Na sprzedaż Mercedes-Benz E200 S211 w wersji EVO Avantgarde z 2009 roku – ostatni wypust modelu.
Samochód z niezawodnym silnikiem benzynowym, manualna skrzynia 6-biegowa, zadbany technicznie i wizualnie, z regularnie prowadzoną historią napraw.
Wyposażony w instalację gazową STAG, co czyni go wyjątkowo ekonomicznym w użytkowaniu.
Najważniejsze cechy:
- Rok produkcji: 2009 – ostatni rok produkcji W211
- Wersja: EVO Avantgarde
- Silnik benzynowy z instalacją LPG STAG
- Skrzynia manualna 6-biegowa
- Skórzana tapicerka w bardzo dobrym stanie
- Elektryczny Szyberdach
- Elektryczne fotele z pamięcią ustawień
- Duża fabryczna nawigacja
- Zawieszenie pneumatyczne – regeneracja miechów w 2024 roku
- Doświetlanie zakrętów
- Howany hak
- Czujniki parkowania
Serwis i stan techniczny:
- Regularnie prowadzona historia napraw
- Kompleksowa wymiana olejów: silnik, skrzynia, most
- Wymienione wszystkie filtry i płyny eksploatacyjne
- Nowe rury, świece, żarówki xenonowe itp
- Brak usterek, samochód gotowy do jazdy bez żadnego wkładu
Czym wyróżnia się W211 EVO (2009) od wcześniejszych wersji?
- Ostatnia seria produkcyjna W211 – tzw. "EVO" (facelift w fazie końcowej)
- Zastosowano udoskonaloną elektronikę i sterowniki (mniej awaryjne)
- Poprawiona trwałość zawieszenia i podzespołów – korzysta z doświadczeń z całego cyklu modelu
- Najnowsze wersje silników i skrzyń biegów przed wejściem modelu W212
- Nowsze wersje systemów ESP, ABS, oświetlenia, audio i COMAND
- Zmiany w materiałach wykończeniowych – lepsze spasowanie i wyciszenie wnętrza
- Najmniej awaryjna wersja W211 – ostatnie wypusty eliminowały typowe choroby wieku dziecięcego wcześniejszych lat
Zalety manualnej skrzyni biegów (6-biegowej) w E200:
- Pełna kontrola nad autem
- Świetna do jazdy miejskiej i dynamicznej – kierowca decyduje, kiedy i jak zmieniać biegi
- Lepiej znosi eksploatację na gazie – brak automatyki = mniej kosztownych napraw
- Niższe koszty serwisowe
- Manualna skrzynia jest prostsza konstrukcyjnie – brak kosztownej wymiany oleju, konwertera, sterowników
- Brak typowych problemów z automatem (szarpania, opóźnienia, tryb awaryjny)
- Mniejsze zużycie paliwa i LPG
- Kierowca może łatwiej utrzymać niższe obroty – oszczędność szczególnie na trasie
- Trwałość
- Dobrze użytkowany manual potrafi przejechać kilkaset tysięcy kilometrów bez remontu
Egzemplarz:
Tego auta już nie spotkasz – to unikatowy egzemplarz pod względem rocznika, wersji i konfiguracji wyposażenia.
Wyposażony w dynamiczny, a zarazem ekonomiczny silnik benzynowy, który w połączeniu z instalacją LPG pozwala przejechać nawet ponad 1 200 km na jednym tankowaniu.
Samochód jest w stałej eksploatacji, a każda, nawet drobna usterka była usuwana na bieżąco – wszystko udokumentowane fakturami zakupu i serwisu, wyłącznie na częściach oryginalnych lub jakości OE.
To model o ponadepokowym wyglądzie i ponadczasowej stylistyce, który wciąż przyciąga spojrzenia i wyróżnia się na tle współczesnych aut.