Mazda BT-50 2.5 D L-Cab Toplands - 1
Mazda BT-50 2.5 D L-Cab Toplands - 2
Mazda BT-50 2.5 D L-Cab Toplands - 3
Mazda BT-50 2.5 D L-Cab Toplands - 4
Mazda BT-50 2.5 D L-Cab Toplands - 5
Mazda BT-50 2.5 D L-Cab Toplands - 6
Mazda BT-50 2.5 D L-Cab Toplands - 7
Mazda BT-50 2.5 D L-Cab Toplands - 8
Mazda BT-50 2.5 D L-Cab Toplands - 9
Mazda BT-50 2.5 D L-Cab Toplands - 10
Mazda BT-50 2.5 D L-Cab Toplands - 11
Mazda BT-50 2.5 D L-Cab Toplands - 12
Mazda BT-50 2.5 D L-Cab Toplands - 13
Mazda BT-50 2.5 D L-Cab Toplands - 14
Mazda BT-50 2.5 D L-Cab Toplands - 15
Mazda BT-50 2.5 D L-Cab Toplands - 16
Mazda BT-50 2.5 D L-Cab Toplands - 17
Mazda BT-50 2.5 D L-Cab Toplands - 18
Mazda BT-50 2.5 D L-Cab Toplands - 19
Mazda BT-50 2.5 D L-Cab Toplands - 20
Mazda BT-50 2.5 D L-Cab Toplands - 21
Mazda BT-50 2.5 D L-Cab Toplands - 22
Mazda BT-50 2.5 D L-Cab Toplands - 23
Mazda BT-50 2.5 D L-Cab Toplands - 24
Mazda BT-50 2.5 D L-Cab Toplands - 25
Mazda BT-50 2.5 D L-Cab Toplands - 26
Mazda BT-50 2.5 D L-Cab Toplands - 27
Mazda BT-50 2.5 D L-Cab Toplands - 28
Mazda BT-50 2.5 D L-Cab Toplands - 29
Mazda BT-50 2.5 D L-Cab Toplands - 30
Mazda BT-50 2.5 D L-Cab Toplands - 31

1 / 32

Mazda BT-50 2.5 D L-Cab Toplands - 1
Mazda BT-50 2.5 D L-Cab Toplands - 2
Mazda BT-50 2.5 D L-Cab Toplands - 3
Mazda BT-50 2.5 D L-Cab Toplands - 4
Mazda BT-50 2.5 D L-Cab Toplands - 5
Mazda BT-50 2.5 D L-Cab Toplands - 6
Mazda BT-50 2.5 D L-Cab Toplands - 7
Mazda BT-50 2.5 D L-Cab Toplands - 8
Mazda BT-50 2.5 D L-Cab Toplands - 9
Mazda BT-50 2.5 D L-Cab Toplands - 10
Mazda BT-50 2.5 D L-Cab Toplands - 11
Mazda BT-50 2.5 D L-Cab Toplands - 12
Mazda BT-50 2.5 D L-Cab Toplands - 13
Mazda BT-50 2.5 D L-Cab Toplands - 14
Mazda BT-50 2.5 D L-Cab Toplands - 15
Mazda BT-50 2.5 D L-Cab Toplands - 16
Mazda BT-50 2.5 D L-Cab Toplands - 17
Mazda BT-50 2.5 D L-Cab Toplands - 18
Mazda BT-50 2.5 D L-Cab Toplands - 19
Mazda BT-50 2.5 D L-Cab Toplands - 20
Mazda BT-50 2.5 D L-Cab Toplands - 21
Mazda BT-50 2.5 D L-Cab Toplands - 22
Mazda BT-50 2.5 D L-Cab Toplands - 23
Mazda BT-50 2.5 D L-Cab Toplands - 24
Mazda BT-50 2.5 D L-Cab Toplands - 25
Mazda BT-50 2.5 D L-Cab Toplands - 26
Mazda BT-50 2.5 D L-Cab Toplands - 27
Mazda BT-50 2.5 D L-Cab Toplands - 28
Mazda BT-50 2.5 D L-Cab Toplands - 29
Mazda BT-50 2.5 D L-Cab Toplands - 30
Mazda BT-50 2.5 D L-Cab Toplands - 31

Najważniejsze

Przebieg

341 121 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

SUV

Pojemność skokowa

2 500 cm3

Moc

143 KM

Opis

Sprzedam Mazdę BT-50 (to samo co Ford Ranger) która z przebiegiem 260.000 km trafiła do Polski w 2018 roku od pierwszego właściciela w Danii. (możliwość sprawdzenia w duńskim CEPiK)


Silnik Common Rail Turbo Diesel 2,5 litra niebywale dynamiczny a przy tym oszczędny. 143 KM. Odpala bez problemów w każdych warunkach.

Pojazd posiada dołączany napęd na przednie koła (4x4), reduktor oraz blokadę tylnego dyferencjału (w trybie 4x4).

Przedni zderzak australijskiej firmy ARB posiada homologację do tego modelu (współdziała z fabrycznymi poduszkami powietrznymi) a w nim solidna wyciągarka Power Winch PW12000 o uciągu 5443 kg. Do tego sterowanie pilotami - na przewodzie lub bezprzewodowym (do 20 metrów).


Dwa reflektory LED na zderzaku (szerokie spektrum) i LED-bar nad kabiną (dalekosiężny + boki). Do tego roboczy LED jako światło cofania - zawsze widać co za samochodem.


Dwa oryginalne kluczyki Mazda z pilotem do central-zamka.


Hak na przyczepy do 3.000 kg


Tylne szyby boczne i wsteczna - przyciemnione.


Elektryczne szyby i podgrzewane fotele.


Skrzynia ładunkowa wraz z klapą są wyłożone poliuretanowym tworzywem ochronnym (oryginalne akcesoria).


Tylną szybę chroni (fabryczna) siatka o bardzo małych okach - żaden ładunek nie uszkodzi kabiny. Po bokach są oryginalne, solidne rurki z hakami do mocowania łądunków.


Po zakupie wymieniłem fabryczne zawieszenie na wzmocnione typu Foam Cell australijskiej firmy Pedders Suspension. Resory tylne okazały się zbyt twarde do jazdy bez obciążenia ale wydam wraz z samochodem.


Dodatkowo z samochodem sprzedaję (w cenie) pozostałe części, których dotychczas jeszcze nie potrzebowałem:

- podpora drążka kierowniczego

- 2x resor tylny +40mm +200kg

- 4x strzemiona do nich

- 2x półosie przednie z przegubami

- 2x amortyzatory przednie Foam Cell

- 2x kompletne wahacze przednie - dolne

- 4x tuleje wahacza dolnego

- 2x sworznie zwrotnicy (dół)

- 2x sworznie zwrotnicy (góra)

- polibusze stabilizatora i resorów

- płyta pod wyciągarkę MORE - dedykowana do Mazdy BT-50/Forda Rangera

- oryginalna manszeta przegubu przedniej półosi

- dwie przednie tarcze (oryginalne, używane) z klockami

Wartość detaliczna powyższych części to ponad 10.000,- zł.


Do samochodu i powyższych części dołączę również komplet (5!!!) aluminiowych felg 16" z sześcioma używanymi oponami Cooper Discoverer STT Pro (bieżnik 7mm, na dwóch 5mm). Idealne do jazdy w bardzo trudnych warunkach - świetnie spisywały się na terenach zrywkowych.


Około 2 lat temu 5. bieg zaczął wyskakiwać, więc kupiłem używaną skrzynię z reduktorem - tę wyjętą z samochodu również wydam w cenie samochodu.


Samochód jeździł w terenie ale zarabiał na siebie i jako filar w firmie wszystkie usterki były naprawiane na bieżąco i z myślą o długoletniej eksploatacji (żadnych półśrodków, czy tanich/lipnych części). Ja byłem jedynym kierowcą, więc zależało mi abym miał doskonałe warunki w pracy. Przez lata eksploatacji wymieniłem wiele podzespołów, jak choćby: chłodnica, sprzęgło, wtryski + turbina (regeneracja), akumulatory (zeszły rok), rozrząd + rolki. Jako pojazd wsparcia przy organizacji rajdów terenowych spisywał się świetnie ale nie był "testowany" czy "topiony" dla hecy.


Na początku służył mi podczas budowy domu a od 2021 w rodzinnym gospodarstwie leśnym.


Pojazd posiada przegląd "VAT-1", więc jako samochód ciężarowy ma w 100% odliczany VAT. Ja sprzedaję go z fakturą VAT (23%) (żadne VAT-marża, czy umowy kupna sprzedaży) - nie trzeba opłacać PCC w urzędzie skarbowym.


Przebiegi na ostatnich przeglądach (dokumenty do wglądu):

2022 - 324 170 km

2023 - 327 305 km

2024 - 332 446 km

2025 - 339.845 km


Samochód sprzedaję ponieważ już sie zamortyzował w firmie i muszę odnowić tabor na taki, który będzie mógł legalnie ciągać nową przyczepę o DMC 3.500 kg.


Mazda choć wierna i solidna, nie jest nowa i używana była zgodnie z jej przeznaczeniem - więc w niedzielę pod kościołem specjalnie nie zabłyśnie - to nie jest samochód na lans. (samochód umyłem ale lakieru nie polerowałem). Ma wiele obdrapań i rdza tu i ówdzie wychodzi ale wszystkie istotne elementy są sprawne, nie ma luzów, nie ściąga przy hamowaniu. Nie boję sie pojawić nią na badaniu technicznym - nie ważne jaki upierdliwy miałby być diagnosta.


Zapraszam do sprawdzenia pojazdu na dowolnej stacji diagnostycznej czy w warsztacie (w rozsądnej odległości). Zapraszam do oględzin i na jazdę próbną. Cena jest do (rozsądnej) negocjacji.

 

11 września 2025 17:59

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Mazda

Model pojazdu

BT-50

Wersja

2.5 D L-Cab Toplands

Kolor

Niebieski

Liczba drzwi

2

Liczba miejsc

2

Rok produkcji

2007

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

24800

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Ubezpieczenie

financing/insurance

Interesuje Cię możliwość ubezpieczenia samochodu?

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

System nagłośnienia

Informacje o sprzedającym

Michał

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2018

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni