Witam,
Mam do sprzedania Mazdę MX-5 NCFL Z 2009 roku, samochód posiadam od 2 lat (jestem 3 właścicielem w Polsce). Została sprowadzona z USA w 2013 roku (z tego co się udało dowiedzieć nie było dzwona, mogę udostępnić raport CarFAX).
Poprzedni właściciel kupił ją z poobijanym parkingowo przodem, porysowane elementy wymienił. Dodatkowo zrobił następujące zmiany:
- Kolektor wydechowy,
- Obrobione kanały głowicy pod kolektor,
- Sportowy katalizator
- Kolektor ssący bez klap
- Strojenie EcuTek (miedzygazy, procedura startu, flat shifty), na benzynę 95
- Zmienione fotele na skórzane
- Lekkie koło zamachowe
- Nowe sprzęgło
- Skrzynia zmieniona z 6 na 5-biegową z NCFL
- Zestaw krótkiego dyfra ze szperą z Mazdy RX8 (przełozenie 4.44) wraz z półosiami i zwrotnicami z RX8
- Przewody w stalowym oplocie
- Nowa przednia szyba (była uderzona kamieniem)
- Przedni stabilizator, również RX8
- Oklejony czarną folią dach,
- Kierownica zmniejszona i obszyta "Alcantarą"
- Dołożone listwy progów z aluminiowym okuciem z napisem "MX-5"
- Wymiana plastikowych elementów wnętrza na obite eko skórą
- Przed sprzedażą zmiany olejów
Po moim zakupie:
- Dołożona fabryczna kontrola trakcji (+ nowa pompa abs)
- Nowe lampy tylne, europejskie.
- Podpięcie tylnego światła przeciwmgłowego
- Zabezpieczenia antykorozyjne podwozia (piaskowanie, podkład epoksydowy, środek Fluid Film)
- Zegary wskazujące temperaturę oraz ciśnienie oleju firmy Auto Gauge
- Przegląd układu hamulcowego (czyszczenie prowadnic zacisków)
- Wymienione uszczelniacze półosi
- Poprawienie wydechu
- Wymiana osłon amortyzatorów przód i tył
- Regeneracja dyfra, nowy uszczelniacz + tuleje poliuretanowe
- Regeneracja wału
- Regeneracja lamp przednich, przeróbka na lampy Europejskie ustawienie ustawienie odpowiedniego kąta świateł
- Wymiana kratki w zderzaku przednim
- Świeżo zrobiona geometria
Garażowany w garażu podziemnym, w zimie wyjeżdżała bardzo sporadycznie.
Samochód nie był na hamowni, autor początkowych modyfikacji twierdzi że powinien mieć +/- 190 KM.
Przebieg w milach wynosi: 59620
Samochód jeździ bardzo przyjemnie, nie ma problemu z wibracjami (co zdarza się w przypadku mx5 z dyfrem rx8). Sprzedaję na 1,5 rocznych zimówkach, nie zmieniałem oleju w silniku w tym sezonie bo każdy ma swoje preferencje, ale za to olej w dyferencjale jest świeżo zmieniony (motul).
Fajna baza na samochód cywilny ale również pod tor.