Mazda 6 MPS 2.3 Turbo - 1
Mazda 6 MPS 2.3 Turbo - 2
Mazda 6 MPS 2.3 Turbo - 3
Mazda 6 MPS 2.3 Turbo - 4
Mazda 6 MPS 2.3 Turbo - 5
Mazda 6 MPS 2.3 Turbo - 6
Mazda 6 MPS 2.3 Turbo - 7
Mazda 6 MPS 2.3 Turbo - 8
Mazda 6 MPS 2.3 Turbo - 9
Mazda 6 MPS 2.3 Turbo - 10
Mazda 6 MPS 2.3 Turbo - 11
Mazda 6 MPS 2.3 Turbo - 12
Mazda 6 MPS 2.3 Turbo - 13
Mazda 6 MPS 2.3 Turbo - 14
Mazda 6 MPS 2.3 Turbo - 15
Mazda 6 MPS 2.3 Turbo - 16
Mazda 6 MPS 2.3 Turbo - 17
Mazda 6 MPS 2.3 Turbo - 18
Mazda 6 MPS 2.3 Turbo - 19
Mazda 6 MPS 2.3 Turbo - 20

1 / 21

Mazda 6 MPS 2.3 Turbo - 1
Mazda 6 MPS 2.3 Turbo - 2
Mazda 6 MPS 2.3 Turbo - 3
Mazda 6 MPS 2.3 Turbo - 4
Mazda 6 MPS 2.3 Turbo - 5
Mazda 6 MPS 2.3 Turbo - 6
Mazda 6 MPS 2.3 Turbo - 7
Mazda 6 MPS 2.3 Turbo - 8
Mazda 6 MPS 2.3 Turbo - 9
Mazda 6 MPS 2.3 Turbo - 10
Mazda 6 MPS 2.3 Turbo - 11
Mazda 6 MPS 2.3 Turbo - 12
Mazda 6 MPS 2.3 Turbo - 13
Mazda 6 MPS 2.3 Turbo - 14
Mazda 6 MPS 2.3 Turbo - 15
Mazda 6 MPS 2.3 Turbo - 16
Mazda 6 MPS 2.3 Turbo - 17
Mazda 6 MPS 2.3 Turbo - 18
Mazda 6 MPS 2.3 Turbo - 19
Mazda 6 MPS 2.3 Turbo - 20

Najważniejsze

Przebieg

216 732 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

2 261 cm3

Moc

260 KM

Opis

Cześć

Na sprzedaż wystawiam swoją Mazda 6 MPS 2.3 Turbo - powód sprzedaży - po prostu kupiłem Audi S3 8V - które właśnie miało być następcą Mazdy - S3 miała być później - ale jest teraz :)

Na zdjęciach Mazdy na karoserii widać refleksy, są to refleksy z ziemi, parkingu, kostki, napisów i innych.


Zacznę trochę od historii tej konkretnej Mazdy - kupiona od osoby która dobrze znała model i jego wymagania oraz potrzeby - dla tego też mazda jest w bardzo dobrym stanie technicznym i blacharskim.

Opisze najpierw stronę blacharską - Mazda miała kilka lat temu przeprowadzoną konserwację podwozia - ja po zakupie od razu umówiłem termin, na odświeżenie konserwacji i uzupełnienia jej ubytków - stąd aktualnie podwozie jest w b. dobrym stanie.


Blacharsko MPS wygląda też bardzo dobrze - jest zadbana blacharsko pod kątem korozji - nie ma. Lakierniczo też jest super! Sam lakier to Velocity Red - w słońcu mieni się na złoto czerwono z perłowym połyskiem - wyjątkowy!

Na samej karoserii można zauważyć z bliska jakieś drobne ślady używania - jakieś drobne zaprawki od kamyczków - tylny zderzak w jednym miejscu lekko oparł się o słupek na parkingu - lakier jest właśnie w tym miejscu zaprawiony - jest to mało widoczne.


Teraz najważniejszy aspekt - mechaniczny - Mazda po zakupie miała rewizje silnika włącznie z ściągnięciem miski olejowej i sprawdzeniem podzespołów - wszystko idealnie - silnik trzyma całkowicie swoją moc - mam wrażenie że jest nawet nieco bardziej żwawy niż MPS od znajomego - dodatkowo był wymieniony kompletny rozrząd OEM, bo ten który był - był jeszcze fabryczny i łańcuch warto było już wymienić - ale ja nie bawię się w pół środki - więc założony został nowy łańcuch, wariator, ślizgi, zębatki itp.


Mazda ma kilka drobnych modyfikacji - jest doposażona w akcesoryjny wydech z nierdzewki dedykowany do tego modelu - końcowe puchy - brzmi o niebo lepiej niż fabryka ale dalej jest mega przyjemny w niższych partiach obrotów, dolot powietrza (rura doprowadzająca do turbo o lepszym przepływie powietrza), BlowOff marki FORGE, rozpórka kielichów GórnySport, obniżone zawieszenie (sprężyny), zawieszenie przód oraz tył częściowo na poliuretanie, tylne mocowanie dyferencjału wzmocnione (praktycznie usunięta bolączka 6 MPS w których fabryczne mocowanie wyrywało się), nowe tylne wahacze, PRZEDNIE ZACISKI 4-TŁOCZKOWE o wiele wiele bardziej wydajne hamowanie niż seryjny układ ham. MPS - przez zastosowanie większych tarcz hamulcowych - 345 mm i zacisków 4 tłoczkowych - dodatkowo tylne zaciski i przednie zostały w PEŁNI zregenerowane i pomalowane proszkowo, zmieniarka cyfrowa, olej w silniku, transferze, skrzyni, dyfrze - wymieniony, NOWE (zrobiłem może 1800 kilometrów) koło dwumasowe + tarcza sprzęgła + docisk sprzęgła + łożysko wyciskowe.


Z fabrycznego wyposażenia to praktycznie maksymalna możliwość (bez szyberdachu)

- nagłośnienie BOSE, Światła Xenon, zmieniarka 6 CD, podgrzewane fotele, skórzana tapicerka itp.


Środek Mazdy wygląda ładnie, jest uszanowany!


Opony - Zimowe :) - stan praktycznie jak nowe - letnie niestety były już zużyte i nie było sensu ich zakładać - a i tak w planie była sprzedaż na rzecz Audi S3 - dla tego kolejnych letnich nowych już nie kupowałem.


Przegląd i OC prawie na rok czasu.


DO CZWARTKU NIE MA MNIE NA MIEJSCU :)


W razie dodatkowych pytań proszę o kontakt telefoniczny - jak nie odbieram to oddzwonię - nie zawsze mam dostęp do telefonu.

 

25 maja 2025 15:55

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Mazda

Model pojazdu

6

Wersja

MPS 2.3 Turbo

Kolor

Czerwony

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2007

Generacja

I (2002-2008)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

23700

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

System nagłośnienia

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Marcin

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store