Brytyjska dusza, niemiecka technologia, francuskie serce:)
Autko ma swoją magię, którą czuć od pierwszej jazdy :)
Różne punkty warte wyróżnienia:
> jeździłem nim od czerwca 2024, zrobiłem niecałe 10k km bezusterkowo
> na zimę klasyczne oryginalne felgi stalowe z oponami Kleber HP3 175x65 R15
> na lato piękne, sportowe alufelgi białe z oponami Imperial Ecosport 2 205x45 R17
> lakier metallic British Racing Green
> samopoziomujące lampy przednie
> elektrycznie sterowane szyby oraz lusterka
> klimatyzacja automatyczna jednostrefowa
> kierownica i gałka zmiany biegów obszyte skórą
> uchwyt na telefon zaraz obok obrotościomierza
> czujniki ciśnienia w kołach
> czujnik poziomu płynu do spryskiwaczy
> ISOfix na tylnej kanapie
> odtwarzacz CD i złącze AUX ("Mini jack")
> centralny zamek (zrobiony przez poprzedniego właściciela pogwarancyjnie poza ASO)
> stan zewnętrzny: dobry, ryski i otarcia, uszczerbek przedniego zderzaka -> widać na zdjęciach
> stan wnętrza: bardzo dobry
> stan zawieszenia, napędu, podwozia, itd: dobry
> do obserwacji/ sprawdzenia w najbliższym czasie:
- auto nie ściąga, idealnie trzyma się drogi nawet przy większych prędkościach, ale warto byłoby zerknąć na zawieszenie
- trzyma obroty, kręci bez problemów, spalanie w normie ale warto byłoby zerknąć na układ wydechowy
> auto kupiłem od Polaka z okolic Wrocławia, wcześniej ponoć młoda dziewczyna - dane pokrywają się z dostępnymi w Internecie, historii sprzed przywiezienia do Polski nie znam, aczkolwiek o pierwszych latach można poczytać w oryginalnej książeczce serwisowej z Francji - wg zapewnień poprzedniego właściciela "bezwypadkowy" aczkolwiek widać, że autko jakieś mniejsze historie musiało mieć
> jeden kluczyk
> w lipcu 2025 wymieniona sonda Lambda
> zimą wymienione świece na Bosch
> brytyjska dusza, niemiecka technologia, francuskie serce - silnik Citroen/Peugeot więc części zamienne dużo tańsze niż od BMW