Mitsubishi Eclipse 2000 GSi - 1
Mitsubishi Eclipse 2000 GSi - 2
Mitsubishi Eclipse 2000 GSi - 3
Mitsubishi Eclipse 2000 GSi - 4
Mitsubishi Eclipse 2000 GSi - 5
Mitsubishi Eclipse 2000 GSi - 6
Mitsubishi Eclipse 2000 GSi - 7
Mitsubishi Eclipse 2000 GSi - 8
Mitsubishi Eclipse 2000 GSi - 9
Mitsubishi Eclipse 2000 GSi - 10
Mitsubishi Eclipse 2000 GSi - 11
Mitsubishi Eclipse 2000 GSi - 12
Mitsubishi Eclipse 2000 GSi - 13
Mitsubishi Eclipse 2000 GSi - 14
Mitsubishi Eclipse 2000 GSi - 15
Mitsubishi Eclipse 2000 GSi - 16
Mitsubishi Eclipse 2000 GSi - 17
Mitsubishi Eclipse 2000 GSi - 18
Mitsubishi Eclipse 2000 GSi - 19
Mitsubishi Eclipse 2000 GSi - 20
Mitsubishi Eclipse 2000 GSi - 21
Mitsubishi Eclipse 2000 GSi - 22
Mitsubishi Eclipse 2000 GSi - 23
Mitsubishi Eclipse 2000 GSi - 24
Mitsubishi Eclipse 2000 GSi - 25
Mitsubishi Eclipse 2000 GSi - 26
Mitsubishi Eclipse 2000 GSi - 27
Mitsubishi Eclipse 2000 GSi - 28

1 / 29

Mitsubishi Eclipse 2000 GSi - 1
Mitsubishi Eclipse 2000 GSi - 2
Mitsubishi Eclipse 2000 GSi - 3
Mitsubishi Eclipse 2000 GSi - 4
Mitsubishi Eclipse 2000 GSi - 5
Mitsubishi Eclipse 2000 GSi - 6
Mitsubishi Eclipse 2000 GSi - 7
Mitsubishi Eclipse 2000 GSi - 8
Mitsubishi Eclipse 2000 GSi - 9
Mitsubishi Eclipse 2000 GSi - 10
Mitsubishi Eclipse 2000 GSi - 11
Mitsubishi Eclipse 2000 GSi - 12
Mitsubishi Eclipse 2000 GSi - 13
Mitsubishi Eclipse 2000 GSi - 14
Mitsubishi Eclipse 2000 GSi - 15
Mitsubishi Eclipse 2000 GSi - 16
Mitsubishi Eclipse 2000 GSi - 17
Mitsubishi Eclipse 2000 GSi - 18
Mitsubishi Eclipse 2000 GSi - 19
Mitsubishi Eclipse 2000 GSi - 20
Mitsubishi Eclipse 2000 GSi - 21
Mitsubishi Eclipse 2000 GSi - 22
Mitsubishi Eclipse 2000 GSi - 23
Mitsubishi Eclipse 2000 GSi - 24
Mitsubishi Eclipse 2000 GSi - 25
Mitsubishi Eclipse 2000 GSi - 26
Mitsubishi Eclipse 2000 GSi - 27
Mitsubishi Eclipse 2000 GSi - 28

Najważniejsze

Przebieg

215 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Coupe

Pojemność skokowa

1 997 cm3

Moc

149 KM

Opis

Na sprzedaż Mitsubishi Eclipse I generacji, którego jestem właścicielem od 5 lat.

Z daty pierwszej rejestracji w dokumentach widnieje rok 1995, jednak produkcja przypada na marzec 1991 :)

Samochód został sprowadzony w 2016 roku ze Szwajcarii, jestem jego czwartym właścicielem w Polsce.

Odkąd jestem w jego posiadaniu, nie widział zimy – gdy sól na drogach zbiera swoje żniwo, auto zawsze stało w ciepłym garażu.


Stan blacharski jest naprawdę niezły – nie cierpi na problemy tej generacji, takie jak przegnite kielichy, progi czy rdzewiejąca podłoga bagażnika. Wiadomo, na karoserii znajdzie się parę mankamentów, ale mówimy tutaj o 34-letnim aucie.


Przegląd techniczny ważny do: 20.09.2026

OC ważne do: 15.09.2026


Przez ostatnie 5 lat nie oszczędzałem swojego czasu ani środków na serwis i utrzymanie pojazdu – starałem się też naprawić błędy swoich poprzedników :)


Na przełomie stycznia i lutego, przy przebiegu 214 tys. km, Eclipse przeszedł bardzo duży serwis eksploatacyjny (faktura do wglądu dla zainteresowanych). Wymieniono m.in.:


- kompletny rozrząd z pompą wody,

- amortyzatory przednie,

- kompletne sprzęgło,

- łapę wysprzęglika oraz sam wysprzęglik,

- oleje: w silniku (Motul 5W50), skrzyni oraz maglownicy,

- wszystkie poduszki silnika (poliuretan – z powodu dostępności),

-filtr oleju, powietrza, paliwa,

- kompletna regeneracja wahaczy (piaskowanie, malowanie proszkowe, nowe tuleje, sworznie),

- planowanie pokrywy zaworów i wymianę uszczelki,

- nowy alternator,

- nowy czujnik TPS + regulacja,

- nową sondę lambda.


Dodatkowo, w trakcie mojego posiadania samochodu w poprzednich latach:

- założono nowe opony Vredestein Ultrac Satin 215/45 R17 z 2021 roku (wciąż mają prawie 8 mm bieżnika – niski przebieg),

-zregenerowano maglownicę układu wspomagania,

-wymieniono chłodnicę i wykonano czyszczenie układu chłodzenia,

- przeprowadzono kompletną regenerację tylnych hamulców (tarcze, klocki, przewody, reperaturki zacisków),

oraz wiele innych serwisów, wymagających mniejszych lub większych nakładów.

Nie wyświetlają się żadne komunikaty błędów ani Check Engine.


Z udogodnień:


Zamontowane jest radio Alpine oraz wzmacniacz Alpine Flex 4. Końcówka wydechu to basowy Turbo Works – chciałem wymienić ją na oryginalny, podwójny wydech, ale niestety nie udało mi się takiego zdobyć. Obecny jest głośny, ale może przypadnie Ci do gustu :D


Podsumowując:

Pomimo moich starań, by wystawić pojazd w jak najlepszym stanie i naprawić znane mi problemy, zawsze znajdzie się coś do zrobienia – taki już urok samochodów w tym wieku. Auto daje frajdę z jazdy, nigdy nie było katowane, ale wciąż ma swój pazur.


Silnik pracuje równo, na ten moment nie bierze oleju. Samochód prowadzi się pewnie, jedzie prosto i dobrze hamuje. Poza felgami, raczej wszystko jest w oryginale.


Z minusów, o których wiem:


- delikatne purchle na tylnym błotniku od strony pasażera oraz drzwiach kierowcy od środka,

- przecięty lakier bezbarwny na zaobleniu maski (podczas korekty lakieru),

- brak katalizatora,

- nie wysuwająca się antena radia,

- mała dziurka w rurze dolotowej (zaklejona taśmą – działa, ale nie wygląda),

- parę wgniotek na różnych elementach karoserii,

- luźna uszczelka drzwi kierowcy.

- wnętrze zadbane, ale paru plasticzków brakuje, malutka dziurka na fotelu kierowcy


Dlaczego sprzedaję?

Pora na coś większego i nowszego, czego nie będzie szkoda używać na co dzień. Wkrótce nie będę miał możliwości garażowania auta, a szkoda trzymać takiego staruszka pod chmurką :)


Jeśli jesteś zainteresowany/a – najlepiej zadzwoń, ustalimy termin oględzin samochodu i jazdy próbnej. Jeśli potrzebujesz więcej zdjęć to też możemy załatwić :)


Pozdrawiam,

Karol

 

22 czerwca 2025 23:36

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Mitsubishi

Model pojazdu

Eclipse

Wersja

2000 GSi

Kolor

Niebieski

Liczba drzwi

2

Liczba miejsc

4

Rok produkcji

1995

Generacja

I (1990-1995)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

23500

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Karol

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2025

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store