Mazda RX-8 Revolution - 1
Mazda RX-8 Revolution - 2
Mazda RX-8 Revolution - 3
Mazda RX-8 Revolution - 4
Mazda RX-8 Revolution - 5
Mazda RX-8 Revolution - 6
Mazda RX-8 Revolution - 7
Mazda RX-8 Revolution - 8
Mazda RX-8 Revolution - 9
Mazda RX-8 Revolution - 10
Mazda RX-8 Revolution - 11
Mazda RX-8 Revolution - 12
Mazda RX-8 Revolution - 13
Mazda RX-8 Revolution - 14
Mazda RX-8 Revolution - 15
Mazda RX-8 Revolution - 16
Mazda RX-8 Revolution - 17
Mazda RX-8 Revolution - 18
Mazda RX-8 Revolution - 19
Mazda RX-8 Revolution - 20
Mazda RX-8 Revolution - 21

1 / 22

Mazda RX-8 Revolution - 1
Mazda RX-8 Revolution - 2
Mazda RX-8 Revolution - 3
Mazda RX-8 Revolution - 4
Mazda RX-8 Revolution - 5
Mazda RX-8 Revolution - 6
Mazda RX-8 Revolution - 7
Mazda RX-8 Revolution - 8
Mazda RX-8 Revolution - 9
Mazda RX-8 Revolution - 10
Mazda RX-8 Revolution - 11
Mazda RX-8 Revolution - 12
Mazda RX-8 Revolution - 13
Mazda RX-8 Revolution - 14
Mazda RX-8 Revolution - 15
Mazda RX-8 Revolution - 16
Mazda RX-8 Revolution - 17
Mazda RX-8 Revolution - 18
Mazda RX-8 Revolution - 19
Mazda RX-8 Revolution - 20
Mazda RX-8 Revolution - 21

Najważniejsze

Przebieg

211 077 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Coupe

Pojemność skokowa

1 308 cm3

Moc

231 KM

Opis

Mam do sprzedania Mazdę RX-8 HP z silnikiem 1.8T z Audi, zmiana silnika wbita w dowodzie rejestracyjnym więc wszystko legalne. Zmianę silnika robiła legendarna firma z Kołobrzegu która zapoczątkowała swapy w RX-8.

Samochód w moim posiadaniu ponad 6 lat i nigdy nie było z nim problemów.

Stan określam na bardzo dobry. Na samochodzie nie ma nigdzie grama rdzy. Całe podwozie zostało zabezpieczone wraz profilami, z wahaczami i wózkiem, poskładane na poliuretanach.

W tym roku całe nadwozie zostało polakierowane wraz z wnękami w kolor czerwony z palety Ferrari w autoryzowanej lakierni w Warszawie.


Krótko o zmianach w samochodzie:

Wizualnie: Zderzak przedni Mazdaspeed, progi Mazda R3, dyfuzor w tylnym zderzaku, felgi Borbet, lusterka carbon, przycienione lampy tył,


Mechanicznie:

Turbosprężarka K03S hybryda zrobiona u Geremiego, układ dolotowy spawany z kwasówki, duży intercooler Fmic, sylikony i opaski Fmic, większa przepustnica i wtryski, bardziej wydajny układ wydechowy, cewki czerwone Tfsi, wszystko wystrojone na 280 KM.

Sprzęgło 240mm nowe z okładziną z kevlaru, koło zamachowe ode lżone, docisk nowy z TDI, nowy wyprzęgnik, skrzynia RX-8 5b (ze względu na dłuższe przełożenia)

Rozrząd wymieniany na nowy, łańcuszek miedzy wałkowy wraz z napinaczem wymieniany na nowy oryginał z Audi,

Nowy kompresor klimatyzacji, Nowe chłodnice wody i klimy,

Dyferencjał z przełożeniem 4.1 z RX-7, poskładane na nowych łożyskach, uszczelniaczach, szpera i obudowa została z RX-8, ważna sprawa przy swapie,

Nowe sprężyny Tein i amortyzatory z przodu.



Z silnika ani podzespołów nie widać żadnych wycieków. Wszystko jest sprawne, brak błędów na zegarach. Sprawna kontrola trakcji, radio, grzanie, klimatyzacja.

W samochód jest włożone masę pracy i pieniędzy. Może nawet służyć jako daily.

 

14 listopada 2025 22:54

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Mazda

Model pojazdu

RX-8

Wersja

Revolution

Kolor

Czerwony

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

4

Rok produkcji

2006

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

49900

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

System nagłośnienia

Informacje o sprzedającym

And

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni