Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 1
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 2
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 3
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 4
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 5
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 6
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 7
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 8
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 9
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 10
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 11
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 12
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 13

1 / 14

Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 1
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 2
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 3
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 4
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 5
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 6
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 7
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 8
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 9
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 10
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 11
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 12
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 13

Najważniejsze

Przebieg

179 124 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

2 960 cm3

Moc

220 KM

Opis

Dzień dobry,


Dzisiaj mam do zaoferowania mój prywatny samochód, którego jestem posiadaczem od 6 lat. Jest to samochód wyjątkowy z kilku względów. Po pierwsze jest to kultowy "baleron" czyli W124. Posiada 24 zaworowy 3 litrowy silnik o mocy 220hp. Jest to wersja sportline wraz z manualna skrzynia getrag (wszystkie biegi są odwrotnie).


Mercedes posiada znikomy jak na tę jednostkę przebieg - 179.124 km


Auto zakupiłem w mizernym stanie technicznym natomiast bez rdzy. Wolałem projekt mechaniczny niż ratowanie nadwozia. Auto trafiło na 2 sesje do serwisu znanego miłośnikom marki czyli do Pana Leszka Borowskiego z Piastowa do którego trafia większość klasyków z całej Polski i nie tylko.


Podczas pierwszej sesji został zrobiony cały silnik. Silnik został rozebrany do tłoków i wymienione wszystko co było do wymiany (łącznie z tłokami). Oprócz tego wiadomo - nowy rozrząd, głowica, osprzęt. Kompresja jak u nowego. Na chwilę obecną wymiana zostaje regularna wymiana oliwy plus regulacja K-Jet.


Druga sesja to wymiana całego zawieszenia, hamulców, i tzw pierdół czyli pneumatycznych zagłówków, elektrycznej anteny, przerobienie całego układu klimatyzacji na nowy w tym nowy kompresor, chłodnica itp.


Te 2 sesję to koszt prawie 30k PLN.


Auto w zasadzie jest doprowadzone do stanu idealnego. Ostatnio na wizycie w studiu detailingowym gdzie został porządnie wyprany i spolerowany.

Na ten czas auto pod opieką Mercedes Hi-Tec Performance w Dziekanowie Leśnym. Dla fanatyków marki nie trzeba reklamować tych Panów. Robią tylko auta wyczynowe ze stajni AMG.


Auto jak na swoje lata prezentuje się genialnie. Ma sportowe zawieszenie, idealny dźwięk z rzędowej "szóstki" i fajne dodatki jak sportowe, skórzane fotele recaro, elektryczny szyberdach, podgrzewane fotele czy wspomniana wcześniej sportowa skrzynia.


Autem jeździ się idealnie. Płynie.


Cena jest trudna do oszacowania bo mnie już wyszedł dużo za dużo (zakup plus serwis). Tańszy już nie będzie.

 

10 października 2025 15:14

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Mercedes-Benz

Model pojazdu

W124 (1984-1993)

Kolor

Szary

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

4

Rok produkcji

1990

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

50000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Informacje o sprzedającym

Rafał

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2014

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni