1 / 12
Najważniejsze
Przebieg
140 000 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Automatyczna
Typ nadwozia
Sedan
Pojemność skokowa
4 663 cm3
Moc
408 KM
Opis
Witam na sprzedaż posiadam naprawdę zadbanego CLS 218 w wersji 500. 4.7 l 408KM, gdyż długo szukałem eleganckiego modelu w tych zajazdach dookoła. Posiadam kilka aut a tego dałem mamie na urodziny, lecz jeżdżąc dieslem stwierdziła, że choć komfort bez porównania, jak i jakość wykonania do bmw ze zdjęcia, to trzeba na głowę upaść, żeby tyle w auto lać. Dosłownie jej słowa ;) i stąd powód sprzedaży a dwa mam takiego samego w wersji 63 AMG. Coś o aucie. Środek dosłownie jak z salonu. Bez żadnej skazy, przeczyszczony na szybko przeze mnie a nie w cardetaling, więc wszystko jak na dłoni. Z Polskiego salonu co najważniejsze z udokumentowanym przebiegiem 140 tyś. Stan napisał bym igła, ale zawsze mnie to bawi, więc elegancki. Jaka jest maksymalna wersja wyposażenia, szczerze nie wiem, ale tu mi się wydaje na jedną z wyższych, bo dosłownie ma wszystko. Fotele Designo, wentylowane, grzane, masaż, pompowane boczki do zakrętów i nie pomarszczone, tylko zdrowe :) Pneumatyka, jak i kompresor idealnie. Faktury na silnik na ponad 30 tyś, więc wszystkie bolączki, jak i skazy fabryczne ogarnięte. 2 nowe akumulatory. Nowe, tzn mają rok :) 2 kluczyki, z czego jeden nie używany. Dołożony jakiś system antykradzieżowy, nie przeze mnie. Nowe emblematy na bokach czego na zdjęciach nie ma. V8 biturbo bo musiałem mieć nowe i perfekcyjne, żeby pasowało mi do ogółu, bo jakiś debil przykleił sobie też nowe koślawo. Jest auto dopieszczone i cena moim zdaniem adekwatna do jakości. Ja je mogę sprzedawać i może stać, ale jego stan mechaniczny, jak i wizualny znam na tyle, że zwyczajnie zejdę ci 500 zł na paliwo i McDonalda na trasę, więc szkoda rozmawiać o opuszczeniu kwoty. Co jeszcze.. Bez grama rdzy, wszystkie nowe wachacze na przodzie, bo zawsze tak robię po kupnie auta, tuleje na tylnej osi i wózku, silnik oczywiście nie myty. Przejechał u mnie 10/12 tyś km. Jak kupiłem wymieniłem olej w skrzyni, w silniku zmieniam, jak zawsze co 6/8 tyś. Tu lałem specjalistyczny, jaki to jest pod maska na kartce.. Wszystkie płyny zmienione. Jak hamulcowy, chłodniczny wymieniony na premium. Zregenerowane zaciski hamulcowe na tłoczki karbonowe zamiast aluminium i cały osprzet do nich(gumy i takie tam) Wszystkie osłony, plastiki, szyby i tak dalej oryginalne. Posiadam do niego felgi od brabusa z jakieś S, szprychowane 21" za dopłatą 25 tyś. Posiada łopatki do zmiany biegów przy kierownicy, tylne kanapy ogrzewane, lodówkę, ogrzewanie postojowe. Szybki ma przyciemnione w normie dla policji a kierowcy w środku nie widać z boków. Trzymanie pasa ruchu, czytanie znaków, adaptacyjny regulowany tempomat z dodatkiem trzymania się pasów ruchu, jedzie sam. W korku to już w ogóle magia. Kamerka cofania. Czujnik martwego pola w lusterkach i tak dalej. Bogata wersja, jak wspomniałem. Dynamiczne światła doświetlające zakręt.
Serwisowany w ASO co też jest ważne. Oczywiście, że zgadzam się na dowolna ekspertyzę, czy stacje diagnostyczną. Kupujący zwolniony z pcc. OC do 12.10.25
15 października 2025 9:13
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Mercedes-Benz
Model pojazdu
CLS
Kolor
Srebrny
Liczba drzwi
4
Liczba miejsc
4
Rok produkcji
2011
Generacja
C218 (2011-)
VIN
Oblicz
14/14 zweryfikowanych pól
Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Interfejs Bluetooth
Zestaw głośnomówiący
System nagłośnienia
Informacje o sprzedającym
Patryk
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2025
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie