GU4 2008, oryginał 4,2. Uturbiony przez wyspecjalizowaną firmę. Około 170KM. Przebieg 120tys km. Samochód kupiłem 5 lat temu z przebiegiem 42tys km na 46 calowych kołach w stanie pomnikowym. Był reklamą wożoną na aukcje sprzętu rolniczego. Ostatnie zdjęcie pokazuje stan z zakupu. Cały samochód został przeze mnie rozebrany, wyciszony i zakonserwowany. Podłoga wewnątrz, nadkola itp zostały wymalowane epoksydem. Podwozie było jak nowe i właściwie nadal jest jak nowe. Pokryte woskami a nie farbą więc można łatwo dostać się do fabrycznej farby. Środek ramy pomalowany niedoutwardzonym epoksydem. W zeszłym roku zdjęta została buda a rama i podłoga zostały ponownie zakonserwowane woskami. Ponieważ okleina z czasów gdy samochód był reklamą została położona na zmatowiony lakier w zeszłym roku samochód został polakierowany.
Od tamtego czasu w terenie nie był.
Lift 6 cali na najwyższym modelu Tough Doga z 9 stopniową regulacją. Samochód jeździ na tym rewelacyjnie. Te zawieszenie umożliwia z marszu założenie kół do około 40 cali. Obecnie std 35. Olbrzymi wykrzyż przy zachowaniu stabilności.
Przód i tył blokady arb. I wiele innych elementów wyposażenia. Mam do niego również komplet kół mt 75% gumy oraz nowy komplet. Oba Geolandery GO3. Na samochodzie Geolander G015 na oryginalnych felgach z modelu Sahara. Mam też platformę bagażnik aluminiowy oraz namiot James Barou za dopłatą jeśli ktoś chciałby taki komplet. Skrzynie wojskowe do szpeju też się znajdą. W samochodzie prosta zabudowa pod kilka skrzyń aluminiowych. Oryginalne fotele przednie zastąpione fotelami z Volvo. Mam też komplet oryginalnych plastikowych zderzaków.
W samochodzie nie ma żadnej lipy. Faktura VAT 23%.
Cena netto 100 tys zł.