Witam. Na sprzedaż moja S klasa w wersji Long z bardzo, ale to bardzo żwawym silnikiem 4.7 na dwóch turbinach (435km, 700nm). Auto zadbane, dobrze wyposażone, między innymi:
Fotele przednie pompowane z masażami (grzane, wentylowane + komfortowe zagłówki)
Rolety w tylnych drzwiach i tylnej szybie
Dociągi, automatyczna klapa bagażnika
Keyless
Nagłośnienie Harman Kardon
Szyby termoizolacyjne Sungate
Szyberdach, uchwyty na kubki, automatycznie ściemniane lusterka itp
Distronic Plus (radary, aktywny tempomat)
Pakiet stylistyczny AMG (przedni zderzak założony z pełnej wersji AMG)
Pakiet Sport
Zawieszenie Airmatic (po pełnym serwisie)
Lampy Xenon z doświetlaniem zakrętów
Asystent pasa ruchu (wraca na pas jazdy po przekroczeniu linii)
Asystent wykrywania zmęczenia kierowcy
Martwe pola w lusterkach
Asystent parkowania
Od razu po zakupie w aucie zrobiono:
Pełny serwis olejowy, tj. silnik, skrzynia, napęd. Wszystkie z ASO Białystok (żadne allegro z dopiskiem oryginał), poza olejem napędu (nie sprzedają w ASO, więc zalany fuchs - robi oleje dla Mercedes). Silnik płukałem olejami zgodnymi z normą, bez żadnych płukanek - nie ufam.
Nowy oryginalny AMK kompresor zawieszenia, blok zaworowy Arnott (jakość oryginału), filtr Airmatic + przewody + zestaw mocowanie kompresora ASO, poprzedni właściciel wymienił amortyzatory na nowe Arnott
Nowe świecie i poduszki silnika ASO, poduszka skrzyni Lemforder. Drążki + końcówki i oczywiście ustawiono zbieżność
Usunięto typowe bolączki jakie mogą pojawić się w tym silniku i ogólnie w W221
Zawór nagrzewnicy na podszybiu ASO
Przewody chłodzenia turbo ASO
Napinacze rozrządu wymienione na poprawione ASO
Wprasowano zawory olejowe do bloku silnika ASO - czyli silnik pozbawiony ewentualnych wad fabrycznych.