Opel Astra II 1.4 Start - 1
Opel Astra II 1.4 Start - 2
Opel Astra II 1.4 Start - 3
Opel Astra II 1.4 Start - 4
Opel Astra II 1.4 Start - 5
Opel Astra II 1.4 Start - 6
Opel Astra II 1.4 Start - 7
Opel Astra II 1.4 Start - 8
Opel Astra II 1.4 Start - 9
Opel Astra II 1.4 Start - 10
Opel Astra II 1.4 Start - 11

1 / 12

Opel Astra II 1.4 Start - 1
Opel Astra II 1.4 Start - 2
Opel Astra II 1.4 Start - 3
Opel Astra II 1.4 Start - 4
Opel Astra II 1.4 Start - 5
Opel Astra II 1.4 Start - 6
Opel Astra II 1.4 Start - 7
Opel Astra II 1.4 Start - 8
Opel Astra II 1.4 Start - 9
Opel Astra II 1.4 Start - 10
Opel Astra II 1.4 Start - 11

Najważniejsze

Przebieg

179 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kompakt

Pojemność skokowa

1 364 cm3

Moc

90 KM

Opis

Samochód od pierwszego kilometra jest w rodzinie, najpierw właścicielem był tata, następnie odkupiłem go od taty, więc w historii pojazdu jestem drugim właścicielem. Od pierwszych dni na siedzeniach były pokrowce, także spodziewam się, że tapicerka jest w bardzo dobrym (jak nie idealnym) stanie.

Badanie techniczne ważne do 23.08.2026 (przechodzi bez zastrzeżeń)


Wystawiam fakturę VAT (samochód jest wpisany do JDG)


W samochodzie systematycznie, zgodnie z interwałami były wymieniane płyny i filtry. Wszystkie naprawy były wykonywane na markowych zamiennikach lub częściach oryginalnych. Wszystkie szyby, lampy i zderzaki są fabryczne, samochód miał jedną, małą kolizję w 2010 roku (posiadam zdjęcia), naprawa była przeprowadzona z ubezpieczenia, na oryginalnych częściach - zostały wymienione tylne prawe drzwi i listwa progowa, reszta elementów była nieuszkodzona (w tym szyba) i zostały przełożone do nowych drzwi.

Silnik nie był myty do sprzedaży, nie są tuszowane żadne usterki. Rozrząd silnika jest napędzany łańcuchem (więc można stwierdzić, że bezobsługowy), łańcuch nie wydaje żadnych dziwnych czy głośnych dźwięków i mechanicy nie kwalifikują go do wymiany.

Sprzęgło fabryczne i obecnie nie daje żadnych objawów zużycia.

Posiadam arkusz, w którym są zanotowane naprawy i czynności serwisowe, wraz z datami i przebiegiem.

Ostatnia zmiana oleju w marcu tego roku.

Remont zawieszenia z przodu i z tyłu (wymiana amortyzatorów, łączników, odbojów i poduszek) przy przebiegu ~160 tys. km, czyli około 20 tys. km temu.

Przy przebiegu ~156 tys. km regenerację przeszedł alternator, zostały wymienione łożyska i regulator napięcia (oryginalny Bosch).

W całym samochodzie zostały wymienione sztywne przewody hamulcowe na miedziane.


Razem z samochodem sprzedaję:

  • radio Kenwood (CD+AUX)
  • wideorejestrator Viofo
  • komplet opon letnich (obecnie samochód jest na zimowych)
  • poduszki silnika Febi (nie zdążyłem wymienić)
  • płyn hamulcowy ATE SL.6 (nie zdążyłem wymienić)


Znane mi usterki:

  • Powłoka lakiernicza i korozja.
    Wiek samochodu zbliża się do 20 lat, więc naturalne, że jego zewnętrzny stan, nie będzie fabryczny. Na jednym zdjęciu widać ognisko korozji na lewym tylnym błotniku, poza tym na masce są drobne odpryski od kamieni (część z nich została zabezpieczona podkładem i pokryta zaprawką). Miejscami lakier sprawia wrażenie delikatnie wypłowiałego (na zdjęciach nawet niezauważalne). Mechanicy mówią, że podwozie jest w bardzo dobrym stanie i nie wymaga napraw. Tłumik nie ma dziur ale ma już mocne ślady korozji (jest jeszcze fabryczny).
  • Klimatyzacja
    W 2018 roku klimatyzacja zaczęła słabiej chłodzić aż przestała. Samochód był oddany do serwisu klimatyzacji, została sprawdzona szczelność i sprężarka, wszystkie elementy podjęły pracę po napełnieniu nowym czynnikiem (sprężarka sprawna, chłodnica bez dziur), jednak po kilku tygodniach czynnik znowu uciekł. Diagnoza mówi, że muszą być jakieś niewielkie nieszczelności na gumowych uszczelnieniach układu.
  • Centralny zamek
    Samochód wyposażony jest w centralny zamek zdalnie sterowany z pilota w kluczyku. Centralny zamek działa, pilot w kluczyku też, ale odbiornik radiowy w samochodzie nie odbiera sygnału. Około 4 lata temu po prostu sterowanie z pilota przestało działać, pomyślałem, że bateria w kluczyku się wyczerpała, więc została wymieniona, jednak zdalne sterowanie dalej nie działało. Pilot w kluczyku został sprawdzony na zewnętrznym odbiorniku sygnału i okazuje się, że pilot emituje sygnał, więc problem musi leżeć w odbiorniku w samochodzie (podobno popularna usterka w tych modelach). Centralny zamek działa - otwarcie drzwi kierowcy otwiera wszystkie zamki w samochodzie.
  • Poduszki silnika
    Mechanik ocenił, że dobrze by było wymienić już poduszki silnika po tylu latach. W czasie jazdy nie odczuwam żadnych dolegliwości, nadmiernych wibracji, hałasu itd. Poduszki kupiłem ale nie zdążyłem wymienić (sprzedaję je razem z samochodem).
 

19 września 2025 18:52

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Opel

Model pojazdu

Astra

Wersja

II 1.4 Start

Kolor

Granatowy

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2006

Generacja

G (1998-2009)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

6500

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Ubezpieczenie

financing/insurance

Interesuje Cię możliwość ubezpieczenia samochodu?

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Informacje o sprzedającym

Kamil

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2025

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni