1 / 33
Najważniejsze
Przebieg
48 370 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Automatyczna
Typ nadwozia
SUV
Pojemność skokowa
1 991 cm3
Moc
387 KM
Opis
Mercedes GLA w jednaj z najmocniejszych wersji 45 AMG oraz bardzo ciekawej kompletacji wyposażenia. Samochód po serwisie (olej+filtry), przód samochodu (zderzak, maska, błotniki, słupki A), newralgiczne miejsca nadwozia oraz wnętrza zabezpieczone folią PPF. Nowe opony Yokohama homologowane przez mercedesa. Pojazd bez śladów eksploatacji.
Samochód w kolorze „Nachtschwarz” – jest to najgłębszy czarny kolor w palecie mercedesa. Konsekwentnie w konfiguratorze został dobrany również pakiet Night – wyczernienie wielu elementów nadwozia (m.in. niektóre emblematy, listwy wokół szyb, listwy grilla). Pakiet aerodynamiczny mercedesa (spoilery na przednim zderzaku i nad tylną klapą) zmienia całkowicie bryłę nadwozia – zamiast rodzinnego SUVa widzimy zadziornego hot hatcha. Jednocześnie świetne wyposażenie takie jak: regulowane elektrycznie fotele z pamięciami, tapicerka z alcantary i skóry, nagłośnienie premium Burmester, systemy wspomagające kierowcę, kamery 360, ładowarka indukcyjna, oświetlanie ambientowe wnętrza z możliwością zmiany kolorów, sprawia, że jego codzienna eksploatacja jest przyjemnością.
GLA 45 AMG został w całości mechaniczne zmodyfikowany przez pracowników AMG w stosunku do innych wersji GLA. Począwszy od jednostki napędowej M139, która została ręcznie złożona przez jednego inżyniera w Affalterbach (jego podpis widnieje na pokrywie silnika), nowej większej turbosprężarki twin-scroll, poprzez dwusprzęgłową skrzynię biegów AMG SPEEDSHIFT DCT-8G, układ przeniesienia napędu na 4 koła AMG Performance 4MATIC+ z kontrolą rozdziału momentu obrotowego AMG Torque Control, obniżone i zoptymalizowane przez AMG zawieszenie wyposażone w system zmiennego tłumienia AMG Ride Control, aż po wydajne wielotłoczkowe hamulce AMG oraz 21-calowe kute felgi aluminiowe AMG, na które naciągnięto sportowe opony Yokohama o profilu 35 i indeksie prędkości Y z limitem prędkości 300km/h. Tak zbudowany samochód musi legitymować się świetnymi osiągami: moc 387 KM, moment obrotowy 480 Nm, pierwsze 100km/h osiąga w 4,4s.
Sportowy charakter samochodu nie wyklucza jednak jego pełnej użytkowości. GLA 45 AMG pozostał rodzinnym SUVem. Przestronne wygodne wnętrze oraz pojemny bagażnik z podwójna podłogą, prześwit umożliwiający pokonywanie krawężników, sprężyste zawieszenie w trybie komfortowym umożliwia użytkowanie samochodu na co dzień. Jednak po zmianie nastaw samochodu pokrętłem zamontowanym w kierownicy jego charakter ulega drastycznej zmianie. Zaczynając od trybu „sport”, poprzez „sport+” a kończąc na „track” samochód staje się coraz bardziej bezpośredni i narwany. W układzie wydechowym otwierają się klapy, obroty silnika sięgają czerwonego pola, a zawieszenie i układ kierowniczy utwardza się. Dzięki zaawansowanej elektronice samochód pozostaje pod pełną kontrolą kierowcy, który może czerpać prawdziwą przyjemność z mocy i natychmiastowych reakcji pojazdu. Na deser pozostaje możliwość aktywacji trybu „drift”, w którym samochód, pomimo stałego napędu na 4 koła, potrafi ślizgać się tylna osią.
13 listopada 2025 21:49
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Mercedes-Benz
Model pojazdu
GLA
Wersja
AMG 45 4Matic+ AMG Speedshift DCT 8G
Kolor
Czarny
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Rok produkcji
2023
VIN
Oblicz
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Apple CarPlay
Android Auto
Interfejs Bluetooth
Radio
Zestaw głośnomówiący
Gniazdo USB
Ładowanie bezprzewodowe urządzeń
System nawigacji satelitarnej
System nagłośnienia
Ekran dotykowy
Informacje o sprzedającym
Piotr
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2015
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie