Mercedes-Benz GLA AMG 45 4Matic+ AMG Speedshift DCT 8G - 1
Mercedes-Benz GLA AMG 45 4Matic+ AMG Speedshift DCT 8G - 2
Mercedes-Benz GLA AMG 45 4Matic+ AMG Speedshift DCT 8G - 3
Mercedes-Benz GLA AMG 45 4Matic+ AMG Speedshift DCT 8G - 4
Mercedes-Benz GLA AMG 45 4Matic+ AMG Speedshift DCT 8G - 5
Mercedes-Benz GLA AMG 45 4Matic+ AMG Speedshift DCT 8G - 6
Mercedes-Benz GLA AMG 45 4Matic+ AMG Speedshift DCT 8G - 7
Mercedes-Benz GLA AMG 45 4Matic+ AMG Speedshift DCT 8G - 8
Mercedes-Benz GLA AMG 45 4Matic+ AMG Speedshift DCT 8G - 9
Mercedes-Benz GLA AMG 45 4Matic+ AMG Speedshift DCT 8G - 10
Mercedes-Benz GLA AMG 45 4Matic+ AMG Speedshift DCT 8G - 11
Mercedes-Benz GLA AMG 45 4Matic+ AMG Speedshift DCT 8G - 12
Mercedes-Benz GLA AMG 45 4Matic+ AMG Speedshift DCT 8G - 13
Mercedes-Benz GLA AMG 45 4Matic+ AMG Speedshift DCT 8G - 14
Mercedes-Benz GLA AMG 45 4Matic+ AMG Speedshift DCT 8G - 15
Mercedes-Benz GLA AMG 45 4Matic+ AMG Speedshift DCT 8G - 16
Mercedes-Benz GLA AMG 45 4Matic+ AMG Speedshift DCT 8G - 17
Mercedes-Benz GLA AMG 45 4Matic+ AMG Speedshift DCT 8G - 18
Mercedes-Benz GLA AMG 45 4Matic+ AMG Speedshift DCT 8G - 19
Mercedes-Benz GLA AMG 45 4Matic+ AMG Speedshift DCT 8G - 20
Mercedes-Benz GLA AMG 45 4Matic+ AMG Speedshift DCT 8G - 21
Mercedes-Benz GLA AMG 45 4Matic+ AMG Speedshift DCT 8G - 22
Mercedes-Benz GLA AMG 45 4Matic+ AMG Speedshift DCT 8G - 23
Mercedes-Benz GLA AMG 45 4Matic+ AMG Speedshift DCT 8G - 24
Mercedes-Benz GLA AMG 45 4Matic+ AMG Speedshift DCT 8G - 25
Mercedes-Benz GLA AMG 45 4Matic+ AMG Speedshift DCT 8G - 26
Mercedes-Benz GLA AMG 45 4Matic+ AMG Speedshift DCT 8G - 27
Mercedes-Benz GLA AMG 45 4Matic+ AMG Speedshift DCT 8G - 28
Mercedes-Benz GLA AMG 45 4Matic+ AMG Speedshift DCT 8G - 29
Mercedes-Benz GLA AMG 45 4Matic+ AMG Speedshift DCT 8G - 30
Mercedes-Benz GLA AMG 45 4Matic+ AMG Speedshift DCT 8G - 31
Mercedes-Benz GLA AMG 45 4Matic+ AMG Speedshift DCT 8G - 32

1 / 33

Mercedes-Benz GLA AMG 45 4Matic+ AMG Speedshift DCT 8G - 1
Mercedes-Benz GLA AMG 45 4Matic+ AMG Speedshift DCT 8G - 2
Mercedes-Benz GLA AMG 45 4Matic+ AMG Speedshift DCT 8G - 3
Mercedes-Benz GLA AMG 45 4Matic+ AMG Speedshift DCT 8G - 4
Mercedes-Benz GLA AMG 45 4Matic+ AMG Speedshift DCT 8G - 5
Mercedes-Benz GLA AMG 45 4Matic+ AMG Speedshift DCT 8G - 6
Mercedes-Benz GLA AMG 45 4Matic+ AMG Speedshift DCT 8G - 7
Mercedes-Benz GLA AMG 45 4Matic+ AMG Speedshift DCT 8G - 8
Mercedes-Benz GLA AMG 45 4Matic+ AMG Speedshift DCT 8G - 9
Mercedes-Benz GLA AMG 45 4Matic+ AMG Speedshift DCT 8G - 10
Mercedes-Benz GLA AMG 45 4Matic+ AMG Speedshift DCT 8G - 11
Mercedes-Benz GLA AMG 45 4Matic+ AMG Speedshift DCT 8G - 12
Mercedes-Benz GLA AMG 45 4Matic+ AMG Speedshift DCT 8G - 13
Mercedes-Benz GLA AMG 45 4Matic+ AMG Speedshift DCT 8G - 14
Mercedes-Benz GLA AMG 45 4Matic+ AMG Speedshift DCT 8G - 15
Mercedes-Benz GLA AMG 45 4Matic+ AMG Speedshift DCT 8G - 16
Mercedes-Benz GLA AMG 45 4Matic+ AMG Speedshift DCT 8G - 17
Mercedes-Benz GLA AMG 45 4Matic+ AMG Speedshift DCT 8G - 18
Mercedes-Benz GLA AMG 45 4Matic+ AMG Speedshift DCT 8G - 19
Mercedes-Benz GLA AMG 45 4Matic+ AMG Speedshift DCT 8G - 20
Mercedes-Benz GLA AMG 45 4Matic+ AMG Speedshift DCT 8G - 21
Mercedes-Benz GLA AMG 45 4Matic+ AMG Speedshift DCT 8G - 22
Mercedes-Benz GLA AMG 45 4Matic+ AMG Speedshift DCT 8G - 23
Mercedes-Benz GLA AMG 45 4Matic+ AMG Speedshift DCT 8G - 24
Mercedes-Benz GLA AMG 45 4Matic+ AMG Speedshift DCT 8G - 25
Mercedes-Benz GLA AMG 45 4Matic+ AMG Speedshift DCT 8G - 26
Mercedes-Benz GLA AMG 45 4Matic+ AMG Speedshift DCT 8G - 27
Mercedes-Benz GLA AMG 45 4Matic+ AMG Speedshift DCT 8G - 28
Mercedes-Benz GLA AMG 45 4Matic+ AMG Speedshift DCT 8G - 29
Mercedes-Benz GLA AMG 45 4Matic+ AMG Speedshift DCT 8G - 30
Mercedes-Benz GLA AMG 45 4Matic+ AMG Speedshift DCT 8G - 31
Mercedes-Benz GLA AMG 45 4Matic+ AMG Speedshift DCT 8G - 32

Najważniejsze

Przebieg

48 370 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

SUV

Pojemność skokowa

1 991 cm3

Moc

387 KM

Opis

Mercedes GLA w jednaj z najmocniejszych wersji 45 AMG oraz bardzo ciekawej kompletacji wyposażenia. Samochód po serwisie (olej+filtry), przód samochodu (zderzak, maska, błotniki, słupki A), newralgiczne miejsca nadwozia oraz wnętrza zabezpieczone folią PPF. Nowe opony Yokohama homologowane przez mercedesa. Pojazd bez śladów eksploatacji.


Samochód w kolorze „Nachtschwarz” – jest to najgłębszy czarny kolor w palecie mercedesa. Konsekwentnie w konfiguratorze został dobrany również pakiet Night – wyczernienie wielu elementów nadwozia (m.in. niektóre emblematy, listwy wokół szyb, listwy grilla). Pakiet aerodynamiczny mercedesa (spoilery na przednim zderzaku i nad tylną klapą) zmienia całkowicie bryłę nadwozia – zamiast rodzinnego SUVa widzimy zadziornego hot hatcha. Jednocześnie świetne wyposażenie takie jak: regulowane elektrycznie fotele z pamięciami, tapicerka z alcantary i skóry, nagłośnienie premium Burmester, systemy wspomagające kierowcę, kamery 360, ładowarka indukcyjna, oświetlanie ambientowe wnętrza z możliwością zmiany kolorów, sprawia, że jego codzienna eksploatacja jest przyjemnością.


GLA 45 AMG został w całości mechaniczne zmodyfikowany przez pracowników AMG w stosunku do innych wersji GLA. Począwszy od jednostki napędowej M139, która została ręcznie złożona przez jednego inżyniera w Affalterbach (jego podpis widnieje na pokrywie silnika), nowej większej turbosprężarki twin-scroll, poprzez dwusprzęgłową skrzynię biegów AMG SPEEDSHIFT DCT-8G, układ przeniesienia napędu na 4 koła AMG Performance 4MATIC+ z kontrolą rozdziału momentu obrotowego AMG Torque Control, obniżone i zoptymalizowane przez AMG zawieszenie wyposażone w system zmiennego tłumienia AMG Ride Control, aż po wydajne wielotłoczkowe hamulce AMG oraz 21-calowe kute felgi aluminiowe AMG, na które naciągnięto sportowe opony Yokohama o profilu 35 i indeksie prędkości Y z limitem prędkości 300km/h. Tak zbudowany samochód musi legitymować się świetnymi osiągami: moc 387 KM, moment obrotowy 480 Nm, pierwsze 100km/h osiąga w 4,4s.


Sportowy charakter samochodu nie wyklucza jednak jego pełnej użytkowości. GLA 45 AMG pozostał rodzinnym SUVem. Przestronne wygodne wnętrze oraz pojemny bagażnik z podwójna podłogą, prześwit umożliwiający pokonywanie krawężników, sprężyste zawieszenie w trybie komfortowym umożliwia użytkowanie samochodu na co dzień. Jednak po zmianie nastaw samochodu pokrętłem zamontowanym w kierownicy jego charakter ulega drastycznej zmianie. Zaczynając od trybu „sport”, poprzez „sport+” a kończąc na „track” samochód staje się coraz bardziej bezpośredni i narwany. W układzie wydechowym otwierają się klapy, obroty silnika sięgają czerwonego pola, a zawieszenie i układ kierowniczy utwardza się. Dzięki zaawansowanej elektronice samochód pozostaje pod pełną kontrolą kierowcy, który może czerpać prawdziwą przyjemność z mocy i natychmiastowych reakcji pojazdu. Na deser pozostaje możliwość aktywacji trybu „drift”, w którym samochód, pomimo stałego napędu na 4 koła, potrafi ślizgać się tylna osią.

 

13 listopada 2025 21:49

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Mercedes-Benz

Model pojazdu

GLA

Wersja

AMG 45 4Matic+ AMG Speedshift DCT 8G

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2023

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

200000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Apple CarPlay

Android Auto

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

Ładowanie bezprzewodowe urządzeń

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Informacje o sprzedającym

Piotr

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2015

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni