Auto w bogatej wersji - skóra + alcantara, dobre AUDIO z wooferem w bagażniku.
Outlander w wersji po lifcie (prod. od końca 2015r - modelowo od 2016r). Polift jest nie tylko dużo ładniejszy i nowocześniejszy, ale także dużo lepiej wyciszony (grubsze szyby, lepsze i grubsze maty wygłuszające) niż przedlift.
Gaz LPG zamontowany z butlą podwieszoną pod bagażnikiem (walec 48L). Wlew w klapie tankowania benzyny. Dzięki temu auto bardzo ekonomiczne w mieście na prądzie / hybrydowo oraz w trasie na LPG. Zasięg na LPG 340-420km.
Auto posiada nagrzewnicę 4kW, a więc bardzo szybko się dogrzewa zimą.
Dzięki akumulatorowi trakcyjnemu 12kWh, można auto dogrzać zdalnie lub wg kalendarza i użyć jej jako tzw WEBASTO,
Latem można włączyć zdalnie (zaprogramować) klimatyzację i ochłodzić wnętrze.
Koła letnie 18" - 5szt Alu oryginalne z czujnikami ciśnienia 225/55 98H (dokupione 5te koło jako zapas).
Koła zimowe 17" - Alu 5szt z czujnikami, 215/65 wyższy profil na zimę (dokupione 5te koło jako zapas).
Belki na dachu pod model (nie wystają, opływowe) - gratis.
Bateria sprawna, zasięg EV 37km - patrz zdjęcie!
Auto ładuje się z domowej sieci 230V ładowarką do 3,5kW (Specjalna, dużo lepsza jak oryginalna z badaniem wydajności sieci lokalnej i wieloma funkcjami!)
Gniazda ładowania: Typ1 - AC i ChaDemo - DC.
Kabel do ładowania ze staci AC na mieście w oryginalnej torbie Mitsubishi w komplecie.
Auto przez cały czas użytkowania było w ciągłej codziennej eksploatacji, a więc wszystko wymieniane w serwisie jak należy. Wyjazdy feryjne i wakacyjne z nartami, rowerami, itp do Włoch / Grecji / Chorwacji / Albanii.
Jest po przeglądzie technicznym w serwisie - przygotowane do kolejnych wakacji.
Hak do 1500kg - a więc rowery / przyczepka (Rav4 Hybrid ma tylko 800kg!)
Auto rodzinne i bardzo wszechstronne, zarówno na miasto, na co dzień, ale i w trasy, na wakacje z boksem na dachu i rowerami na haku :)
Outlander nie ma skrzyni CVT i klasycznego sprzęgła! Rozpędza się zawsze na silnikach elektrycznych bardzo płynnie i miękko. Jazda po mieście i manewrowanie bajkowe.
Dopiero przy około 80km/h zapina jedyny bieg mechaniczny z silnika spalinowego (domyślnie na trasie). To duża różnica w podejściu do napędów. Nie ma strat na przekładni / skrzyni / sprzęgle.
Posiada 2 silniki elektryczne z przodu i z tyłu o mocy po 82 PS każdy (synchroniczny i asynchroniczny do optymalizacji napędu - inżynierowie Mitsubishi dobrze to przemyśleli).
Napęd bez żadnych uszkodzeń czy zastrzeżeń - wszystko działa poprawnie!
Świetny automatyczny napęd 4x4 S-AWC .
Jest także możliwość wymuszenia trybu 4x4 np. przy jeździe w błocie lub kopnym śniegu - spisuje się doskonale.
Regulacja siły rekuperacji (odzysku energii) podczas hamowania, możliwa łopatkami przy kierownicy - bardzo wygodne rozwiązanie. Puszczasz gaz i auto hamuje - w trybie B5 na tyle mocno że zaświeca światła stopu.
Auto w posiadaniu od 6 lat. Sprowadzone z Holandii jako firmowe gdzie tych aut jest najwięcej z uwagi ulgi podatkowe. Było po lekkiej stłuczce: lewa lampa przód - pękł klosz i jest wymieniona cała oryg, lekko zagięty róg maski - naprawiony lakierowany oraz plastiki grill, halogen itp. Kilka zdjęć w ogłoszeniu dla uwiarygodnienia, reszta do wglądu / wysłania na maila.
Sprzedaję bo już mam nowsze większe.
W razie pytań proszę dzwonić.
Jeśli nie odbiorę (praca) proszę o sms z zapytaniem.