Pajero 3, rocznik 2001, 3.2 DI-D 165KM, zbiornik paliwa z tworzywa
Kupiony w zeszłym roku do firmy w celu dojeżdżania na plac budowy. Przy okazji spodobał się żonie i dzieciakom i kilkukrotnie był z nami na wycieczkach po polnych drogach i lasach. Nie topiony i nie przerabiany na terenowy (założyłem tylko opony MT).
Po zakupie zostały wymienione oleje w mostach, olej w silniku i filtry oraz płyn hamulcowy wraz akumulatorem ciśnienia ABS (podobno to klasyczna usterka w Pajero).
Wymieniono również tuleje wahaczy, które tego wymagały, niedziałający czujnik na reduktorze i pompkę odpowiedzialną za blokadę tylnego mostu.
Poza tym, osobiście w garażu, usunąłem drobne irytujące usterki typu nieświecące żaróweczki na desce czy wypalone piksele na wyświetlaczu centralnym, niewysuwająca się antena itp. Wszystko świeci i działa. Napędy działają i wszystko widać na desce.
W najbliższym czasie można pomyśleć o wymianie oleju w skrzyni i o progach wewnętrznych, bo tam korozja już trochę zjadła. W mojej ocenie jak na ten wiek, stan podwozia i podłogi jest zadowalający niemniej pojawiają się ogniska rdzy i z tym trzeba będzie powalczyć.
Historii samochodu sprzed mojego zakupu nie znam, poza rejestrem CEPIK, który wskazuje, że auto przyjechało do Polski z Austrii i miało bardzo długo jednego właściciela. Od poprzedniego właściciela mam informację, że bak został wymieniony na plastikowy i że pompa paliwa jest nowa.
Zgadzam się na jazdę próbną i na oględziny w dowolnie wybranym warsztacie/stacji diagnostycznej na koszt Kupującego. Sprzedaż w oparciu o fakturę vat-marża.
W komplecie z autem są widoczne na zdjęciach koła z oponą MT oraz zimowe opony drogowe na oryginalnej stalowej feldze Mitsubishi.
Zapraszam do zakupu. U mnie więcej stoi niż jeździ bo taki czołg jest mi na dłuższą metę niepotrzebny.