Mercedes-Benz CLK 430 - 1
Mercedes-Benz CLK 430 - 2
Mercedes-Benz CLK 430 - 3
Mercedes-Benz CLK 430 - 4
Mercedes-Benz CLK 430 - 5
Mercedes-Benz CLK 430 - 6
Mercedes-Benz CLK 430 - 7
Mercedes-Benz CLK 430 - 8
Mercedes-Benz CLK 430 - 9
Mercedes-Benz CLK 430 - 10
Mercedes-Benz CLK 430 - 11
Mercedes-Benz CLK 430 - 12
Mercedes-Benz CLK 430 - 13
Mercedes-Benz CLK 430 - 14
Mercedes-Benz CLK 430 - 15
Mercedes-Benz CLK 430 - 16
Mercedes-Benz CLK 430 - 17
Mercedes-Benz CLK 430 - 18
Mercedes-Benz CLK 430 - 19
Mercedes-Benz CLK 430 - 20
Mercedes-Benz CLK 430 - 21
Mercedes-Benz CLK 430 - 22
Mercedes-Benz CLK 430 - 23
Mercedes-Benz CLK 430 - 24
Mercedes-Benz CLK 430 - 25
Mercedes-Benz CLK 430 - 26
Mercedes-Benz CLK 430 - 27
Mercedes-Benz CLK 430 - 28
Mercedes-Benz CLK 430 - 29
Mercedes-Benz CLK 430 - 30
Mercedes-Benz CLK 430 - 31
Mercedes-Benz CLK 430 - 32
Mercedes-Benz CLK 430 - 33
Mercedes-Benz CLK 430 - 34
Mercedes-Benz CLK 430 - 35
Mercedes-Benz CLK 430 - 36
Mercedes-Benz CLK 430 - 37
Mercedes-Benz CLK 430 - 38
Mercedes-Benz CLK 430 - 39
Mercedes-Benz CLK 430 - 40

1 / 41

Mercedes-Benz CLK 430 - 1
Mercedes-Benz CLK 430 - 2
Mercedes-Benz CLK 430 - 3
Mercedes-Benz CLK 430 - 4
Mercedes-Benz CLK 430 - 5
Mercedes-Benz CLK 430 - 6
Mercedes-Benz CLK 430 - 7
Mercedes-Benz CLK 430 - 8
Mercedes-Benz CLK 430 - 9
Mercedes-Benz CLK 430 - 10
Mercedes-Benz CLK 430 - 11
Mercedes-Benz CLK 430 - 12
Mercedes-Benz CLK 430 - 13
Mercedes-Benz CLK 430 - 14
Mercedes-Benz CLK 430 - 15
Mercedes-Benz CLK 430 - 16
Mercedes-Benz CLK 430 - 17
Mercedes-Benz CLK 430 - 18
Mercedes-Benz CLK 430 - 19
Mercedes-Benz CLK 430 - 20
Mercedes-Benz CLK 430 - 21
Mercedes-Benz CLK 430 - 22
Mercedes-Benz CLK 430 - 23
Mercedes-Benz CLK 430 - 24
Mercedes-Benz CLK 430 - 25
Mercedes-Benz CLK 430 - 26
Mercedes-Benz CLK 430 - 27
Mercedes-Benz CLK 430 - 28
Mercedes-Benz CLK 430 - 29
Mercedes-Benz CLK 430 - 30
Mercedes-Benz CLK 430 - 31
Mercedes-Benz CLK 430 - 32
Mercedes-Benz CLK 430 - 33
Mercedes-Benz CLK 430 - 34
Mercedes-Benz CLK 430 - 35
Mercedes-Benz CLK 430 - 36
Mercedes-Benz CLK 430 - 37
Mercedes-Benz CLK 430 - 38
Mercedes-Benz CLK 430 - 39
Mercedes-Benz CLK 430 - 40

Najważniejsze

Przebieg

95 500 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Kabriolet

Pojemność skokowa

4 266 cm3

Moc

279 KM

Opis

Dzień dobry,

Sprzedam Mercedesa CLK 430 Kabriolet w wersji poliftingowej z 2001 roku. Samochód w klasycznej konfiguracji w kolorze „744 Brillantsilber Metallic” z czarną skórzaną tapicerką. Wersja wyposażenia Avantgarde (najwyższa). Model ten jest ostatnim kabrioletem Mercedesa ze stojącą gwiazdą na masce (tzw. celownikiem) i następcą W124. Samochód długo poszukiwany i zakupiony do kolekcji od cenionego kolekcjonera. Sprowadzony kilka lat temu z rynku szwajcarskiego (europejski samochód - nie Japonia lub USA!) od 1 właściciela (87 lat). Największy oferowany silnik, legendarne V8 o oznaczeniu M113 uznawany za najlepszą konstrukcję Mercedesa wszechczasów.


Samochód w absolutnie kolekcjonerskim stanie zachowania, bliski nowemu, od nowości garażowany, na co dzień stoi pod pokrowcem, regularnie podpinany pod ładowarkę CTEK. Od nowości niebywale dbany i nie jeżdżony w deszczu. Pod spodem oraz w każdym zakamarku stan fabryczny - unikat w tym modelu.


Samochód jest bezwypadkowy, w pierwszym lakierze, w pełni zgodny z VIN, oryginalne szyby, żadne śrubki nigdy nie odkręcane, wszystkie dokumenty, książeczki, naklejki, klucze, narzędzia fabryczna apteczka z epoki – perfekcyjny, w pełni kompletny egzemplarz w stanie jakby wczoraj wyjechał z fabryki. Dach jak nowy, w fabrycznym stanie zachowania, bez zagięć i zmechaceń. Na wyposażeniu oryginalne dywaniki, z którymi wyjechał z fabryki - jak nowe. Egzemplarz pełen kolekcjonerskich smaczków.


Każdy kilometr samochodu od nowości jest udokumentowany w ASO (ostatni przegląd 600km temu w MB Autotrade). Samochód serwisowany tylko na oryginałach, w aucie nie ma asbolutnie żadnej części, która byłaby zamiennikiem. Samochód w pełni doinwestowany i dopieszczony w najmniejszym szczególe (ostatnie faktury na ok 20 tyś pln – głównie profilaktycznie z racji wieku i niskiego przebiegu) – m.in. oleje, tarcze, klocki, filtry, uszczelki pokryw zaworów, świece 16szt, paski, różne elementy gumowe, nowy olej w dachu, nowy akumulator, nowa pompa ciśnienia zwrotnego, nowe opony z homologacją M0 (w homologacyjnych oponach do Mercedesa jest inna konstrukcja ścianki), ustawiona geometria przy okazji nowych opon, regularnie smarowane uszczelki dachu specjalnym dedykowanym smarem mercedesa, nawoskowany etc - każda część oryginalna MB a ASO. Samochód przygotowany do podróży na drugi koniec Europy, a nie "typowy" kolekcjonerski pomnik - czysta podróż w czasie. Jeździ, pachnie i wygląda jakby dziś rano opuścił fabrykę.


Samochód posiada absolutnie każdą możliwą opcję z wyposażenia dodatkowego m.in. sportowe zawieszenie, kierownica w drzewie i szytą poduszką, xenon, fotele multikonturowe z pompowaniem po obu stronach, pamięciami oraz grzaniem, nagłośnienie BOSE (gra obłędnie), Comand APS (nawigacja) ze zmieniarką, telefon Nokia w podłokietniku, podgrzewany płyn spryskiwaczy, parktronic, kierownica w drewnie i poduszka w skórze, guziki do bram garażowych w lusterku wstecznym, składane lusterka, duża bateria, alarm, dodatkowe zamki bagażnika HZS, czujnik deszczu, lusterka fotochromatyczne i składane elektrycznie, winshott i wiele innych. Są to są opcje dodatkowe, ponad to co było w standardzie w modelu 430, który był najlepiej wyposażonym z całej gamy silników i nadwozi. Ciekawostką jest m.in. fakt, że tylko wersja V8 miała dokumenty w sztywnej, tekturowej okładce, a pozostałe silniki w wiotkiej papierowej wersji.


CLK 430 w wersji bez dachu w katalogu z epoki był droższy niż bazowa S klasa (wówczas oferowana W220) i niewiele tańszy niż nowo zaprezentowany SL R230. Prezentowany egzemplarz kosztował ok 70 000 EUR w 2001 roku.


Samochód w niespotykanym stanie oraz rzadkiej europejskiej konfiguracji z piękną historią właścicielską oraz serwisową. Samochód bardzo dynamiczny i oszczędny ze względu na najniższą masę z oferowanych wówczas modeli z silnikiem V8.


Samochód dopieszczany pod siebie bez żadnych oszczędności, z pewnych rąk, od znawcy i pasjonata. Jest perfekcyjny, nie wymaga absolutnie żadnego wkładu finansowego, jeździ i wygląda jak nowy samochód, podróż w czasie. Pełna historia ASO do dziś, w obecnych czasach praktycznie niespotykana.


Doskonała inwestycja, nieporównywalne właściwości jezdne i jakość materiałów wykończeniowych względem poprzednika – cenionego na polskim rynku W124 (który oferował jedynie R6 jako największy silnik w kabriolecie) którego wyprodukowano całą masę. Ciekawostką jest, że CLK 430 stanowił bazę dla CLK 55 AMG, którego w kabriolecie w specyfikacji europejskiej wyprodukowano tylko 12szt na specjalne zamówienia HWA.


Future classic, unikat w skali europejskiej na poziomie zachowania - subiektywnie czołowy egzemplarz oferowany w Europie. Przed zakupem obejrzałem kilkanaście (oferowanych jako topowe przez czołowych dealerów aut klasycznych) sztuk w europie - ten jest najlepszy jakiego widziałem w życiu. Zapraszam do obejrzenia samochodu u mnie w domu w Warszawie-Wawer. Jeden z 8 samochodów w mojej kolekcji i kilku motocykli. Sprzedaję, ponieważ poszerzam kolekcję mercedesów i potrzebuję miejsca.


Zgadzam się na sprawdzenie samochodu w dowolnym ASO czy wybranym miejscu. Możliwość wysyłki samochodu lawetą w dowolne miejsce w Europie. Ewentualnie możliwa zamiana na Honda Goldwing z DCT, BMW R1250RT po 21 roku lub Rolexa.


Cena do delikatnej negocjacji

 

19 lipca 2025 13:13

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Mercedes-Benz

Model pojazdu

CLK

Wersja

430

Kolor

Srebrny

Liczba drzwi

2

Liczba miejsc

4

Rok produkcji

2001

Generacja

W208 (1997-2002)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

75900

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Zestaw głośnomówiący

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Informacje o sprzedającym

Damian

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store