Samochód zbudowany od podstaw w 2010 roku. Samochod uzytkowany byl tylko wyprawowo, nie jezdził w rajdach. W aucie tym jest zamontowany oryginalny silnik nissana 4.2TD wraz ze skrzynią biegów i mostami dedykowanymi do tej pojemności silnika.W styczniu tego roku zostala zamontowana wieksza turbina hybrydowa. Auto w tym czasie dostało nową powłokę lakierniczą i robiona na zamówienie skorzaną tapicerka wnętrza. Silnik w dowodzie wbity 4.2. Auto garażowane dlatego zachowane w tak fajnym stanie.
Z wyposażenia posiada między innymi
Automatyczną klimatyzacje- sprawna
Zdrową nie naprawianą rame nadwozia
Solidne progi boczne pod które można podstawiac hilifta
Hak holowniczy
Centralny zamek z pilota
Elektryczne szyby
Elektrycznie regulowane lusterka
Wyciagarki z linami syntetycznymi
Orurowanie zderzaków
Osłony aluminiowe podowozia
Kompresor sprężonego powietrza z zasobnikiem zamontowanym pod podwoziem
Snorkel safari
Aluminiowy powiększony zbiornik paliwa z osloną
Podwójną powiększaną chłodnice silnika wraz z zestawem elektrycznych wentylatorów chłodnicy
Przewody wodne układu chlodzenia silnika wymienione na silikonowe
Radio android z kamera cofania
Nowe opony Nexen Roadian MTX 35x12.5 R15
Blokada 100 % mostu przód oryginał ARB
Hamulec pneumatyczny na wszystkie 4 koła
Sprawny diflock mostu tył
Bagażnik dachowy z oświetleniem ledowym oraz hi liftem
Zawieszenie 2 całe dobinson
Regulowane drążki panharda
Odpowietrzenia mostów wysoko wyprowadzone
Amortyzator skrętu
CB Radio
Podłoga wnętrza auta pozbawiona tapicerki, w jej miejsce zamontowana blacha aluminiowa ryflowana
Auto w ostatnim czasie miało duzy przegląd w trakcie którego wymieniono:
Olej i koła filtrów, oleje w mostach ,skrzyni,reduktorze
Tarcze i klocki hamulcowe przód i tył
Zaciski hamulcowe przód i tył
Komplet tuleji pouliretanowych na wachaczach przód i tył
Komplet łożysk i uszczelniaczy zwrotnic mostu przód, łożyska kół przód, końcówki kierownicze, paski napedowe,
Na tą chwilę auto nie wymaga żadnego nakładu finansowego.