Prezentowany Mercedes opuścił fabrykę w Stuttgarcie w 1991r, a mimo to określiłem jego stan jako FABRYCZNY. Dlaczego? Bo mimo upływu 34 lat, w tym egzemplarzu niewiele się zmieniło...
Stan licznika nie wskazuje już kilkunastu km jak to było w 1991r, aktualny przebieg to niecałe 217000km. Mimo to, samochód prowadzi się jak nowy, zawieszenie absolutnie nie wykazuje jakichkolwiek objawów zmęczenia. Silnik pracuje jak przysłowiowy zegarek, aż chce się go poprostu słuchać:). Wnętrze tego Mercedesa sprawia wrażenie jakby właśnie wyjechał z fabryki. Lakier jest niemal w 100% oryginalny - lakierowany był przedni prawy błotnik i drzwi kierowcy, na wszystkich pozostałych elementach karoserii lakier jest nadal fabryczny. Podłoga nadal pokryta oryginalną fabryczną konserwacją. Podobnie jak w 1991r, tak i dzisiaj ten Mercedes nie wie co to jest korozja. Podobnie jak 1991r, na felgach założone są opony DUNLOP, tyle że wtedy były z 1991 roku, a teraz są z 2025r.
Popatrzeć na tego Mercedesa, posłuchać tego Mercedesa, czy w końcu pojeździć tym Mercedesem to WIELKA przyjemność nie tylko dla fanów W124.
Wiem, że ani zdjęcia, ani opis nie są wstanie Państwa w 100% przekonać, że ten Mercedes wygląda i jedzie jaby dopiero co opuścił fabrykę, dlatego zapraszam na oględziny i jazdę próbną.
Dodam, że Mercedes posiada opinię rzeczoznawcy motorazycjnego pod kątem spełnienia kryteriów, aby uznać go za pojazd kolekcjonerski.
Dołączyłem zdjęcia wydanej opinii.
Ponieważ często Państwo pytacie, dodam jeszcze jedną informację: ten Mercedes NIGDY nie był odrestaurowywany. Nie było takiej potrzeby. Poprostu od dnia wyjazdu z fabryki, po dzień dzisiejszy jest dbany i stąd taki a nie inny stan.