Mitsubishi Lancer Evolution GSR - 1
Mitsubishi Lancer Evolution GSR - 2
Mitsubishi Lancer Evolution GSR - 3
Mitsubishi Lancer Evolution GSR - 4
Mitsubishi Lancer Evolution GSR - 5
Mitsubishi Lancer Evolution GSR - 6
Mitsubishi Lancer Evolution GSR - 7
Mitsubishi Lancer Evolution GSR - 8
Mitsubishi Lancer Evolution GSR - 9
Mitsubishi Lancer Evolution GSR - 10
Mitsubishi Lancer Evolution GSR - 11

1 / 12

Mitsubishi Lancer Evolution GSR - 1
Mitsubishi Lancer Evolution GSR - 2
Mitsubishi Lancer Evolution GSR - 3
Mitsubishi Lancer Evolution GSR - 4
Mitsubishi Lancer Evolution GSR - 5
Mitsubishi Lancer Evolution GSR - 6
Mitsubishi Lancer Evolution GSR - 7
Mitsubishi Lancer Evolution GSR - 8
Mitsubishi Lancer Evolution GSR - 9
Mitsubishi Lancer Evolution GSR - 10
Mitsubishi Lancer Evolution GSR - 11

Najważniejsze

Przebieg

120 400 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

1 998 cm3

Moc

295 KM

Opis

Na sprzedaż Mitsubishi Lancer Evo X GSR, salon Polska, bezwypadkowy, rocznik 2008, przebieg 120 tys. km. Jestem trzecim właścicielem. Samochód bardzo mocno doinwestowany.

Silnik w pełni zakuty, tuleje Darton, turbo MHI 18k, wałki BC 272, sprężynki Manley. ECU Motec M800, ALS, regulacja boostu, launch control. Wystrojony przez Lutka na 470km/630nm.

Układ smarowania: zamontowana powiększona misa olejowa MAPerformance z przegrodami, catch can MAPerformance.

Układ paliwowy: bak z RSa (z przegrodami), pompa DW65c, w bagażniku swirl pot oraz pompa Boscha 044, wtryski DW 850cc.

Zawieszenie: Thunderlane 3-way (z zewnętrznymi termosami), stabilizatory Whiteline, tylne wahacze regulowane Whiteline, pełen zestaw tuleji, końcówek drążków kierowniczych i sworzni wahaczy Whiteline.

Układ hamulcowy: przód BBK Stoptecha 6-tłoczkowy, serwo z elektryczną pompą podciśnienia, przewody w oplocie.

Układ wydechowy: wydech MG, downpipe RM w heatshieldzie.

Napędy: Tylni dyfer pasywny od RSa, pompa ACD/AYC (zregenerowana przez Daniela Prysaka) przeniesiona do bagażnika, sprzęgło ACT, ulepszona pompa sprzęgła MAPerformance, nowy wysprzęglik, program do S-AWC od RRtuning.

Układ dolotowy: dolot Injen, intercooler AMS, BOV HKS SSQV4.

Koła: BC Forged (około 8.5kg jedna felga), opony Continental SportContact 7. Dorzucam drugi komplet kół org. Enkei z oponami zimowymi oraz opony semi-slick Advan.

Z zewnątrz: splitter przód Maxton, płyta aramidowa pod silnikiem, maska Seibon, tył lampy LED, na lakierze położona ceramika.

Wnętrze: Zamontowane zegary AFR i boostu, stacja SDA + kamera cofania (Tokyo Mitsubishi), kierownica obszyta alcantarą oraz dołożony spacer, short shifter Torque Solution, klimatyzacja po serwisie.


Świeżo po wymianie wszystkich olejów.


W razie pytań zapraszam do kontaktu telefonicznego.

 

24 listopada 2025 22:30

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Mitsubishi

Model pojazdu

Lancer Evolution

Wersja

GSR

Kolor

Szary

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2008

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

159000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Apple CarPlay

Android Auto

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

Ekran dotykowy

Informacje o sprzedającym

Szymon

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni