MINI ONE Standard - 1
MINI ONE Standard - 2
MINI ONE Standard - 3
MINI ONE Standard - 4
MINI ONE Standard - 5
MINI ONE Standard - 6
MINI ONE Standard - 7
MINI ONE Standard - 8
MINI ONE Standard - 9
MINI ONE Standard - 10

1 / 11

MINI ONE Standard - 1
MINI ONE Standard - 2
MINI ONE Standard - 3
MINI ONE Standard - 4
MINI ONE Standard - 5
MINI ONE Standard - 6
MINI ONE Standard - 7
MINI ONE Standard - 8
MINI ONE Standard - 9
MINI ONE Standard - 10

Najważniejsze

Przebieg

242 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Auta miejskie

Pojemność skokowa

1 598 cm3

Moc

90 KM

Opis

Po 5 latach nadszedł czas rozstania się z moim oczkiem w głowie. MINI nigdy nie zawiodło. Wzrok przechodniów – gwarantowany.

Auto zostało wyprodukowane 22.06.2005 roku, z fabryki wyjechało jako MINI One z silnikiem W10B16A – Tritec – 16 zaworowa jednostka utworzona w kooperacji Chryslera z BMW (Nie mylić z silnikami PSA montowanymi od 2007 r). Silnik jest niezawodny – jak kowadło, nie pobiera oleju! Jeździ na 5W40. Skrzynia Getrag – 5cio biegowa – o wiele bardziej wytrzymała od Midland’ów montowanych do 2004 r włącznie – olej w skrzyni zmieniany w ubiegłym roku.

Wszystkie naprawy wykonywane na bieżąco, przez osobę, która jest fanem i znawcą marki. Na MINI nie oszczędzałam nigdy. Hamulce wymieniane w ubiegłym roku (koniec sierpnia). Interwały olejowe 8-10 tys – ostatnia wymiana okolice lutego 2025r. 3 lata temu wymieniona maglownica, pompa wspomagania działa, wymieniony rezystor wentylatora 1-ego biegu.

W tym roku auto przeszło spory lifting – wymienione oryginale lampy na xenon, założone dodatkowe halogeny, zmieniona koła z 16” na 17” nowe opony wielosezonowe – założone na początku roku, obniżony o -30mm na Eibach ProKit. Ma fenomenalne właściwości jezdne, trzyma się drogi jak przyklejony – jeden z ostatnich gokartów dających taką frajdę z jazdy.

Wydech końcowy zrobiony ze stali kwasowej – nie zardzewieje nigdy, końcówka założona od nowego BMW – wydech robiony w PrzemoCar w Boryszewie 3 lata temu.

Komputer – jednostka wymieniona z 90KM moc podniesiona na ok 120 KM – czuć różnicę, nie byłam na hamowni.

Środek – wysoka wersja wyposażenia jak na One! M.in. znajdziemy w nim:

Kolor Astro Black Metalic – A25 (niby granat niby czarny) podgrzewane fotele, regulowana wysokość i lędźwie, fotochromatyczne lusterko wsteczne, komputer pokładowy sterowany manetką (info o temperaturze, zasięgu, sredniej prędkości, spalaniu), panorama – sprawna, multifunkcyjna, skórzana kierownica z Cooper S, antracytowy środek, czarna podsufitka, dodatkowa popielniczka, climatronic – sprawny, dołączam liste rozkodowaną po VIN.

3 lata temu usunięta korozja pod lampą z tyłu – typowe miejsce dla tego modelu – miejsce zostało zacynowane, więc tam już ruda nigdy nie wróci.

MINI jest autem, które bierze udział w zlotach – we wrześniu 2024 r było gościem na Błoniach PGE Narodowego – Future Youngtimer, w czerwcu 2025 brało udział w Rajdzie MINI w Gdańsku organizowanym przez MINI Zdunek i wielu innych event’ach.

Spalanie – ile wlejesz tyle wypije :) Średnie spalanie z komputera w cyklu mieszanym 8,3 L/100 km (prędkości autostradowe/miasto).

Jak na 20 letnie auto prezentuje się bardzo dobrze, z jedynych mankamentów: poprzedni właściciel wymieniał szybę czołową – był odprysk, wklejono stary sensor deszczu i zmierzchu – być może z racji stażu czujnik nie działa – żel który jest w środku nie przylega idealnie do szyby. Drugi minus korozja pod tylna blendą rejestracyjna – również typowe miejsce dla tego modelu, wielkości paznokcia. Auto ma ryski.

Do obejrzenia w Otwocku k. Warszawy po wcześniejszym kontakcie telefonicznym, aktualnie jest garażowane i czeka na nowego właściciela z prawie pełnym bakiem paliwa.

Przyjedź, zobacz, wsiądź, przejedź się i gwarantuje miłość od pierwszego wejrzenia!

Cena 16 tys polskich złotych do rozsądnej negocjacji, nie interesuje mnie zamiana.

 

2 lipca 2025 9:13

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

MINI

Model pojazdu

ONE

Wersja

Standard

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

3

Liczba miejsc

4

Rok produkcji

2005

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

16000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Paulina

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2020

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store