowe łopatki przy kierownicy
- Stalowe sportowe pedały
- Nagłośnienie premium Harman Kardon z 14 głośnikami o mocy 900W
- Android i CarPlay auto.
- Aktualne oprogramowanie - aktualizacja wykonana 04.2025
- Nawigacja z aktualnymi mapami po polsku z informacjami wizualnymi i głosowymi o dopuszczalnej prędkości i radarach.
- Radio DAB
- Asystent SIRI
- Rejestrator jazdy
- Przednie i tylne czujniki cofania
- Kamera 360 stopni
- Dostęp bezkluczykowy Key-less
- Oświetlenie biksenonowe adaptacyjne z AFS
- Czujnik martwego pola
- Pneumatyczne, sportowe zawieszenie Skyhook z trybami jazdy
- Tryby jazdy: I.C.E, Normal, Sport, Sport+ oraz Off-Road
- Systemy MSP: ASR, ABS, EBD, MSR
- Monitorowanie ciśnienia w oponach TPMS
- Aktywny wydech z klapami
- Elektryczna klapa bagażnika
- Klapa bagażnika elektrycznie otwierana za pomocą ruchu nogą, z pilota lub przyciskiem ze środka samochodu.
- Elektryczne regulowane i podgrzewane siedzenia z pamięcią
- Easy entry - samochód obniża się podczas wsiadania/wysiadania.
- Alarm
- Welurowe oryginalne dywaniki
- Komplet oryginalnych 2 kluczyków
- Komplet oryginalnych dokumentów i książek Maserati
Sprzedaję tylko i wyłącznie z powodu zmiany na nowe Maserati
Nie interesuje mnie żadna zamiana.