Mercedes-Benz GLC 300 de 4-Matic - 2
Mercedes-Benz GLC 300 de 4-Matic - 3
Mercedes-Benz GLC 300 de 4-Matic - 4
Mercedes-Benz GLC 300 de 4-Matic - 5
Mercedes-Benz GLC 300 de 4-Matic - 6
Mercedes-Benz GLC 300 de 4-Matic - 7
Mercedes-Benz GLC 300 de 4-Matic - 8
Mercedes-Benz GLC 300 de 4-Matic - 9
Mercedes-Benz GLC 300 de 4-Matic - 10
Mercedes-Benz GLC 300 de 4-Matic - 11
Mercedes-Benz GLC 300 de 4-Matic - 12
Mercedes-Benz GLC 300 de 4-Matic - 13
Mercedes-Benz GLC 300 de 4-Matic - 14
Mercedes-Benz GLC 300 de 4-Matic - 15
Mercedes-Benz GLC 300 de 4-Matic - 16
Mercedes-Benz GLC 300 de 4-Matic - 17
Mercedes-Benz GLC 300 de 4-Matic - 18
Mercedes-Benz GLC 300 de 4-Matic - 19
Mercedes-Benz GLC 300 de 4-Matic - 20
Mercedes-Benz GLC 300 de 4-Matic - 21
Mercedes-Benz GLC 300 de 4-Matic - 22
Mercedes-Benz GLC 300 de 4-Matic - 23
Mercedes-Benz GLC 300 de 4-Matic - 24
Mercedes-Benz GLC 300 de 4-Matic - 25
Mercedes-Benz GLC 300 de 4-Matic - 26
Mercedes-Benz GLC 300 de 4-Matic - 27
Mercedes-Benz GLC 300 de 4-Matic - 28
Mercedes-Benz GLC 300 de 4-Matic - 29
Mercedes-Benz GLC 300 de 4-Matic - 30

1 / 31

video
Mercedes-Benz GLC 300 de 4-Matic - 2
Mercedes-Benz GLC 300 de 4-Matic - 3
Mercedes-Benz GLC 300 de 4-Matic - 4
Mercedes-Benz GLC 300 de 4-Matic - 5
Mercedes-Benz GLC 300 de 4-Matic - 6
Mercedes-Benz GLC 300 de 4-Matic - 7
Mercedes-Benz GLC 300 de 4-Matic - 8
Mercedes-Benz GLC 300 de 4-Matic - 9
Mercedes-Benz GLC 300 de 4-Matic - 10
Mercedes-Benz GLC 300 de 4-Matic - 11
Mercedes-Benz GLC 300 de 4-Matic - 12
Mercedes-Benz GLC 300 de 4-Matic - 13
Mercedes-Benz GLC 300 de 4-Matic - 14
Mercedes-Benz GLC 300 de 4-Matic - 15
Mercedes-Benz GLC 300 de 4-Matic - 16
Mercedes-Benz GLC 300 de 4-Matic - 17
Mercedes-Benz GLC 300 de 4-Matic - 18
Mercedes-Benz GLC 300 de 4-Matic - 19
Mercedes-Benz GLC 300 de 4-Matic - 20
Mercedes-Benz GLC 300 de 4-Matic - 21
Mercedes-Benz GLC 300 de 4-Matic - 22
Mercedes-Benz GLC 300 de 4-Matic - 23
Mercedes-Benz GLC 300 de 4-Matic - 24
Mercedes-Benz GLC 300 de 4-Matic - 25
Mercedes-Benz GLC 300 de 4-Matic - 26
Mercedes-Benz GLC 300 de 4-Matic - 27
Mercedes-Benz GLC 300 de 4-Matic - 28
Mercedes-Benz GLC 300 de 4-Matic - 29
Mercedes-Benz GLC 300 de 4-Matic - 30

Najważniejsze

Przebieg

34 000 km

Rodzaj paliwa

Hybryda Plug-in

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

SUV

Pojemność skokowa

1 950 cm3

Moc

306 KM

Czas ładowania do 80%

0.5 godzin

Czas ładowania do 100%

2.75 godzin

Kondycja baterii

100 %

Czas ładowania w domu 11 kw

3 godzin

Maksymalna moc ładowania

60

Opis

Wybrałem kombinację samochodu Plug-in (bo bardzo lubię jazdę elektrykiem) z silnikiem diesla. Tylko Mercedes ma taką kombinację (są hybrydy Volvo z dieslem, ale nie plug-in).

Samochodem w mieście jeżdżę tylko na prądzie- ma akumulator 30 kW umożliwiający przejechanie w mieście 100 km latem i 75 zimą- na moje potrzeby to zupełnie wystarcza (dane WLTP to 120 km). Jak ma się instalację fotowoltaiczną to jazda jest za darmo :) Ładuję z normalnego gniazdka 230V- w nocy ładuje się zazwyczaj do 100%.

W trasie z kolei to typowy diesel Mercedesa. Zużywa na autostradzie w Niemczech (jeżdżę gdzie można160 km/h) do 7 l/100 km. W Polsce na drodze krajowej nawet poniżej 5 l. A w trybie hybrydowym 3,5-4 l (w zależności od odległości). Łączny zasięg wyświetla1000 km i rzeczywiście tyle bez tankowania przejechałem z Budapesztu do Szczecina w 10 godzin!

Ma bogate wyposażenie- pakiet AMG, Advanced Plus z distronikiem, bezkluczykowym wchodzeniem, świetną nawigacją na dużym wyświetlaczu, dashcam, elektryczny bagażnik, fotele z pamięcią.

Samochód zamówiłem w kolorze srebrny mojave metalik. Po kilku miesiącach oczekiwania i przesuwaniu terminu odbioru samochód bez żadnej wcześniejszej informacji przyszedł w kolorze... białym. Wyjaśnienie- w międzyczasie wycofano wybrany kolor lakieru. Zdecydowałem się odebrać auto i dać je do oklejenia folią w kolorze szarego półmatu. Efekt widać na zdjęciach :) Nie ma chyba drugiego takiego koloru GLC w Polsce.

Jeszcze tapicerka- świetnie dla mnie wyglądająca jasna skóra ekologiczna- bardzo dobrze wygląda i jest łatwa w utrzymaniu czystości.

Samochód plug-in ma tak, jak elektryk ogrzewanie postojowe i klimatyzację postojową. Można te funkcje włączyć za pomocą aplikacji oraz ustawić tygodniowy harmonogram.

Fotele z przodu mają pamięć ustawień i pewien rodzaj masażu.

Elektryczną klapę bagażnika otwierać można i zamykać ruchem nogi.

Domówiłem też szybkie ładowanie DC (60 kW)

Auto ma asystenta parkowania- sam potrafi zaparkować równolegle i prostopadle. Ma też znakomity system kamer 360 stopni oraz widok podłoża pod pojazdem.

Samochód w tej konfiguracji kosztuje obecnie 379 000 zł : https://www.mercedes-benz.pl/passengercars/mercedes-benz-cars/car-configurator.html/onlinecode/CCci/PL/pl/MU3Z977S/?pid=direct_link_entry

W cenie są dodatkowo opony zimowe.

Auto ma pakiet gwarancyjny na kolejne 2 lata.

Sprzedaję ten samochód ponieważ kupiłem całkowicie elektryczny korzystając z dopłaty a na trasy mam w firmie drugi, spalinowy.

 

13 sierpnia 2025 21:11

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Mercedes-Benz

Model pojazdu

GLC

Wersja

300 de 4-Matic

Kolor

Szary

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2023

Generacja

II (2022-)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

279000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Ubezpieczenie

financing/insurance

Interesuje Cię możliwość ubezpieczenia samochodu?

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Apple CarPlay

Android Auto

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

Ładowanie bezprzewodowe urządzeń

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu

Dostęp do internetu

Informacje o sprzedającym

Irek

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2014

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni