Sprzedaję swoje auto, które mam od 4 lat i zrobiłem nim 50 tys. km – bez awarii i bez stresu. Jeden z najstaranniej utrzymanych egzemplarzy w kraju. Wnętrze praktycznie bez śladów zużycia, garażowane, z powłoką ceramiczną.
Wersja amerykańska z pakietem AMG – wszystkie elementy z fabrycznymi numerami części. Samochód pochodzi z Kalifornii. Gotowy do jazdy bez wkładu finansowego.
Serwis:
• 03.2025 – 16 świec, przewody, fajki (NGK)
• 04.2025 – nowe tarcze, klocki, sprężyny tył
• 09.2024 – przepływomierz i sondy lambda
• 06.2023 – olej + filtr w skrzyni
• 01.2024 – chłodnice silnik i klima
• 03.2024 – nowy zestaw odm
Olej silnika Castrol 5W40 wymiana co 7 tys. km
Olej skrzyni: ATF MB 236.14
Uwagi:
• Check Engine (P0422/P0432 – niska wydajność katalizatorów, do ogarnięcia przez usunięcie sond z ECU – ok. 400 zł)
• Klimatyzacja nie chłodzi (sprężarka działa – możliwe, że brak czynnika lub czujnik)
Auto ma elektryczną przepustnicę wydechu (dodatkowy pilot i zapasowy silniczek dodaje od siebie), usunięty tłumik środkowy – dźwięk V8 robi robotę. W razie potrzeby można wrócić do seryjnego trybu z pilota.
Wymienione nagłośnienie na JBL (10 głośników) + wzmacniacz Blaupunkt 750W.
Zegary z wersji 5.5 Kompressor – białe, z oznaczeniami AMG i V8.
Przegląd: 02.2026 • OC: 03.2026
Średnie spalanie: 12 l / Trasa: 8,6 l
Auto sprzedaję, bo spełniam inne motoryzacyjne marzenie.
Cena do rozsądnej negocjacji – po oględzinach na miejscu.