MX5 przygotowana do zabawy na torze przy pozostawieniu praktyczności i legalności drogowej.
W 2024 przejechałem II ligę Miata Challenge.
Zakup zrealizowany w MX5 centrum. Auto przyjechało z niemiec.
Serwisowy pakiet startowy:
- wymiana silnika z anglika (około 100.000 mil):
- uszczelnienie wszystkiego w silniku plus nowy rozrząd, świece, pompa wody,
- nowa chłodnica,
- rollbar od Cybula -x,
- dopasowany do rollbaru wind shot,
- odelżone kolo zamachowe,
- wzmocnione sprzęgło,
- oplot na przewodach hamulcowych,
- przedni bardzo gruby stabilizator,
- rozpórka kielichów przód,
- tłumik końcowy ulter.
W międzyczasie weszły:
- fotele zakupione na forum z utraconą homologacja,
- pasy 4-ro punktowe z utracona homo - RRS,
- naba + kiera z dużym odsadzeniem,
- zawias żółty bilstein,
- nowe tarcze plus klocki od Lava,
- bagażnik na bagażnik (jak trzeba zabrać 2 kola na tor, to jest to mus).
Podczas poprzedniej zimy zostały fachowo ogarnięte podłużnice (Kasoku renovation) oraz po taniości ogarnięty wgniot na błotniku tylnym.
Do auta są trzy komplety felg.
- Seryjne felgi 15'' z oponami Federal RSR,
- OZ F1 16'' z kompletem łysych opon na treningi,
- Titan 15'' z zimówkami
Całość nie wygląda spektakularnie ale jest bardzo sprawna i prosta. Wydruk geometrii wiadomo skąd jest dostępny.
Do pierwszej ligi brakuje torowego zawiasu, szerszych 15, mocowania gaśnicy… i można latać z sukcesami.
Chętnie oddam ze wszystkim co do niej mam za 30k.
28.000 bez bagażnika, windshota i dodatkowych kół.
OC i badania do lutego 2026.
Goory.mg@gmail.com