Nissan Patrol - 2
Nissan Patrol - 3
Nissan Patrol - 4
Nissan Patrol - 5
Nissan Patrol - 6
Nissan Patrol - 7
Nissan Patrol - 8
Nissan Patrol - 9
Nissan Patrol - 10
Nissan Patrol - 11
Nissan Patrol - 12
Nissan Patrol - 13
Nissan Patrol - 14
Nissan Patrol - 15
Nissan Patrol - 16
Nissan Patrol - 17
Nissan Patrol - 18
Nissan Patrol - 19
Nissan Patrol - 20
Nissan Patrol - 21
Nissan Patrol - 22
Nissan Patrol - 23
Nissan Patrol - 24
Nissan Patrol - 25
Nissan Patrol - 26
Nissan Patrol - 27
Nissan Patrol - 28
Nissan Patrol - 29

1 / 30

video
Nissan Patrol - 2
Nissan Patrol - 3
Nissan Patrol - 4
Nissan Patrol - 5
Nissan Patrol - 6
Nissan Patrol - 7
Nissan Patrol - 8
Nissan Patrol - 9
Nissan Patrol - 10
Nissan Patrol - 11
Nissan Patrol - 12
Nissan Patrol - 13
Nissan Patrol - 14
Nissan Patrol - 15
Nissan Patrol - 16
Nissan Patrol - 17
Nissan Patrol - 18
Nissan Patrol - 19
Nissan Patrol - 20
Nissan Patrol - 21
Nissan Patrol - 22
Nissan Patrol - 23
Nissan Patrol - 24
Nissan Patrol - 25
Nissan Patrol - 26
Nissan Patrol - 27
Nissan Patrol - 28
Nissan Patrol - 29

Najważniejsze

Przebieg

255 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

SUV

Pojemność skokowa

5 000 cm3

Moc

310 KM

Opis

Na sprzedaż Nissan Patrol Y60 po swapie na silnik z mercedesa G klasy 5.0V8 o oznaczeniu M113. Silnik połączony za pomocą dwutarczowego sprzęgła PMC ze skrzynią manualną 6cio biegową z BMW. Reduktor i mosty seryjne z patrola Y60. Silnik włożony z przebiegiem 70 tys km, przed włożeniem przeszedł kompleksową inspekcję oraz uszczelnienie. Typowe bolączki tego silnika jak cewki, zostały wyeliminowane poprzez zastosowanie alternatywnych sprawdzonych rozwiązań. Dla przykładu cewki są z VAGa, tani, łatwo dostępne i bezawaryjne.


Cały swap wykonywany przez Race X Works, wszystko na nowych wydajnych komponentach. Duża aluminiowa chłodnica z dwoma wentylatorami spal, kolektory wydechowe longtube, cały wydech z kwasówki na czterech tłumikach. Patrol posiada fabryczną klimatyzację, została ona połączona z kompresorem z mercedesa. Dołożony duży wydajny alternator wodny, zamontowany nad silnikiem. Zamontowany customowy Airbox, połączony jest ze snorklem ze stali nierdzewnej. Akumulator AGM. Po swapie silnik został wystrojony na hamowni, legitymuje się osiągami 310 KM oraz


W samochodzie zostałą wykonana w całości nowa wiązka elektryczna. Całość została zbudowana o komponenty Ecu Master (sterownik silnika emu pro 16, zabezpieczenia prądowe 2x PMU, wyświetlacz ADU), wiązka wykonana w taki sposób jak w samochodach do motosportu. Mamy pełną diagnostykę, podgląd na prądy z ekranu centralnego itp. Wiązka zostałą połączona z seryjnymi komponentami z Patrola dzięki czemu na przykład regulacja szyb czy lusterek odbywa się z seryjnych przycisków lecz wszystko działa jak w nowym samochodzie.


Patrol ma założony 4 calowy, kompletny lift zawieszenia oraz 2 calowy lift karoserii. Założony komplet wahaczy i panhardów regulowanych od IOD, przednie wahacze proflexa. Sprężyny OME, amortyzatory Outback.


Dołożone zostały 2 blokady mostów. Tylna od ARB oraz przednia od HF. Przy okazji montażu blokad, mosty zostały poddane kompleksowej regeneracji. Wszystkie łożyska i uszczelniacze są nowe, kule wypolerowane i zabezpieczone, na przód założone zostały sprzęgiełkami manualne AVM 745


Przedni i tylny zderzak oraz progi zamontowane z firmy Fabryka 4x4. W patrolu zainstalowane są 2 wyciągarki, przednia i tylna. Dodatkowo zamontowana jest też osłona silnika oraz osłona zbiornika paliwa.


Zbiornik paliwa wymieniony na ten od IOD ze stali nierdzewnej. W środku zrobiony swirlpot by nawet na trawersach nigdy nie zabrakło paliwa. Podczas swap zadbałem również o hamulce, zostały zamontowane 4 nowe zaciski hamulcowe, komplet tarcz i klocków od EBC oraz przewody w stalowym oplocie.


Patrol jest z polskiego salonu, w okolicach 2021 roku, u poprzedniego właściciela przeszedł generalną odbudowę ramy i karoserii. Wszystko zostało rozebrane do ostatniej śrubki i złożone, mam zdjęcia z całego procesu odbudowy. Po odbudowie wnętrza patrola zostało wyłożone matami wygłuszającymi, zamontowane zostały też nowe głośniki. Karoseria od spodu jak i rama wewnątrz zostały zabezpieczone woskami.


Patrol stoi aktualnie na 37 calowych kołach MT Nexen Roadian MTX, posiadam również drugi komplet (5 kół), również w rozmiarze 37 cali, Journer WN02.


Patrol brał udział w filmie na YouTube na kanale Na Szlaku 4x4, tam można posłuchać trochę więcej o budowie oraz sprawdzić jak sobie radzi w terenie: https://youtu.be/JiTjVxLSPuI?si=0uSeKz0qwpE2RzWh

 

10 września 2025 12:21

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Nissan

Model pojazdu

Patrol

Kolor

Szary

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

1997

Generacja

GR I Y60 (1987-1997)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

159000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Ubezpieczenie

financing/insurance

Interesuje Cię możliwość ubezpieczenia samochodu?

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

Informacje o sprzedającym

Piotr

  • Osoba prywatna

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2015

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni