1 / 41
Najważniejsze
Przebieg
232 208 km
Rodzaj paliwa
Diesel
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
SUV
Pojemność skokowa
2 477 cm3
Moc
95 KM
Opis
Witam, podjąłem decyzje o sprzedaży swojego Mitsubishi Pajero gen. 1, 2.5TD , 1988r., 3-drzwiową wersje. Samochód zakupiony w ubiegłym roku (czerwiec 2024r.) od pierwszego właściciela w kraju (od 2005r.), który zakupił samochód w Niemczech. Samochód zakupiony z myślą o wożeniu piesków i dojazdu na działkę. Przez ten rok samochodem pokonałem prawie 6tys. km. Auto jest w pełni sprawne, ciągle użytkowany; silnik w genialnym stanie, palący przy mrozach 20-sto stopniowych na pół obrotu, nie pobiera grama oleju. Miałem okazję ostatnio robić dłuższą trasę (ponad 200km.) i dla Pajerko autostradą lewym pasem 140km/h. nie stanowiło najmniejszego problemu. Mechanicznie silnik, skrzynia, oraz mosty (wszystko) w pełni sprawne. Napędy i sprzęgiełka również w pełni sprawne. Samochód na bieżąco serwisowany. W samochodzie podczas mojego użytkowanie zostało zrobione: - wymiana oleju silnikowego wraz z filtrami (oleju, paliwa, powietrza - czerwiec 2024), - wymiana oleju w przednim i tylnym moście (czerwiec 2024), - wymiana oleju w skrzyni biegów oraz reduktorze (czerwiec 2024), - wymiana płynu hamulcowego (czerwiec 2024), - wymiana płynu chłodniczego (czerwiec 2024), - wymiana uszczelki pokrywy zaworów (czerwiec 2024), - wymiana pasków osprzętu (czerwiec 2024), - wymiana termostatu (czerwiec 2024), - wymiana poduszek silnika, skrzyni biegów, i reduktora (czerwiec 2024), - wymiana przewodów paliwowych (czerwiec 2024), - wymiana rury wydechowej przedniej łączącej kolektory wydechowe (czerwiec 2024), - wymiana tłumika środkowego wraz z gumą mocującą (czerwiec 2024), - wymiana wysprzęglika wraz z płynem hydraulicznym (lipiec 2024), - wymiana uszczelki wału tylnego mostu (lipiec 2024), - wymiana resorów tylnych wraz z tulejami, wieszakami i śrubami (wrzesień 2024) - regeneracja rozrusznika (marzec 2025, na gwarancji), - wymiana oleju wraz z filtrami (oleju, paliwa, powietrza - czerwiec 2025), - wymiana synchronizatora pierwszego biegu wraz wałkiem (powodował wypadanie pierwszego biegu) i wymianą oleju w skrzyni (faktura i gwarancja na rok, październik 2025). Posiadam pełną dokumentacje fakturową dokonanych napraw którą przekaże nowemu właścicielowi. Wymienione zostały także opony na nowe zimowe Yokohama BluEarth Winter 205/80R16 (prod. 2024), na których samochód stoi. Z mankamentów Pajero posiada webasto do którego nie zaglądnąłem. Nie jest ono sprawne, próbuje się załączyć, lecz bez powodzenia, możliwe, że świeca wymaga wymiany. Blacharsko samochód w przyzwoitym stanie, poprzedni właściciel wymienił całe błotniki przednie na nowe (reparaturki błotników), drzwi w dołach, nadkola tylne i tył przy klapie bagażnika wymagają uwagi blacharskiej (widoczne na zdjęciach). Rama w dobrym stanie, tył punktowo wymaga łatek (VIN nie widoczny). Zapraszam do kontaktu, pozdrawiam. (*po więcej zdjęć odsyłam na OTOMOTO) Dane samochodu: Mitsubishi Pajero Rok produkcji: 1988r. Silnik: 2.5TD (90km) Data pierwszej rejestracji: 22.03.1988r. VIN: JMBL044GVJJ409714 Nr. rej.: KTA 1072U
22 listopada 2025 0:34
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Mitsubishi
Model pojazdu
Pajero
Kolor
Granatowy
Liczba drzwi
3
Liczba miejsc
4
Rok produkcji
1988
Generacja
I (1982-1990)
VIN
Oblicz
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Radio
Informacje o sprzedającym
Szymon
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2018
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie