Cześć
Na sprzedaż wystawiam swoją Mazda 6 MPS 2.3 Turbo - powód sprzedaży - po prostu kupiłem Audi S3 8V - które właśnie miało być następcą Mazdy - S3 miała być później - ale jest teraz :)
Na zdjęciach Mazdy na karoserii widać refleksy, są to refleksy z ziemi, parkingu, kostki, napisów i innych.
Zacznę trochę od historii tej konkretnej Mazdy - kupiona od osoby która dobrze znała model i jego wymagania oraz potrzeby - dla tego też mazda jest w bardzo dobrym stanie technicznym i blacharskim.
Opisze najpierw stronę blacharską - Mazda miała kilka lat temu przeprowadzoną konserwację podwozia - ja po zakupie od razu umówiłem termin, na odświeżenie konserwacji i uzupełnienia jej ubytków - stąd aktualnie podwozie jest w b. dobrym stanie.
Blacharsko MPS wygląda też bardzo dobrze - jest zadbana blacharsko pod kątem korozji - nie ma. Lakierniczo też jest super! Sam lakier to Velocity Red - w słońcu mieni się na złoto czerwono z perłowym połyskiem - wyjątkowy!
Na samej karoserii można zauważyć z bliska jakieś drobne ślady używania - jakieś drobne zaprawki od kamyczków - tylny zderzak w jednym miejscu lekko oparł się o słupek na parkingu - lakier jest właśnie w tym miejscu zaprawiony - jest to mało widoczne.
Teraz najważniejszy aspekt - mechaniczny - Mazda po zakupie miała rewizje silnika włącznie z ściągnięciem miski olejowej i sprawdzeniem podzespołów - wszystko idealnie - silnik trzyma całkowicie swoją moc - mam wrażenie że jest nawet nieco bardziej żwawy niż MPS od znajomego - dodatkowo był wymieniony kompletny rozrząd OEM, bo ten który był - był jeszcze fabryczny i łańcuch warto było już wymienić - ale ja nie bawię się w pół środki - więc założony został nowy łańcuch, wariator, ślizgi, zębatki itp.
Mazda ma kilka drobnych modyfikacji - jest doposażona w akcesoryjny wydech z nierdzewki dedykowany do tego modelu - końcowe puchy - brzmi o niebo lepiej niż fabryka ale dalej jest mega przyjemny w niższych partiach obrotów, dolot powietrza (rura doprowadzająca do turbo o lepszym przepływie powietrza), BlowOff marki FORGE, rozpórka kielichów GórnySport, obniżone zawieszenie (sprężyny), zawieszenie przód oraz tył częściowo na poliuretanie, tylne mocowanie dyferencjału wzmocnione (praktycznie usunięta bolączka 6 MPS w których fabryczne mocowanie wyrywało się), nowe tylne wahacze, PRZEDNIE ZACISKI 4-TŁOCZKOWE o wiele wiele bardziej wydajne hamowanie niż seryjny układ ham. MPS - przez zastosowanie większych tarcz hamulcowych - 345 mm i zacisków 4 tłoczkowych - dodatkowo tylne zaciski i przednie zostały w PEŁNI zregenerowane i pomalowane proszkowo, zmieniarka cyfrowa, olej w silniku, transferze, skrzyni, dyfrze - wymieniony, NOWE (zrobiłem może 1800 kilometrów) koło dwumasowe + tarcza sprzęgła + docisk sprzęgła + łożysko wyciskowe.
Z fabrycznego wyposażenia to praktycznie maksymalna możliwość (bez szyberdachu)
- nagłośnienie BOSE, Światła Xenon, zmieniarka 6 CD, podgrzewane fotele, skórzana tapicerka itp.
Środek Mazdy wygląda ładnie, jest uszanowany!
Opony - Zimowe :) - stan praktycznie jak nowe - letnie niestety były już zużyte i nie było sensu ich zakładać - a i tak w planie była sprzedaż na rzecz Audi S3 - dla tego kolejnych letnich nowych już nie kupowałem.
Przegląd i OC prawie na rok czasu.
DO CZWARTKU NIE MA MNIE NA MIEJSCU :)
W razie dodatkowych pytań proszę o kontakt telefoniczny - jak nie odbieram to oddzwonię - nie zawsze mam dostęp do telefonu.