Witam serdecznie. Z bólem serca podąłem decyzje o sprzedaży swojego chrupka.
Mitsubishi Pajero gen. 1, 2.5TD , 1988r.
Samochód kupiłem w maju ubiegłego roku na dawce dla drugiego projektu. Poprzedni właściciel posiadał auto przez 17 lat i dojeżdżał autem codziennie do pracy. Ostatnie dwa lata samochód stał z powodu zatartej pompy paliwa, z którą lokalni mechanicy nie mogli sobie poradzić. Postanowiłem jednak spróbować postawić autko na nogi; w czerwcu ubiegłego roku zostało zrobione:
- regeneracja pompy paliwa (1100zł, dorzucam fakturę),
- wyczyszczenie układu paliwa,
- wymiana baku paliwa (używany w bardzo dobrym stanie),
- wymiana pływaka/ssaka paliwa (460zł., oryginał Hyundai),
- wymiana kompletna rozrządu,
- wymiana pasków osprzętu,
- wymiana pompy wody,
- wymiana termostatu,
- wymiana oleju wraz z kompletem filtrów,
- wymiana oleju w mostach przód/tył,
- wymiana płynów eksploatacyjnych (płynu chłodniczego, hamulcowego)
To spowodowało, że autko ożyło i przejeździłem nim ponad rok jako daily rezygnując tym samym z pomysłu na dawce. Samochód mechanicznie w pełni sprawny; silnik przy mrozach -20 palił po dwóch obrotach; bardzo ładnie brzmi i pracuje (możliwość podesłania nagrania pracy silnika) reduktor w pełni sprawny, mosty i skrzynia również. A aucie wszystko działa, radio (zaskakująco dobre nagłośnienie), cb radio, halogeny (góra).
W marcu tego roku zostało wykonane:
- regulacja zaworów,
- wymiana uszczelki pokrywy zaworowej,
- wymiana uszczelki misy olejowej (+ wyczyszczenie prewencyjnie smoka - był bez zabrudzeń),
- wymiana oleju wraz z filtrem;
- wymiana uszczelniacza wału napędowego (przód),
Z mankamentów:
- blacharka wymaga interwencji w najbliższym czasie (progi lewy/prawy, nadkola przód/tył)
- również hamulce w najbliższym czasie wymagałyby uwagi (słaby ręczny),
- rama w nie najgorszym stanie (VIN nieczytelny) lecz znajdą się miejsca w tyle, które również wymagają kilku łatek,
- nie działa kontrolka włączenia napędu (kabelek od czujnika urwany),
- szyberdach się nie odsuwa (nie cieknie),
Do samochodu dorzucam części, które poprzedni właściciel skompletował min.:- dolot powierza z filtrem stożkowym,
- pompę paliwa (najprawdopodobniej od nowszego modelu Pajero)
- osłonę plastikową rozrządu,
- turbinę (nie znam stanu),
- rurki paliwowe,
- nowy pasek osprzętu,
- koło rozrządu + koło pasowe,
- nowa linka ręcznego,
- osłony termiczne rozrusznika,
- oryginalne poszycie siedzenia kierowcy,
Zapraszam do kontaktu, pozdrawiam.
(*po więcej zdjęć odsyłam na OTOMOTO)
Dane samochodu:
Mitsubishi Pajero
Rok produkcji: 1988r.
Silnik: 2.5TD (90km)
Data pierwszej rejestracji: 22.11.1988r.
VIN: JMBL049GWJJ458833
Nr. rej.: KTA 1071U